Forum

Kommende spil i 2023

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kommende spil i 2023

Indlægaf HEADSTAR » man 28 nov 2022 08:58

Senest rettet af HEADSTAR fre 20 jan 2023 17:03, rettet i alt 1 gang.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf HEADSTAR » man 28 nov 2022 09:08

Jeg vænter spændt på Resident Evil 4.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf klatzen » man 28 nov 2022 09:20

RE 4 Remake er helt klart også noget jeg venter meget spændt på! Et af de få spil jeg har været igennem på flere generationer af konsoller. Det er bare så gennemført.

Jeg ser dog også frem til Dead Space Remake, The Calisto Protocol og Dead Island 2 :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf Erroneus » man 28 nov 2022 11:29

2023 bliver uden tvivl mega pakket, men der er mange spil vi pt. ikke kender til, som udkommer i 2023.

Jeg er meget spændt på at se hvad The Last of Us Factions bliver til. Et omfattende multiplayer spil i Naughty Dog kvalitet med en historie tilknyttet, det kan blive MEGET interessant.

Spændt på at se om Hogwarts Legacy kan leve op til de videoer vi allerede har set, hvor det ser meget lovende ud.

Atomic Heart ser også super interessant ud, meget Bioshock, men kan historien levere og så kommer det fra en totalt ukendt mindre udvikler.

Suicide Squad: Kill The Justice League er et andet kæmpe spil i 2023, det første fra Rocksteady siden 2015 (ud over Batman Arkham VR i 2016), så forventningerne er store, men hvor godt fungerer det solo, eller er det kun sjovt i co-op.

Marvel’s Spider-Man 2 bliver også et massivt spil i 2023. Kun udviklet til PS5, men kan Insomniac Games finde på nok fornyelse, og samtidigt holde det sjove spider-man gameplay, det tror jeg de kan, men en kæmpe titel bliver det.

Dead Island 2 har jeg ikke de store forventninger til, det spil har været igennem 3 udviklere, men forhåbenligt overrasker det positivt. Og det kommer fra en, som syntes Dead Island: Riptide var ret sjovt https://www.pslife.dk/review/dead-islan ... e-409.html

Diablo IV bliver et PC spil for mig, men uha det er et spil jeg ser frem til, dog bekymret om Blizzard kan levere, de har været igennem en svær tid, dog ser det lovende ud det som de har vist.

Pga. jeg skal have PSVR2, er jeg naturligvis spændt på spil til dem, bl.a. Horizon: Call Of The Mountain, The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapter 2, og hvor meget VR support der kommer til Resident Evil 4 Remake.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf Maethiel » man 28 nov 2022 12:12

23 byder ikke på noget jeg bare MÅ eje, men det gør heller ikke noget :D

Al min gaming tid går efterhånden med Gems of War, og jeg planlægger at vende tilbage til Path of Exile, for at gå efter platinum, når næste season starter. Så det bliver nok alt jeg kommer til at spille i en lang periode.

Næste store spil for mig, bliver GTA 6. Alt andet kan vente :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf Moods » man 28 nov 2022 16:21

Marvel's Midnight Suns (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PC) – December 2
Final Fantasy 7 Crisis Core Remake - December 13th

One Piece Odyssey (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, PC) – January 13
Forspoken (PlayStation 5, PC) – January 24

Hogwarts Legacy (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, PC) – February 10
Like A Dragon: Ishin! (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, PC) – February 21
Horizon Call of the Mountain (PlayStation VR2) – February 22
PlayStation VR2 – February 22

Wo Long: Fallen Dynasty (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, PC) – March 3
Resident Evil 4 Remake (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PC) – March 24

Min liste for de næste par måneder :) Flottede mig lige og smed 5 af de store på PS VR2, den gjorde sq lidt ondt.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf Vreki » tirs 29 nov 2022 19:19

Moods skrev:Min liste for de næste par måneder :) Flottede mig lige og smed 5 af de store på PS VR2, den gjorde sq lidt ondt.


Nå kan man allerede forudbestille den?
Nu jeg kigger efter kan jeg godt finde den forskellige steder, men lige nu føler jeg ikke samme "must-have" behov for at få den på release dagen som jeg gjorde med PSVR.

Ikke fordi der er noget galt med den, men det var bare noget helt specielt første gang jeg fik muligheden for at have VR i hjemmet :D
"Bedre VR" er fint men jeg har allerede "God nok VR" så det haster ikke.

Der er umiddelbart ikke nogen spil på min radar, men jeg har ikke rigtigt undersøgt det.
Er der noget openworld undervejs i stil med Horizons / Shadow of Mordor / The Division 2 eller måske Assassins Creed?
Det er den slags jeg plejer at kunne bruge mest tid på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Komnede spil i 2023

Indlægaf Maethiel » lør 31 dec 2022 01:39

Jeg retter lige mig selv :D

Så lige listen igennem igen, og Diablo 4 kommer jo næste år. Det skal klart spilles :)

Håber at trofælisten minder mere om Diablo 3, end 2 ressurrected...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster