Forum

Soul Sacrifice

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Soul Sacrifice

Indlægaf Krede1972 » tors 18 apr 2013 21:00

Jeg havde set meget frem til at prøve dette spil. Men jeg må sige at jeg sidder med en lidt underlig skuffet følelse efter at have prøvet demoen.

Er det mig som har misset noget, eller går det alene ud på at blade rundt i en bog og så ellers nakke nogle monstre - og ikke andet?

Jeg havde troet på at der også var noget udforskning af områder som i et mere klassisk RPG.

Havde troet at det var lidt i stil med Monster Hunter og Ragnarok Odyssey.

Er jeg den eneste der er en smule skuffet over gameplayet, som jo et eller andet sted bare (i mine øjne) er Tekken eller et andet kampspil peppet op med 3D?
Det er flotte monstre og animationer, men det meget enkle gameplay er jeg skuffet over.
Eller er der noget jeg ikke har fanget eller forstået?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » tors 18 apr 2013 22:04

Kendt boss taktik fra Japanese Demo (ikke helt sikker på Cerberus) og har virkelig haft med den English demo.
Alle de offerings giver så mange forskellige kombinatorner og når man adder MP bliver der endnu flere muligheder.

Lore Page er bare bla bla bla, men faktisk en enjoyable story.

Så Jeg glæder mig endnu mere til SS bliver udgivet den May 3, 2013 efter spillet demo.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Morten Rask » lør 18 maj 2013 19:41

Kunne se at der er adskillige brugere der har købt Soul Sacrifice fra Amazon, så jeg ville høre om der er nogen der er interesserede i at spille nogle side-missioner sammen? Jeg er blevet fuldstændig opslugt af det spil, og kan slet ikke slippe Vita'en!

Det er sjovere og mere taktisk at spille sammen med andre spillere, og der er desuden tre trofæer der kræver at man spiller henholdvis 1, 20 og 100 pacts sammen med andre, så er der nogen der er friske? Smid en venne-anmodning med teksten 'Soul Sacrifice'.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Erroneus » lør 18 maj 2013 21:06

Jeg kunne godt være, men bliver nok ikke i den her weekend, der er andet som trækker og jeg skal også lige i gang med det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Morten Rask » lør 18 maj 2013 21:11

Erroneus skrev:Jeg kunne godt være, men bliver nok ikke i den her weekend, der er andet som trækker og jeg skal også lige i gang med det.


Du siger bare til, der er stadigvæk timevis af indhold forude for mig. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rytteren » lør 18 maj 2013 21:31

Er frisk i slutningen af maj, når jeg når hjem fra ferie.. Hvis folk stadig har lyst til den tid
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » søn 19 maj 2013 17:26

Mangler kun sidste 2 Pact i Avalon, men giver gerne en hånd med tidligere Pact.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » tirs 21 maj 2013 08:02

Gz with Platinum Zejfur.
Lad os spille nogle mere på Onsdag
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Jb » tirs 21 maj 2013 08:46

Damn i er gået til den :)

selv har jeg kun lige klaret Sortia eller hvad hun hedder - må være sidste "boss" i chapter 1 ?

Jeg synes spillet er fedt men noget forvirret.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » tirs 21 maj 2013 09:15

Jb skrev:Damn i er gået til den :)

selv har jeg kun lige klaret Sortia eller hvad hun hedder - må være sidste "boss" i chapter 1 ?

Jeg synes spillet er fedt men noget forvirret.

Nimyue og hun er sidste boss i Sorcerer Odel :)
Hvilket er chapter man klare i Demo'en :P
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Morten Rask » tirs 21 maj 2013 13:01

Rena skrev:Gz with Platinum Zejfur.
Lad os spille nogle mere på Onsdag


Tak, og beklager, jeg ville så gerne være først. :D

Den er jeg frisk på, har ikke i sinde at ligge dette spil på hylden fordi jeg har fået platinum!

Jb skrev:Damn i er gået til den :)

selv har jeg kun lige klaret Sortia eller hvad hun hedder - må være sidste "boss" i chapter 1 ?

Jeg synes spillet er fedt men noget forvirret.


Det kan godt virke forvirrende i starten, men det kommer hen af vejen. Sig endelig til hvis du har nogle spørgsmål, eller har lyst til at spille sammen. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » tirs 21 maj 2013 13:22

Zejfur skrev:
Rena skrev:Gz with Platinum Zejfur.
Lad os spille nogle mere på Onsdag


Tak, og beklager, jeg ville så gerne være først. :D

Den er jeg frisk på, har ikke i sinde at ligge dette spil på hylden fordi jeg har fået platinum!

Hvor meget Hydra farming gjord du for 99?
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Sv: Soul Sacrifice

Indlægaf Morten Rask » tirs 21 maj 2013 13:44

Rena skrev:
Zejfur skrev:
Rena skrev:Gz with Platinum Zejfur.
Lad os spille nogle mere på Onsdag


Tak, og beklager, jeg ville så gerne være først. :D

Den er jeg frisk på, har ikke i sinde at ligge dette spil på hylden fordi jeg har fået platinum!

Hvor meget Hydra farming gjord du for 99?


Har jeg ikke tal på, men jeg fik gennemført den på omkring 01:47 hver gang, og det var helt klar den hurtigste måde at komme derop af.

Løb hen til ham, anvendte Flamefiend Heart (L) som blokerede afstanden mellem ham og jeg, hvorefter jeg anvendte Fire Djinn's Arrow (L) til at skabe Infernal Hell, så nukede jeg ham med Firedrake Egg (L), indtil han gik ud af Infernal Hell, hvorefter jeg anvendte Fire Djinn's Arrow (L) igen for at få ham i Infernal Hell, så opsatte jeg en ny Flamefiend Heart (L) til at blokere, hvorefter jeg til sidst nukede ham indtil han døde. Hvis du får ham til at blive i samme position som han spawner, så nakker du også en masse adds, som også giver gode point når der skal ofres.

Jeg anvendte Heat Surge (+20% +10%), Burn Amp (+20% +10%), Explosive Magic Amp (+25% +10%), Explosive Magic Amp (+10% +5%) og Heat Surge +70% som sigils.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Rena » tirs 28 maj 2013 21:55

Klar til i morgen med 2 nye bosser?
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Soul Sacrifice

Indlægaf Morten Rask » tirs 28 maj 2013 23:28

Rena skrev:Klar til i morgen med 2 nye bosser?


Yeah, hen ad aftenen. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster