Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » søn 02 okt 2022 17:19

LEGO BUILDER'S JOURNEY.

Meget underholdende men lidt svært.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Racermus » man 03 okt 2022 09:57

Har lige fået gennemført ghost of tsushima - super flot spil! Og fedt at spille open world som samurai. Lidt ensformigt til sidst, som open world nu er. Men nok det første spil i den genre jeg har gennemført, siden GTA 3 :lol:
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BingoDK » man 10 okt 2022 10:21

Har lige fået gennemført ghost of tsushima - super flot spil! Og fedt at spille open world som samurai. Lidt ensformigt til sidst, som open world nu er. Men nok det første spil i den genre jeg har gennemført, siden GTA 3 :lol:

Overvej at hente DLC'en også, det er en god historie om Jins forhold til sin far :)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Racermus » man 10 okt 2022 15:14

BingoDK skrev:
Har lige fået gennemført ghost of tsushima - super flot spil! Og fedt at spille open world som samurai. Lidt ensformigt til sidst, som open world nu er. Men nok det første spil i den genre jeg har gennemført, siden GTA 3 :lol:

Overvej at hente DLC'en også, det er en god historie om Jins forhold til sin far :)


Ja har siddet og luret hvornår det er på tilbud. Syntes det er lidt for dyrt for 3-4 timers ekstra spil. Hvis der havde været en stor opgradering til PS5, havde jeg købt den til fuld pris :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 16 okt 2022 05:04

GTA Vice City.

Har fået klaret alle vehicle missions, og er efterhånden kommet ret langt i historien også (15 ud af 21 missioner klaret).

Har fundet alle hidden packages, og begynder på stunt jumps nu her efter mission 18 er klaret.

Jeg nyder virkelig at være tilbage i Vice City. Det bringer minder frem fra PS2 tiden :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » søn 16 okt 2022 09:06

Billede
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf GlassMonkey » man 24 okt 2022 23:02

PUBG: Battlegrounds. Jeg har villet prøve kræfter med det i lang tid, men min computer er 10 år gammel, og jeg er ikke ret god til at sigte med en controller. Men det er gratis, så det får et skud.
GlassMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Nibe

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Racermus » tirs 25 okt 2022 08:51

GlassMonkey skrev:PUBG: Battlegrounds. Jeg har villet prøve kræfter med det i lang tid, men min computer er 10 år gammel, og jeg er ikke ret god til at sigte med en controller. Men det er gratis, så det får et skud.


Det var fedt da det kom ud. Men syntes at Warzone har overtaget den type battle royale.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 20 nov 2022 08:36

Gems of War :D

Det er vildt så mange timer jeg har smidt i det spil, og det er gratis. (man KAN købe ting deri, hvis man ønsker, men det er 100% muligt at spille helt gratis som jeg gør).

Ud over CS:GO på min computer, så er det nærmest det eneste jeg spiller for tiden.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » tors 22 dec 2022 12:21

Erroneus skrev:Dybt inde i Death Stranding, elsker det :D


Aha, har lige lånt Death Stranding og det virker meget godt. Men det kniber noget med at finde ud af hvad jeg skal udover at samle pakker.
Jeg kom til en bygning hvor jeg skulle afslutte med at bygge materialer men spillet lader mig ikke bygge og så starter missionen ikke :^o
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 12 feb 2023 18:51

Stadig gems of war, ca 5-12 timer om dagen, alt efter om jeg arbejder eller har fri :D

Godt det her Vault event snart er ovre :O
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Yoda DK » søn 26 feb 2023 09:26

Jeg er pt igang med Hogwart Legacy og GOW 2018. Jeg nåede aldrig at gennemfører den, så det skal jeg inden jeg hopper på GOD R. Den glæder jeg mig vildt til! :D
Yoda DK
Niveau 0
 
Indlæg: 6

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 26 mar 2023 01:45

:mrgreen:
Senest rettet af Maethiel ons 12 apr 2023 08:51, rettet i alt 1 gang.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » fre 07 apr 2023 00:27

Stadig Gems of War :D Selv efter 100%. Fortsætter mine daily ting. Så er jeg også forberedt når de næste trophies lander.

Jeg prøver at tage mig sammen til at hoppe tilbage til GTA Vice City, men jeg har haft en lille gaming slump, efter Gems. Så vil ikke forcere det :O

Lillebror nævnte ny season på Path of Exile, så det skal vi i gang med igen nu her! :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 16 apr 2023 22:06

Fik lige startet en ny character op i Path of Exile, i den nye season.

Så må vi se om lillebror og jeg får plat i denne omgang. Det er til tider svært at finde tiden sammen, pga voksenlivet :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 25 gæster