Forum

Alien: Isolation.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Alien: Isolation.

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 15 jan 2014 10:35

Endelig ser det ud til at der kommer et Alien-spil, som læner sig op ad den oprindelige Alien-film af Ridley Scott og i særdeleshed atmosfæren i denne...

Sjovt er det at jeg ikke anede, at et sådan spil var på vej - tilfældigt spottede jeg det på Amazon i går.

Nu fandt jeg så dette hands-on preview og ser, alene ud fra det, MEGET frem til at finde ud om dette spil bliver en perle...

Andre som håber at dette bliver en perle og ser frem til at spille det?
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf tue69 » ons 15 jan 2014 10:38

Man kan da heller ikke lave noget, før du kommer og trumfer det. Men nej nej, "jeg vil have min egen tråd, buhuuuu!" ;)

viewtopic.php?f=5&t=18002

Nå, spøg til side, jeg er meget enig med dig. Jeg læste GR's preview og de var ellevilde. Det lyder virkeligt som om, at det er grundkonceptet som Alien-spillene burde have lænt sig op af. Uhyggen blev nemlig decimeret ved mængden af fjender, så jeg elsker survival horror tilgangen med en enkelt usårlig fjende.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 15 jan 2014 11:07

Ha ha... :D Med risiko for at du bliver ungpigefornærmet, så må jeg blankt erkende at dit fine nyhedsindlæg er gået mine nedslidte synssensorer forbi... ;) :)

Får dog nye synshjælpemidler på fredag - men jeg lover ikke, at dette ikke sker igen.

Og ja, tilgangen til denne Alien-titel tiltaler også undertegnede enormt meget - kunne også godt lide Dead Space...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf tue69 » ons 15 jan 2014 11:31

EvilNinjaMoby skrev:Ha ha... :D Med risiko for at du bliver ungpigefornærmet, så må jeg blankt erkende at dit fine nyhedsindlæg er gået mine nedslidte synssensorer forbi... ;) :)

Får dog nye synshjælpemidler på fredag - men jeg lover ikke, at dette ikke sker igen.

Og ja, tilgangen til denne Alien-titel tiltaler også undertegnede enormt meget - kunne også godt lide Dead Space...


Ha ha, jeg bliver altid vildt sur. Og endnu værre: jeg tager det vildt personligt!

Vi er helt enig, jeg tror virkeligt at det er vejen frem. Run-and-gun konceptet er blevet afprøvet så rigeligt i Alien-universet, så det, at man laver et helt nyt take på det, det er altså forfriskende. Specielt fordi at udviklerne godt ved, at man henvender sig til en niche, når man gør det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Sevuz » ons 15 jan 2014 12:34

Her håber en gammel Alien fan at de ikke F'er det totalt op [-o<
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Kawwah85 » ons 15 jan 2014 12:52

Tror ikke der skal meget til for at lave et bedre Alien spil end det train wreck der var Colonial Marines. Men Isolation lyder meget fedt, og det ser sindsygt godt ud. Grafikken er top notch
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Sevuz » ons 15 jan 2014 13:41

Kawwah85 skrev:Tror ikke der skal meget til for at lave et bedre Alien spil end det train wreck der var Colonial Marines. Men Isolation lyder meget fedt, og det ser sindsygt godt ud. Grafikken er top notch


With SEGA and the people behind an other train wreck known as ROME Total War 2, I will only [-o< [-o< [-o<
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Stricker » ons 15 jan 2014 14:36

Meh... Creative Assembly. Det er svært at være optimistisk.

Hvis I er nysgerrige, så er et lignende spil i udvikling: http://www.routinegame.com/
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Sevuz » tors 16 jan 2014 10:26

Stricker skrev:Meh... Creative Assembly. Det er svært at være optimistisk.

Hvis I er nysgerrige, så er et lignende spil i udvikling: http://www.routinegame.com/


Ser frem til at se et mere komplet gameplay (ikke alpha eller beta) fra spillet :D
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf HEADSTAR » fre 17 jan 2014 13:35

tue69 skrev:Man kan da heller ikke lave noget, før du kommer og trumfer det. Men nej nej, "jeg vil have min egen tråd, buhuuuu!" ;)

viewtopic.php?f=5&t=18002

Nå, spøg til side, jeg er meget enig med dig. Jeg læste GR's preview og de var ellevilde. Det lyder virkeligt som om, at det er grundkonceptet som Alien-spillene burde have lænt sig op af. Uhyggen blev nemlig decimeret ved mængden af fjender, så jeg elsker survival horror tilgangen med en enkelt usårlig fjende.


jeg lavede den første tråd :( find den selv :lol:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2633


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Dannisemperfi » fre 03 okt 2014 18:07

Endeligt et godt alien spil.

Anmeldere er lidt uenige men de fleste er positive.

Forstår ikke der ikke er mere opmærksomhed på spillet.

Det skal bare ejes. Det minder mig lidt om pt demoen.
Bare voldsomt udbygget. Bare det at lyd designet er så gennemført gør at mig og mit ny indkøbte 5.1 surround system glæders os.

Hva' mener i?
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Nergh » fre 03 okt 2014 18:12

HAr set ca. 4o minutters gameplay via Pewdiepie på youtube, og spillet ser kedeligt ud, imo.

Ign.com giver spillet en score på 5.9 - ikke just prangende..

EDIT : 5.1 hos ign jf. ShutterDK :-)
Senest rettet af Nergh lør 04 okt 2014 07:32, rettet i alt 1 gang.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Sethos » fre 03 okt 2014 18:22

Umiddelbart skal jeg prøve en demo eller finde det utroligt billigt. Anmeldelserne er ud over det hele.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf runni1399 » fre 03 okt 2014 20:14

Nergh skrev:HAr set ca. 4o minutters gameplay via Pewdiepie på youtube, og spillet ser kedeligt ud, imo.

Ign.com giver spillet en score på 5.9 - ikke just prangende..


Men det har samlet fået 79 indtil videre samlet på metacritic, hvor Ign er den laveste. Jeg synes nu heller ikke altid at Ign's anmeldelser lige er de bedste.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Alien: Isolation.

Indlægaf Askinas » fre 03 okt 2014 20:41

Husk nu, at man ikke altid kan bruge deres karakter til så meget. Vi er jo forskellige ;)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 159 gæster