Forum

Red Dead Redemption tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Red Dead Redemption tråden

Indlægaf SnoobyFly » fre 26 mar 2010 22:32

Så går der ikke så forfærdelig længe, inden Rockstars seneste western-spil udkommer. Helt præcist udkommer det den 21. maj i år. Jeg glæder mig helt vildt, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste! Se i øvrigt den seneste video fra spillet her: http://video.pslife.dk/playstation/697/ ... bonds.html

Hvad synes I om det..? Ser det bare for nice ud eller hvad??? 8)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Re: Red Dead Redemption tråden

Indlægaf NielChill » fre 26 mar 2010 23:27

SnoobyFly skrev:Så går der ikke så forfærdelig længe, inden Rockstars seneste western-spil udkommer. Helt præcist udkommer det den 21. maj i år. Jeg glæder mig helt vildt, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste! Se i øvrigt den seneste video fra spillet her: http://video.pslife.dk/playstation/697/ ... bonds.html

Hvad synes I om det..? Ser det bare for nice ud eller hvad??? 8)


Jeg glæder mig sgu også til Red Dead Redemption udkommer. Jeg har aldrig rigtig spillet et western-spil (udover western-banen i TimeSplitters 2 :roll: ) så ser virkelig frem til det.

Nu skriver du "Rockstars seneste western-spil udkommer", har de lavet andre western-spil? Eller er det bare ment som det næste spil i rækken fra deres side? :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Koma » lør 27 mar 2010 01:28

Jeg er ikke så begejstret for gta4, men det her ser da lidt for fedt ud!! Jeg har pre-ordret det fra amazon, så jeg burde gerne få et par gyldne guns med.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Red Dead Redemption tråden

Indlægaf Abcent » lør 27 mar 2010 01:35

NielChill skrev:Nu skriver du "Rockstars seneste western-spil udkommer", har de lavet andre western-spil? Eller er det bare ment som det næste spil i rækken fra deres side? :)


Ja, Rockstar har tidligere lavet Red Dead Revolver til PS2.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Red Dead Redemption tråden

Indlægaf NielChill » lør 27 mar 2010 01:40

Abcent skrev:
NielChill skrev:Nu skriver du "Rockstars seneste western-spil udkommer", har de lavet andre western-spil? Eller er det bare ment som det næste spil i rækken fra deres side? :)


Ja, Rockstar har tidligere lavet Red Dead Revolver til PS2.


Mange tak for svaret. Ved du om RDR er i forlængelse af det, eller har de på ingen måde med hinanden at gøre? Jeg har nemlig aldrig spillet Red Dead Revolver - og faktisk aldrig hørt om det.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Red Dead Redemption tråden

Indlægaf Abcent » lør 27 mar 2010 01:43

NielChill skrev:
Abcent skrev:
NielChill skrev:Nu skriver du "Rockstars seneste western-spil udkommer", har de lavet andre western-spil? Eller er det bare ment som det næste spil i rækken fra deres side? :)


Ja, Rockstar har tidligere lavet Red Dead Revolver til PS2.


Mange tak for svaret. Ved du om RDR er i forlængelse af det, eller har de på ingen måde med hinanden at gøre? Jeg har nemlig aldrig spillet Red Dead Revolver - og faktisk aldrig hørt om det.


Har heller aldrig prøvet Red Dead Revolver, så ved det faktisk ikke.
Men så vidt jeg kan læse mig til, så skulle det være en efterfølger.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Red Dead Redemption tråden

Indlægaf NielChill » lør 27 mar 2010 01:48

Abcent skrev:
NielChill skrev:
Abcent skrev:
NielChill skrev:Nu skriver du "Rockstars seneste western-spil udkommer", har de lavet andre western-spil? Eller er det bare ment som det næste spil i rækken fra deres side? :)


Ja, Rockstar har tidligere lavet Red Dead Revolver til PS2.


Mange tak for svaret. Ved du om RDR er i forlængelse af det, eller har de på ingen måde med hinanden at gøre? Jeg har nemlig aldrig spillet Red Dead Revolver - og faktisk aldrig hørt om det.


Har heller aldrig prøvet Red Dead Revolver, så ved det faktisk ikke.
Men så vidt jeg kan læse mig til, så skulle det være en efterfølger.


Okay. Må se om jeg kan finde noget info om det i løbet af weekenden, hvis jeg ellers får tid pga. arbejde hehe. Ellers er der vel nogen der ved noget mere herinde ;)

Man kunne håbe på, at IGN ville lave en 2-3 minutters opsamling fra Red Dead Revolver ala den de lavede om Assasin's Creed :D http://www.youtube.com/watch?v=4mYlPTYkvGw
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf SnoobyFly » lør 27 mar 2010 14:29

Jo, Red Dead Redemption er rigtigt nok en efterfølger til Rockstars Red Dead Revolver, der udkom til PS2 og Xbox tilbage i år 2004. Dog vil jeg ikke mene, det er et must at have spillet Red Dead Revolver, inden man kaster sig ud i dette nye eventyr. Jeg kan stort set ikke se nogen sammenhænge mellem dette og Red Dead Revolver.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf kornrocks » lør 27 mar 2010 18:47

RDR til PS2 er en 1'er, men derfor er Red Dead Redemption ikke en direkte 2'er da der er ikke er så stor lighede mellem de 2 spil. Du spiller bare samme person som i den første, som også i mine øjne var et fantastisk spil uden at være HELT så sandbox som dette bliver.

Men jo jeg har allerede bestilt spillet for længe længe siden, jeg glæder mig som et lille barn, ikke bare til spillet men også til soundtracket, elsker western film så håber lidt musik fra Ennio Morricone har sneget sig ind i spillet :D
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf Annxii » søn 28 mar 2010 00:26

man kan slet ikke vente! :D
Annxii
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Cyrak » tors 06 maj 2010 11:04

Er der nogen af jer der ved om de ting med får med i Collectors edition kun bliver tilgængeligt ved at købe denne version? Eller bliver det ligesom i BFBC 2, hvor samtlige ting var noget man ville kunne unlocke i senere levels?
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf andr2999 » tors 06 maj 2010 11:12

Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det bliver ligesom battlefield bad company 2, hvor du bare kan unlocke tingene senere ;)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Cyrak » tors 06 maj 2010 11:28

Hvis det er tilfældet, så køber jeg sku bare den normale version, for blev godt nok skuffet over BFBC 2 limited edition.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf kornrocks » tors 06 maj 2010 13:36

vil bare lige sige at det er kun muligt at købe limited edition udgaven i danmark udfra hvad jeg har forstået. Det er den eneste version der udgives herhjemme.
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf jakobv » tors 06 maj 2010 14:06

jeg synes jeg læste at war horse (eller hvad den her) kun var i limited, og at den var top bad-ass.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 42 gæster

cron