Forum

Tastatur, bluetooth til ps4 pro

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Tastatur, bluetooth til ps4 pro

Indlægaf Baest » fre 29 apr 2022 00:17

Hej, er ny her.
Jeg har brug for et tastatur, og gerne mus, men alternativt, bare tastatur evt. med trackpad.
Spiller KUN gran turismo. (PS4 pro) tastatur er udelukkende til kommunikation, det skal ikke bruges til at spille med.
Jeg har rat og pedaler i en USB port, og headset i den anden. Derfor skal det fungere med bluetooth.
Jeg har i dag prøvet med logitech mk850 performance sæt, det virker ikke, hverken med bluetooth, eller dongle.
Byttede det til et corsair k83, samme resultat.
Det er umuligt at finde en liste med enheder der virker nogen steder.
Jeg har forsøgt både logitechs support, samt playstation support, sidstnævnte var komplet ligeglade, og lirede et standard svar af med at" du må selv lede og spørge producenterne, vi har ingen lister over hvad der virker"
Er der mon nogen her der har en løsning?
På forhånd tak.
Baest
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Svendborg


Re: Tastatur, bluetooth til ps4 pro

Indlægaf JanR » fre 29 apr 2022 01:20

Du kan bare bruge PS App, hvis du blot skal skrive med andre.
Og alternativt kan du prøve PS4 Second Screen appen, hvor man også kan indtaste tekst hvis det skal bruges inde i et spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Tastatur, bluetooth til ps4 pro

Indlægaf Cena » fre 29 apr 2022 08:04

JanR skrev:Du kan bare bruge PS App, hvis du blot skal skrive med andre.
Og alternativt kan du prøve PS4 Second Screen appen, hvor man også kan indtaste tekst hvis det skal bruges inde i et spil.


This. Hvis jeg skriver til folk smider jeg dem ofte en besked fra PS hvor jeg skriver hey. Og så hopper jeg over på mobilen og tager den derfra. Det fungere glimrende!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tastatur, bluetooth til ps4 pro

Indlægaf Baest » fre 29 apr 2022 16:48

JanR skrev:Du kan bare bruge PS App, hvis du blot skal skrive med andre.
Og alternativt kan du prøve PS4 Second Screen appen, hvor man også kan indtaste tekst hvis det skal bruges inde i et spil.



Det er jeg helt med på, jeg har ps app. På min Ipad, men kunne alligevel godt tænke mig tastatur jeg lige kan svinge ind over knæene og skrive, det er meget lidt tid man har når man spiller "sport-mode", og generelt vil det være fedt, ved søgninger på web/youtube osv.
Men tak alligevel :)
Baest
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Svendborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster