Forum

Spil i ønsker et entry af?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Maethiel » man 20 feb 2023 05:31

Er der nogle spil i ønsker et nyt entry af?

Jeg kan starte :

JetPack Joyride - Jeg ville vildt gerne se en 2'er af JetPack Joyride. Evt bare bedre grafik, nye jetpacks, og en anden setting. Bare noget nyt, men samme princip.

L.A. Noire - Det første var godt, og selvom det er usandsynligt, så kunne det alligevel være fedt. Evt i en moderne setting. Evt N.Y. Noire. Sådan lidt i stil med GTA IV i grafisk stil. Mørkt og gritty, og regnfyldt.

Bejeweled - Et nyt bejeweled. Var helt vild med 3'eren på ps3, så et nyt, med noget lækkert grafik og nye levels, ville være fedt.

Diablo Immortal - Ved godt det ikke er en "ny" entry, men jeg ville gerne have en ps4/ps5 version.

Dragon Ball Z Kakarot - Fedt spil. Kunne være sjovt hvis de gik lidt frem, til noget af det nyere.

Puzzle Quest - Et nyt Puzzle Quest, eller Gems of War, kunne være vanvittigt! :D

Magic The Gathering - Et helt simpelt Card Game, med flot grafik. Evt med en collecting ting i forhold til kortene. Man kunne lave det i stil med Gems of War, bare med Magic kort i stedet.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Racermus » man 20 feb 2023 11:51

Maethiel skrev:Er der nogle spil i ønsker et nyt entry af?

Magic The Gathering - Et helt simpelt Card Game, med flot grafik. Evt med en collecting ting i forhold til kortene. Man kunne lave det i stil med Gems of War, bare med Magic kort i stedet.


Det findes allerede til telefonen, og jeg brugte enormt meget tid på det. Dog følte jeg at jeg blev nød til at invistere i spillet, så den døde lidt for mig efter noget tid. Men ret sjovt spil, når kort fra spillet bliver lavet om så det passer til puzzlequest stilen :) Nu bruger jeg mere tid (og penge) på magic arena, det er super fedt det er kommet til mobilen :)

et hedder "Magic: Puzzle quest" i app storen
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+2

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Maethiel » man 20 feb 2023 12:29

Racermus skrev:
Maethiel skrev:Er der nogle spil i ønsker et nyt entry af?

Magic The Gathering - Et helt simpelt Card Game, med flot grafik. Evt med en collecting ting i forhold til kortene. Man kunne lave det i stil med Gems of War, bare med Magic kort i stedet.


Det findes allerede til telefonen, og jeg brugte enormt meget tid på det. Dog følte jeg at jeg blev nød til at invistere i spillet, så den døde lidt for mig efter noget tid. Men ret sjovt spil, når kort fra spillet bliver lavet om så det passer til puzzlequest stilen :) Nu bruger jeg mere tid (og penge) på magic arena, det er super fedt det er kommet til mobilen :)

et hedder "Magic: Puzzle quest" i app storen


Jeg er af princip stoppet med at spille på min mobil :D

Min playstation sluger nok tid, så jeg tør ikke spille på mobilen. Så ender jeg bare med at sidde og spille mens jeg hygger med konen og ser film [-X
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Racermus » man 20 feb 2023 16:25

Maethiel skrev:
Jeg er af princip stoppet med at spille på min mobil :D

Min playstation sluger nok tid, så jeg tør ikke spille på mobilen. Så ender jeg bare med at sidde og spille mens jeg hygger med konen og ser film [-X


Men hvis filmen nu er sex and the city, så er mobilen en go ting at ha :lol:
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Vreki » man 20 feb 2023 18:06

Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.

XCOM
Uncharted
Tombraider
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Maethiel » man 20 feb 2023 23:27

Racermus skrev:
Maethiel skrev:
Jeg er af princip stoppet med at spille på min mobil :D

Min playstation sluger nok tid, så jeg tør ikke spille på mobilen. Så ender jeg bare med at sidde og spille mens jeg hygger med konen og ser film [-X


Men hvis filmen nu er sex and the city, så er mobilen en go ting at ha :lol:


Min kone er heldigvis så dejlig, at hvis hun vil se den slags, så ser hun det alene, eller med hendes veninder :D

Når vi ser film/serier sammen, finder vi noget vi begge gider. Vi elsker begge adventure genren og seriemorder stuff, så det kan vi se sammen :lol:


Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.

XCOM
Uncharted
Tombraider


Et uncharted mere? :shock: Hvem ville du så gerne se som main character?

Xcom har jeg altid kigget på, men ikke fået rykket på. Måske jeg skulle få prøvet det :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf HEADSTAR » tirs 21 feb 2023 07:58

Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.

XCOM
Uncharted
Tombraider


Jeg er spændt på at se det næste Tomb Raider men kun fordi jeg ikke kan lide de sidste 3 Tomb Raider spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Vreki » fre 24 feb 2023 19:21

Maethiel skrev:
Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.

XCOM
Uncharted
Tombraider


Et uncharted mere? :shock: Hvem ville du så gerne se som main character?

Xcom har jeg altid kigget på, men ikke fået rykket på. Måske jeg skulle få prøvet det :)


Nathan er vel i live endnu? Måske lidt gammel, men det sker jo for os alle sammen :D

Xcom 2 har jeg haft meget fornøjelse af, den turbaserede strategi tiltaler mig når man bare vil slappe af og spille i sit eget tempo.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Maethiel » lør 25 feb 2023 01:34

Vreki skrev:Nathan er vel i live endnu? Måske lidt gammel, men det sker jo for os alle sammen :D

Xcom 2 har jeg haft meget fornøjelse af, den turbaserede strategi tiltaler mig når man bare vil slappe af og spille i sit eget tempo.


Jovist :D

Jeg hørte lidt rygter på nettet om et spil med hans datter som hovedrollen. Det kunne være spændende nok :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf BizzyVaping » tors 02 mar 2023 14:48

Brothers in Arms
Mercenaries
SOCOM
The Saboteur
Freedom fighters
MAG
Syphon Filter
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf Maethiel » tors 09 mar 2023 14:02

Dungeon of Siege

Kan huske 1'eren på pc. Det var et ret godt RPG :)

Kunne være fedt med et reboot på ps5!
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Spil i ønsker et entry af?

Indlægaf HEADSTAR » søn 09 apr 2023 07:55

BizzyVaping skrev:Brothers in Arms
Mercenaries
SOCOM
The Saboteur
Freedom fighters
MAG
Syphon Filter


Det kunne være fedt at vi fik en remaster eller et remake af Freedom Fighter i disse tider 8)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster