Forum

Dark Souls II

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dark Souls II

Indlægaf weissmuller » lør 08 dec 2012 12:36

Souls serien er for mit vedkommende denne generations helt store oplevelse (side om side med Uncharted spillene)
Denne teaser trailer gør ventetiden ulidelig :-)
http://www.youtube.com/watch?v=28_xO_E4DDU&feature=youtu.be

weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls II

Indlægaf Rytteren » lør 08 dec 2012 13:59

Det er lækkert. Håbede sku på et demon souls 2 istedet...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Sv: Dark Souls II

Indlægaf Jb » lør 08 dec 2012 14:09

Jeg gav op i demon souls :-\ måske man skulle skulle give dark souls en chance
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Dark Souls II

Indlægaf weissmuller » lør 08 dec 2012 14:32

Jb skrev:Jeg gav op i demon souls :-\ måske man skulle skulle give dark souls en chance

Darks Souls er en anelse mere tilgængeligt og lettere at komme igang med en Demons Souls.
Brug en Dark Souls wiki som opslags guide, hvilket jeg ikke synes er "snyd", men en hjælp til
at blive draget ind i universet og dets funktioner.

http://darksoulswiki.wikispaces.com/

Start med Pyromanceren (god allround med både melee og magic) eller Hunteren (for ranged combat og bevægelighed),
og tag "Master Key" som dit gift-item.

Brug dit "stagger" move til at slå modstandere ud af balance eller kom om på siden af dem eller bagfra når du angriber dem.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls II

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 12 mar 2014 20:36

en lille vid fra ENB ( EpicNameBro) der viser nogle interessante ting bla nogle nyttige begynder items i tutorial området, der er self mindre spoilere i som div lokationer på item osv.. Han har været så heldig at arbejde på guiden til spillet

MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dark Souls II

Indlægaf Stricker » ons 12 mar 2014 21:34

Jeg venter (u)tålmodigt på PC versionen.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Dark Souls II

Indlægaf Coolighter » ons 12 mar 2014 22:53

Det er meget godt Dark Souls 2 (: Forudbestilte det fra US butikken på Playstationen, så fik det igår.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: Dark Souls II

Indlægaf Mitch5230 » ons 12 mar 2014 23:01

Glæder mig som et lille barn til at spille det på fredag.

Jeg vil spille det blindt, dog kunne jeg godt tænke mig en sparringspartner, hvor man kan udveksle hints som "prøv at gå derover" eller "vent her i 30 sekunder og se hvad der sker".

Det gjorde jeg i Dark Souls og elskede at kunne tale sammen med en uden at ødelægge det for nogen af os.

Så skriv endelig en PB hvis det er sagen.
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Re: Dark Souls II

Indlægaf weissmuller » tirs 18 mar 2014 21:16

Hey. Nogle gode oplevelser? Dårlige er også velkomne.

Flot artwork og al den mystik man kunne ønske sig. Håber de laver en ps4 version med opdaterede visuals.

Personligt har jeg haft det lidt svært med cameraet de første par timer, har slået al "auto" fra men synes der både var controller lag og underlige hurtige bevægelser, som om "deadzonen" på controlleren ændrede sig. Det "jerky" camera mærker jeg dog ikke så meget mere men vil sige det var mere smooth i de andre Souls spil??

Er Dark Souls 2 lidt lettere? Det føles sådan for en veteran (men måske ikke for folk der lige starter). Har klaret 4 bosser og havde ikke de store problemer med mit dex strength build. Men det kan jo være rutinen der spiller ind.

Her 13-14 timer ind nyder jeg virkelig spillet. Så mange fede ideer og overraskelser. Verdenen er smuk og meget varieret. New Game + tilføjer skulle tilføje nye våben og fjender. Det bliver sweet at bruge 100+ timer på dette spil :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls II

Indlægaf Coolighter » tirs 18 mar 2014 21:52

Weiss, spillet bliver sværere senere hen og på NG+ bliver der ikke kun tilføjet nye fjender rundt omkring, men der kommer også fjender i nogle af boss kampene.. ;)
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: Dark Souls II

Indlægaf weissmuller » tirs 18 mar 2014 21:54

Coolighter skrev:Weiss, spillet bliver sværere senere hen og på NG+ bliver der ikke kun tilføjet nye fjender rundt omkring, men der kommer også fjender i nogle af boss kampene.. ;)

SHIT! :shock:
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dark Souls II

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 18 mar 2014 22:12

fedt at man nu skal bruge Action/use knappen i stedet for at tæve løs på væggende for at finde skjulte døre..
Andet der ville hjælpe, er at når man kommer til en låst dør at der så står hvilken nøgle der passer til for jeg har godt nok rendt rundt en del og tjekket døre for at se om en ny nøgle passede til. fandt bla en nøgle i Det var enten Earthen Peak eller også var det Iron Keep som så viste sig at passe til en dør helt tilbage i Forest of the last Giant. Og så hader jeg altså at blive summoned midt i det hele bare fordi området tilhører et covenant uanset om man er medlem eller ej. hmph
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dark Souls II

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 20 mar 2014 15:24

Så fandt man sq den fede armor set som man ser i trailerne og det er bare fedt, ikke lige de bedste stats men det kan man jo upgrade, men det område det befinder sig i, er lidt af en pain..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dark Souls II

Indlægaf Xainz » fre 21 mar 2014 23:11

Er jeg den eneste der havde problemer med Belfry gargoyle ? :) af de 7 bosser jeg har klaret, så var gargoyle klart den værste kamp.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Dark Souls II

Indlægaf Mitch5230 » lør 22 mar 2014 01:43

Den kamp er lidt irriterende ja. Jeg blev nød til at upgrade mit våben for at klare den. En af de få kampe hvor jeg brugte 5 forsøg. Vent til NG+, så skal det nok blive sjovt!
Mitch5230
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Odense


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 17 gæster