Forum

DualSense Edge PS5 Pro Controller

Generelt snak om Playstation og services.

Re: DualSense Edge PS5 Pro Controller

Indlægaf klatzen » tirs 24 jan 2023 09:01

Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: DualSense Edge PS5 Pro Controller

Indlægaf Maethiel » ons 01 feb 2023 03:51

klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.


Det er mig ubegribeligt at det er så svært at lave en controller med længere batteritid :shock:

Min Macbook Air (M2 2022 modellen), kan holde batteri ved surfing og streaming i 14+ timer. (den er opgivet til 18 timers batteri).

Det er altså en hel computer med en stor skærm som holder så længe.

Så burde man dælme også kunne lave en controller, som holder lige så længe :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: DualSense Edge PS5 Pro Controller

Indlægaf klatzen » ons 01 feb 2023 15:28

Maethiel skrev:
klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.


Det er mig ubegribeligt at det er så svært at lave en controller med længere batteritid :shock:

Min Macbook Air (M2 2022 modellen), kan holde batteri ved surfing og streaming i 14+ timer. (den er opgivet til 18 timers batteri).

Det er altså en hel computer med en stor skærm som holder så længe.

Så burde man dælme også kunne lave en controller, som holder lige så længe :lol:


True, også derfor jeg selv kører Mac. Dog kun M1 versionen ;)

Men, det viser sig jo også at de har puttet et mindre batteri i controlleren.. Idet mindste ser det ud til at kunne skiftets relativt nemt hvis man er lidt ferm på fingrene :)

https://www.videogameschronicle.com/news/dualsense-edge-has-a-smaller-battery-than-the-standard-dualsense-teardown-reveals/
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: DualSense Edge PS5 Pro Controller

Indlægaf Jake242 » ons 01 feb 2023 21:55

Maethiel skrev:
klatzen skrev:Har længe gået og overvejet den, men frygten for en skod batteri tid har afholdt mig lidt. Nu kan jeg dog læse den ser ud til at kunne holde i en 6 timer, hvilket er helt fint, da jeg sjældent spiller så længe ad gangen alligevel.


Det er mig ubegribeligt at det er så svært at lave en controller med længere batteritid :shock:

Min Macbook Air (M2 2022 modellen), kan holde batteri ved surfing og streaming i 14+ timer. (den er opgivet til 18 timers batteri).

Det er altså en hel computer med en stor skærm som holder så længe.

Så burde man dælme også kunne lave en controller, som holder lige så længe :lol:


Xbox Elite Wireless Controller Series 2 Holder 40 timers batteritid… så det er muligt at lave en controller:-)
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: DualSense Edge PS5 Pro Controller

Indlægaf Maethiel » tors 02 feb 2023 04:19

Klatzen - M1 og M2 er vist ret ens :D Har haft begge indenfor de sidste 6 måneder :D og forskellen er minial.

Jake - Lige præcis. Sony må lige tage noter :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster