Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » man 18 jul 2022 08:26

Er pt ved at 100% Ghost of Tushima. Mangler det sidste trofæ i Iki Island DLC'n og så er der ellers online samt New Game+.

Det fangede mig ikke rigtigt da jeg fik det for et års tid siden, da jeg nok var mere efter at få afprøvet Metro Exodus. Men har så samlet det op for her en måneds tids siden hvor jeg blev ret fanget af det. Så godt det lige fik en tur mere i maskinen :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 18 jul 2022 12:51

Maethiel skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg stopper med Comandos 2. Jeg er igen stoppet af at spillet ikke vil afslutte en af missionerne og det er ret mange spille timer jeg skal starte forfra.

Øv


Det er SÅ ærgerligt når et spil teknisk ikke fungerer. Især hvis man er glad for spillet som sådan. Øv bøv mand :(


Jeg fik igen liv i Comandos 2 og kom igennem White Death missionen. Fordi jeg nu også fik samlet aller bonus bøger får jeg så også en bonus mission. Spillet gemmer altså på 10 skjulte missioner og nu mangler jeg kun 7.

Fantastisk =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tors 21 jul 2022 08:31

Stadig FIFA 15 på vita, og Gems of War.

Hvis man slår "Grind" op i ordbogen, så dukker der billeder op af de her spil :D

FORHÅBENTLIGT, er jeg færdig med FIFA 15 snart.

FIFA 23 kommer om ca 2 måneder, og så skal jeg gerne være færdig med 15, for jeg har store planer om at alt min fritid skal smides i 23 ved release <3
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Megajohn » tors 21 jul 2022 15:36

Lige gået igang med Returnal.

Det er satme da en perle her. Hold kæft det er fedt lavet.

Jeg bliver engang imellem savet midt over, men det er sq fair nok.

Stemningen, grafikken og den verden er virkelig dragende.

Bravo!
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 27 jul 2022 20:07

Jeg har taget fat i Fahrenheit som er super fedt.
Jeg fandt ud af at jeg kan hoppe i spillet ved hjælp af savegames og kan springe alt det svære over for her er igen problemer med remasteren og denne gang er det PlayStation 4 controlleren der driller fordi den ikke passer helt til de gamle PlayStation 2 controller.
Spillet bliver faktisk pisse svært fordi styringen ikke er 100%

Men et fedt spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 08 aug 2022 15:18

Spiller en masse FIFA 22.

Har efterhånden bygget et lækkert 195 rated hold. Prøver at packe Neymar eller Mbappe, men det sker nok ikke :D

Glæder mig bare til 23!
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » tirs 09 aug 2022 11:20

Megajohn skrev:Lige gået igang med Returnal.

Det er satme da en perle her. Hold kæft det er fedt lavet.

Jeg bliver engang imellem savet midt over, men det er sq fair nok.

Stemningen, grafikken og den verden er virkelig dragende.

Bravo!


Jeg spillede det for et år siden, men blev aldrig færdig og afleverede det tilbage på biblioteket. Jeg har lige bestilt det igen og får det snart. Glæder mig til at spille det igen og få gjort det færdigt. Fremragende spil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » tirs 09 aug 2022 22:11

Cena skrev:
Megajohn skrev:Lige gået igang med Returnal.

Det er satme da en perle her. Hold kæft det er fedt lavet.

Jeg bliver engang imellem savet midt over, men det er sq fair nok.

Stemningen, grafikken og den verden er virkelig dragende.

Bravo!


Jeg spillede det for et år siden, men blev aldrig færdig og afleverede det tilbage på biblioteket. Jeg har lige bestilt det igen og får det snart. Glæder mig til at spille det igen og få gjort det færdigt. Fremragende spil!


Jeg havde gang i det her for nylig da det er en del af Playstation Plus Extra, men jeg må erkende at det ikke er noget for mig.
Hvis jeg skal spille Rogue type spil så skal hvert gennemløb ikke være nært så langt som i Returnal.
Jeg har også nogle problemer med plottet ( jeg googlede det da jeg droppede spillet ). Men det er svært at være mere specifik uden at lave spoilere :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » fre 12 aug 2022 12:36

Vreki skrev:
Jeg havde gang i det her for nylig da det er en del af Playstation Plus Extra, men jeg må erkende at det ikke er noget for mig.
Hvis jeg skal spille Rogue type spil så skal hvert gennemløb ikke være nært så langt som i Returnal.
Jeg har også nogle problemer med plottet ( jeg googlede det da jeg droppede spillet ). Men det er svært at være mere specifik uden at lave spoilere :D


Jeg har læst at der er kommet et save point så man ikke behøver spille det i et go, som tidligere? Altså så man kan slukke og resume hvor man kom til? Det gør det lidt mere tåleligt :)

Jeg spiller Ghostrunner på PC. Der kan man heller ikke gemme midt i bane. Den skal gennemføres i et go. Heldigvis er banerne kun typisk 20-30 min, hvis IKKE man dør 100 gange :lol:
I øvrigt så er Ghostrunner SYGT godt imo. Man føler sig som den vildeste Ninja når man lykkes med alle de ting man lige havde tænkt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » fre 12 aug 2022 12:55

Red Dead Redemption 2, det er ellers rigtig fedt.
Hade lidt svært ved at få igang fordi jeg heller ville lege cowboy frem for jæger så jeg kunne ikke finde missionerne men det er lykkedes til sidst.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » fre 30 sep 2022 01:36

FIFA 23 :D

Er både i gang med ps4 og ps5 versionen.

Den sidste tur, eftersom EA skifter til EA Sports FC næste år, og FIFA uddør... Lidt vemodigt :(
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » fre 30 sep 2022 09:19

Er PT igang med Just Cause 4. Har ikke prøvet de andre før.

Wonky controls, ensformige quests og dårlig grafik. MEN, når det så er sagt, er det meget underholdende bare at flyve rundt i en kamphelikopter og smadre ting :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » fre 30 sep 2022 12:59

Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogien, jeg glæder mig til at komme igang.

Redigeret: ligger langt væk fra hvad jeg betragter som Tomb Raider
Senest rettet af HEADSTAR lør 01 okt 2022 10:30, rettet i alt 1 gang.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » fre 30 sep 2022 14:39

Jeg fandt Kena frem igen. Blev aldrig færdig med det sidste år da jeg købte det. Det er et solidt spil fra en ny udvikler. Jeg overvejer om jeg skal tage en gennemspilning på hard.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » fre 30 sep 2022 18:48

Dybt inde i Death Stranding, elsker det :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster