Forum

Udvidet udsalg på Psn.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf Racermus » tors 05 jan 2023 14:24

Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+2

Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf HEADSTAR » tors 05 jan 2023 15:38

Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)


Ah, det er et fint spil. Det er sjældent at jeg griner højlydt til et spil men det gjore jeg altså her :mrgreen:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf Redman DK » lør 07 jan 2023 17:43

Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)


Tak for at nævne det, jeg har mange gange overvejet det spil men har så glemt alt over det, så nu køber jeg det sgu også :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf Racermus » man 09 jan 2023 11:39

Redman DK skrev:
Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)


Tak for at nævne det, jeg har mange gange overvejet det spil men har så glemt alt over det, så nu køber jeg det sgu også :D


Haha selv tak. Jeg havde det på min ønskeliste inde i storen, så har holdt øje med det kom ned i en pris jeg havde lyst til at betale :P
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+2

Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf Racermus » man 16 jan 2023 10:15

HEADSTAR skrev:
Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)


Ah, det er et fint spil. Det er sjældent at jeg griner højlydt til et spil men det gjore jeg altså her :mrgreen:


Ja det var da et meget sjovt lille spil :lol: Men er dog glad for jeg ikke betalte fuld pris for det :P
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Udvidet udsalg på Psn.

Indlægaf HEADSTAR » man 16 jan 2023 11:26

Racermus skrev:
HEADSTAR skrev:
Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det :)


Ah, det er et fint spil. Det er sjældent at jeg griner højlydt til et spil men det gjore jeg altså her :mrgreen:


Ja det var da et meget sjovt lille spil :lol: Men er dog glad for jeg ikke betalte fuld pris for det :P


Helt enig, morskaben forsvinder efter et par timer :^o
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster