Forum

GTA V?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V?

Indlægaf HEADSTAR » søn 03 nov 2013 13:50

X knappen måtte gerne være gaspedalen, R2 knappen er alt for anstrengende at bruge :(
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2643


Re: GTA V?

Indlægaf Bucaneer » søn 03 nov 2013 13:55

Capperdude skrev:
HEADSTAR skrev:Ej så er R2 knappen gaspedalen, sut røv rokstar.


Som i stortset alle bilspil, som i Saints row, som de fleste andre spil med biler? :)

Hvad er problemet, siden du ligefrem vil have Rockstar til at sutte røv :lol:


I "Gamle" dage der var det jo altid x der var gaspedalen, det kan godt for nogen være ret svært at vænne sig til at det er R2.

Men personligt syntes jeg da det er fedt det er R2 når man har spillet med det lidt for der kan jo bestemme hastigheden hvilket er dejligt :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: GTA V?

Indlægaf Bab » søn 03 nov 2013 15:24

Det må vist være meget gamle dage eller spil, som ikke var bilspil. Du kan jo kun sætte speederen til fuld fart eller ingen fart med X. On eller Off. Med R2 kan man trods alt trykke lidt på speederen, hvis det er det man vil.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GTA V?

Indlægaf Redman DK » søn 03 nov 2013 16:10

Bab skrev:Det må vist være meget gamle dage eller spil, som ikke var bilspil. Du kan jo kun sætte speederen til fuld fart eller ingen fart med X. On eller Off. Med R2 kan man trods alt trykke lidt på speederen, hvis det er det man vil.

Bab


X er trykfølsom, så der kan du også sagtens nøjes med at trykke halv på speederen :wink: Og hvis du med gamle dage mener PS3 dage, så har du ret, for der er en del bilspil hvor man kan vælge om x eller r2 skal være speederen, ligesom man i skydespil kan vælge mellem r1 og r2.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » søn 03 nov 2013 17:01

Bucaneer skrev:
Capperdude skrev:
HEADSTAR skrev:Ej så er R2 knappen gaspedalen, sut røv rokstar.


Som i stortset alle bilspil, som i Saints row, som de fleste andre spil med biler? :)

Hvad er problemet, siden du ligefrem vil have Rockstar til at sutte røv :lol:


I "Gamle" dage der var det jo altid x der var gaspedalen, det kan godt for nogen være ret svært at vænne sig til at det er R2.

Men personligt syntes jeg da det er fedt det er R2 når man har spillet med det lidt for der kan jo bestemme hastigheden hvilket er dejligt :)


I know, men jeg forholdte mit bare til denne generation af konsoller, da han nævnte problemet i forbindelse med GTAV :)

Personligt er jeg stor tilhænger af R2 knappen som speeder :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf hamsjel911 » man 04 nov 2013 11:58

Er der en af jer der vil være med til at bytte sejre i suv klassen?

Det er nærmest umuligt at unlocke mods til suv online
hamsjel911
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Re: GTA V?

Indlægaf Redman DK » man 04 nov 2013 17:22

hamsjel911 skrev:Er der en af jer der vil være med til at bytte sejre i suv klassen?

Det er nærmest umuligt at unlocke mods til suv online


Hvis du vinder løb i en bil i super klassen, eller en motorcykel, unlocker du mods for alle klasser. Det gør det lidt lettere at finde løb :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: GTA V?

Indlægaf HEADSTAR » tirs 05 nov 2013 09:45

[quote="Bab"]Det må vist være meget gamle dage eller spil, som ikke var bilspil. Du kan jo kun sætte speederen til fuld fart eller ingen fart med X. On eller Off. Med R2 kan man trods alt trykke lidt på speederen, hvis det er det man vil.

Bab[/quote

Altså, x knappen bruges når der skal cykles.
Så hvorfor ikke bruge x knappen til bilerne
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2643


Re: GTA V?

Indlægaf Odyzeus » tirs 05 nov 2013 09:48

Der er jo forskel på at køre bil og cykle. Når man kører bil, skal man give gas, hvilket man kan gøre i forskellige niveauer, ligesom i virkeligheden. (selvom alle nok bare holder speederen i bund konstant, men det er noget helt andet :D )

Når man cykler, så har Rockstar lagt et element ind, der gør, at man selv skal gøre lidt for det, da det jo også er "hårdt" at cykle i virkeligheden. Vil man cykle hurtigere, så trykker man hurtigere på x. Det tror jeg ikke ville være særlig fedt i en bil ;)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: GTA V?

Indlægaf Odyzeus » tirs 05 nov 2013 19:58

Forresten, hvad siger folk til den nye online-opdatering? Har ikke selv spillet særlig meget her på det sidste..
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: GTA V?

Indlægaf Erroneus » ons 06 nov 2013 00:39

Jeg har ikke bemærket nogle forskelle fra 1.04, men der havde jeg heller ikke problemer. Har kørt fint den sidste uge hvor jeg har spillet det en sjat timer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 06 nov 2013 00:41

Jeg har droppet online, og bruger i stedet mine timer på ekstra studeren + bøger. Jeg kan mærke den positive effekt :D
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf Bucaneer » ons 06 nov 2013 09:54

Capperdude skrev:Jeg har droppet online, og bruger i stedet mine timer på ekstra studeren + bøger. Jeg kan mærke den positive effekt :D


Det kan godt forståes du gør for det blev jo gjort klart at du er en klog mand i en anden tråd ;-)

Jeg har også lagt online lidt på hylden for en stund :-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: GTA V?

Indlægaf Capperdude » ons 06 nov 2013 13:34

Bucaneer skrev:
Capperdude skrev:Jeg har droppet online, og bruger i stedet mine timer på ekstra studeren + bøger. Jeg kan mærke den positive effekt :D


Det kan godt forståes du gør for det blev jo gjort klart at du er en klog mand i en anden tråd ;-)

Jeg har også lagt online lidt på hylden for en stund :-)


Jeg er enormt klog, eller :roll: :D

Jeg har da i hvert fald en IQ som tillader mig et opretholde livet og de basale funktioner, alt udover det er ren pral :mrgreen:
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V?

Indlægaf HEADSTAR » tirs 12 nov 2013 08:28

Æv mit gta fryser heletiden
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2643


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster