Forum

PSVR2-tråden

Generelt snak om Playstation og services.

Hvor mange skal have PSVR2?

Ja, ved launch.
2
29%
Ja, men jeg afventer til senere.
4
57%
Slet ikke interesseret.
1
14%
 
Afgivne stemmer : 7

PSVR2-tråden

Indlægaf Megajohn » tirs 04 okt 2022 20:13

Når nu Sony lancerer et, på papiret, fantastisk nyt VR-headet, er det på sin plads med en dedikeret tråd til dette.

Vi kan i første omgang lure lidt af, hvor stor interessen herinde er for det.

Jeg vil forsøge løbende at sætte nogle nyheder ind - og helt sikkert skrive et par mini-anmeldelser, når først jeg er heldig at få fingrene i det ved launch.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Re: PSVR2-tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 04 okt 2022 21:25

Jeg er klar til lanceringen, skal 100% have det. Elsker at det virker til, at de selv tror på det og kaster ressourcer efter samt, samt det ser ud til de har taget nogle rigtige valg i designet af headset, både set i henhold til det tekniske og komforten.

Er spændt på at se hvad vi får fra tredjepart, men tror vi får nogle store titler at se, fordi hvis de rykker flere millioner af dem, så er der jo et ganske pænt marked. Tør man drømme at vi får Half-Life Alyx, jeg ser ikke nogle årsag til det ikke skulle ske, når man kigger på Valve's historik og hvor deres VR headset Index er i dag.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PSVR2-tråden

Indlægaf Dental Floss » tirs 04 okt 2022 22:10

Jeg er lidt i tvivl. Jeg er egentlig interesseret men.....jeg bruger briller så, hvordan er de at have på?
Og derudover har jeg ikke et samsyn, så ved ikke lige hvor godt det vil fungere. På den anden side kan man måske få et spil hvor der skal trænes samsyn?
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63

+1

Re: PSVR2-tråden

Indlægaf Rena » ons 05 okt 2022 09:06

Dental Floss skrev:Jeg er lidt i tvivl. Jeg er egentlig interesseret men.....jeg bruger briller så, hvordan er de at have på?
Og derudover har jeg ikke et samsyn, så ved ikke lige hvor godt det vil fungere. På den anden side kan man måske få et spil hvor der skal trænes samsyn?

Havde aldrig problemer med det første headset og håber PSVR2 er ligeså brillevenlig.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424

+1

Re: PSVR2-tråden

Indlægaf Erroneus » ons 05 okt 2022 20:58

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: PSVR2-tråden

Indlægaf Megajohn » tors 06 okt 2022 08:38

Erroneus skrev:https://theleak.co/2022/10/04/half-life-alyx-is-coming-to-playstation-vr2/

Oh snap!


Det ville være for awesome.

Så kan jeg også rigtig sammenligne PC og PS5-versionen og PSVR2 og PC-VR-headsets.

Jeg forventer mig ekstremt meget af PSVR2 på billedekvaliteten. Tror sådan et 8-9.000 DKK PSVR-setup (Ps5 + VR-headset) godt kan måles med et PC setup til 20-22.000 DKK (inkl. VR headset og high-end spand)
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster