Forum

PlayStation Showcase 24 maj

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf Erroneus » ons 17 maj 2023 21:27

https://blog.playstation.com/2023/05/17 ... ific-time/

"It’s almost time to see what’s next — PlayStation Showcase broadcasts live next Wednesday, May 24 at 1pm Pacific Time / 9pm British Time."

Kl. 22 her i Danmark.

"The show will run a bit over an hour, focusing on PS5 and PS VR2 games in development from top studios from around the world. Expect a glimpse at several new creations from PlayStation Studios, as well as spellbinding games from our third-party partners and indie creators."

Første showcase siden den de havde i september 2021, så den bliver nok ret fyldt med sjove ting :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf Maethiel » fre 19 maj 2023 22:41

Bare giv mig GTA 6. Kræver ikke meget, bare en lille trailer! :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf Erroneus » fre 19 maj 2023 23:21

Det kunne være fedt, men det kommer næppe til at ske. Selv om alt tyder på at GTA 6 lander i fiscal year 2025, som er april 2024 til april 2025, så er GTA 6 så stort, at de ikke har behov for PlayStation.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf klatzen » lør 20 maj 2023 13:06

Jeg håber faktisk de kommer med noget PS5 Pro relateret, som nogle specs eller noget i den dur (Selvom jeg godt ved det er dybt urealistisk). :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf Dasiima » lør 20 maj 2023 16:02

100% sikkert at vi ser en trailer med Rockstar logoet som langsomt bygger en hypet stemning op, hvorefter den ender med at afsløre et nyt GTA5 online DLC
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+1

Re: PlayStation Showcase 24 maj

Indlægaf Erroneus » lør 20 maj 2023 19:10

klatzen skrev:Jeg håber faktisk de kommer med noget PS5 Pro relateret, som nogle specs eller noget i den dur (Selvom jeg godt ved det er dybt urealistisk). :)

Yeah det er nok lige tidligt nok. De har ingen grund til at snakke om den pt., når den først udgives næste år. Men måske de vil snakke om deres nye model der lander til efteråret, hvor man kan smide et diskdrev. Jeg tror dog deres fokus er spil, og det giver mening.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron