Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Racermus » tirs 21 mar 2023 09:16

Maethiel skrev:100% i Gems of War
Billede


Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.

Total gametime endte på 1929 timer (Ifølge ps5'eren).

Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!

100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.


Stærkt! Hvad skal du så lave nu?? :lol:

Er det så en tom følelse du sidder med nu? ;)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf HEADSTAR » tirs 21 mar 2023 10:58

Maethiel skrev:100% i Gems of War
Billede


Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.

Total gametime endte på 1929 timer (Ifølge ps5'eren).

Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!

100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.


Bravo, glæder mig til at du får Fishing North Atlantic 8)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tirs 21 mar 2023 16:53

Racermus skrev:
Maethiel skrev:100% i Gems of War
Billede


Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.

Total gametime endte på 1929 timer (Ifølge ps5'eren).

Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!

100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.


Stærkt! Hvad skal du så lave nu?? :lol:

Er det så en tom følelse du sidder med nu? ;)


Tak! :D

Jamen jeg spiller videre :lol: Fortsætter med at lave mine guild requirements (kan laves på et par timer pr uge).
Og så laver jeg mine gratis delves og bygger videre på min underworld renown, i tilfælde af de smider et 60,000 renown trofæ ud senere.

Derudover, så skal jeg vidst bare i gang med Vice City igen :D

Der er ingen tom følelse, men det er da underligt at jeg ikke længere skal grinde som en madman hver dag :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tirs 21 mar 2023 16:54

HEADSTAR skrev:Bravo, glæder mig til at du får Fishing North Atlantic 8)


Tak :D

Og det bliver lige et nej tak herfra, er ikke den store fisker :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Racermus » ons 22 mar 2023 09:36

Maethiel skrev:
Racermus skrev:
Maethiel skrev:100% i Gems of War
Billede


Første trofæ blev opnået 2. December 2021, og det sidste lige nu. Så det tog 1 år, 3 måneder og 2 uger, ifølge PSNP.

Total gametime endte på 1929 timer (Ifølge ps5'eren).

Mit livs længste grind er slut, og ærligt talt, så var jeg flere gange ved at give op, da det virkede uoverskueligt. Men det lykkedes!

100% har en rarity på 0.09% med i alt 52 achievers (inkl mig). Derudover er jeg den 2. hurtigste achiever af 100%, også ifølge PSNP.


Stærkt! Hvad skal du så lave nu?? :lol:

Er det så en tom følelse du sidder med nu? ;)


Tak! :D

Jamen jeg spiller videre :lol: Fortsætter med at lave mine guild requirements (kan laves på et par timer pr uge).
Og så laver jeg mine gratis delves og bygger videre på min underworld renown, i tilfælde af de smider et 60,000 renown trofæ ud senere.

Derudover, så skal jeg vidst bare i gang med Vice City igen :D

Der er ingen tom følelse, men det er da underligt at jeg ikke længere skal grinde som en madman hver dag :lol:


Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde.. :)

Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind :lol: :mrgreen:
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » ons 22 mar 2023 23:36

Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde.. :)

Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind :lol: :mrgreen:


Jeg er helt klart træt af at grinde, og jeg kommer kun til at lave mine daglige småting. Har lovet konen at jeg max spiller 30min om dagen det næste stykke tid :lol:

Jeg håber og tror at Diablo 4 kommer til at ligne 3'eren trofæmæssigt, i stedet for 2'eren :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Racermus » tors 23 mar 2023 22:28

Maethiel skrev:
Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde.. :)

Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind :lol: :mrgreen:


Jeg er helt klart træt af at grinde, og jeg kommer kun til at lave mine daglige småting. Har lovet konen at jeg max spiller 30min om dagen det næste stykke tid :lol:

Jeg håber og tror at Diablo 4 kommer til at ligne 3'eren trofæmæssigt, i stedet for 2'eren :D


https://youtube.com/shorts/CAwtU6KL2Fg?feature=share tænkte på dig da jeg så den her :lol:
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » tors 23 mar 2023 22:38

Racermus skrev:
Maethiel skrev:
Racermus skrev:Hehe ja det virkede til at du var ved at være godt træt af at grinde.. :)

Man må da håbe du ikke skal igang med diablo 4, for det bliver helt sikkert os en stor omgang grind :lol: :mrgreen:


Jeg er helt klart træt af at grinde, og jeg kommer kun til at lave mine daglige småting. Har lovet konen at jeg max spiller 30min om dagen det næste stykke tid :lol:

Jeg håber og tror at Diablo 4 kommer til at ligne 3'eren trofæmæssigt, i stedet for 2'eren :D


https://youtube.com/shorts/CAwtU6KL2Fg?feature=share tænkte på dig da jeg så den her :lol:


Haha :lol:

"maybe i need to log off" :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » søn 16 apr 2023 18:00

Platin og dermed 100% i Resident Evil Village og DLC :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » man 17 apr 2023 22:17

100% i "AdVenture Capitalist".
Lille afk-idle spil - ret nemt 100% :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+3

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 17 apr 2023 23:28

Joa skrev:100% i "AdVenture Capitalist".
Lille afk-idle spil - ret nemt 100% :)


Det er faktisk utroligt vanedannende :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » tirs 18 apr 2023 20:12

Maethiel skrev:
Joa skrev:100% i "AdVenture Capitalist".
Lille afk-idle spil - ret nemt 100% :)


Det er faktisk utroligt vanedannende :lol:



Det kan de hurtigt blive, de der idle-clickers.
Kan huske jeg hyggede mig utroligt meget med "Clicker Heroes" også :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tirs 09 maj 2023 19:21

Så blev det til Platin og dermed 100% i Dead Space Remake :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » ons 14 jun 2023 17:10

Siden sidst er det blevet til Platin og 100% i hhv. Resident Evil 2 Remake og Resident Evil 3 Remake, samt 100% i Rocket League :)

Nu trænger jeg til noget lidt andet end "Gyser" spil, så det næste må blive God of War Ragnarok :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » fre 15 sep 2023 21:54

Damn, jeg kører vidst mit eget løb her. Men har fået 100% i hhv God of War Ragnarok, The Last of Us part 1 samt The Last of Us part 2 :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron