Forum

Resogun rekorder!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Resogun rekorder!

Indlægaf Slimjay DK » fre 05 feb 2016 09:40

Ja, jeg hiver det også frem engang imellem, og så ryger der nemt et par timer :) ganske underholdende og vanedannende.

Når du en dag for tid burde du også tage et kig på Super Stardust Ultra (man kan vel kalde det for Asteroids med fin ny grafik :) )

Jeg glæder mig sindsygt til Housemarque's næste titel :

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Resogun rekorder!

Indlægaf morfar » fre 05 feb 2016 10:39

Dead Nation klon.

Men når man har 3x plat og 100% i Dead Nation, så gkæder man sig også til Alienation (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Resogun rekorder!

Indlægaf Vreki » fre 05 feb 2016 10:48

Jeg håber Alienation bliver til noget, jeg syntes efterhånden den har været temmelig længe undervejs.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Resogun rekorder!

Indlægaf Slimjay DK » fre 05 feb 2016 11:00

Vreki skrev:Jeg håber Alienation bliver til noget, jeg syntes efterhånden den har været temmelig længe undervejs.


2. marts ... kunne være en mulighed :

https://www.vg247.com/2015/11/11/psn-re ... the-beast/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Resogun rekorder!

Indlægaf Rytteren » fre 05 feb 2016 11:57

Vreki skrev:Jeg håber Alienation bliver til noget, jeg syntes efterhånden den har været temmelig længe undervejs.


Længe? Vist frem i august 2014. Så vi har ikke engang ramt 2år endnu. Udgivelsen er meget tæt på.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Resogun rekorder!

Indlægaf ikkNico » søn 07 feb 2016 14:34

Sad lige og kiggede high scores for DK, og udover Pikken, der konsekvent ligger i top 20, så spottede jeg også vores egen Redman på veteran listen som nr. 24.
Personligt har jeg ikke engang gennemført på Experienced endnu, men jeg tror det nok skal lade sig gøre (inkl. 1CC trophy) m en 7-7-1 + Phobos


morfar skrev:Dead Nation klon.

Men når man har 3x plat og 100% i Dead Nation, så gkæder man sig også til Alienation (-:

Robortron klon ... Hvis vi skal myrekneppe :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron