Forum

kommende titler

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: kommende titler

Indlægaf 5tranqer » ons 23 apr 2014 19:45

Nyt gameplay fra Watch_Dogs





Begge fra PS4 udgaven
5tranqer
 


Re: kommende titler

Indlægaf Krede1972 » ons 23 apr 2014 20:12

Assassin's Creed + GTA = Watch Dogs...

Det ser dog fornuftigt ud.

Specielt når man sammenligner med den gameplay-video som tidligere blev udsendt og som lignede en kraftig nedgradering af den grafiske del af spillet. Den blev fremstillet som værende fra PS4, men med visningen af disse videoer har den tidligere video nok været fra PS3.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: kommende titler

Indlægaf lurifax » ons 23 apr 2014 20:49

Hvornår udkommer det?
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: kommende titler

Indlægaf Morten Rask » ons 23 apr 2014 20:57

lurifax skrev:Hvornår udkommer det?


Den 27. maj.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: kommende titler

Indlægaf Cena » søn 27 apr 2014 00:15

Er der nogen af jer der skal have Amazing Spider-man 2 eller Bound by flames?

Amazing Spider-man 2 Gameplay:


Bound by Flames Gameplay:



Jeg har lige siddet og set gameplay fra begge. Spider-man ser ikke umiddelbart særlig next-gen ud grafisk og virker heller ikke videre fantastisk rent gameplay mæssigt. Når man sidder med så få spil som jeg gør til min PS4 man gider at spille, og er spider-man fan fra barnsben kan det dog ender med jeg køber. Men skal nok lige læse et par anmeldelser

Bound by flames ser egentligt fedt nok ud grafisk, men er det bare mig eller ser det helt forkert ud når man slår enemies. Der er nærmest ingen reaktion fra deres krop når det bliver ramt? Jeg savner dog som sagt lidt spil og kan sagtens ende med at købe begge mens jeg venter på Wolfenstein og Watch Dogs.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: kommende titler

Indlægaf Slydk1982 » søn 27 apr 2014 12:23

Bound by flames ser egentligt fedt nok ud grafisk, men er det bare mig eller ser det helt forkert ud når man slår enemies. Der er nærmest ingen reaktion fra deres krop når det bliver ramt? Jeg savner dog som sagt lidt spil og kan sagtens ende med at købe begge mens jeg venter på Wolfenstein og Watch Dogs.[/quote]


Jeg har også kigget lidt Bound by flame, da jeg virkelig savner et godt rpg til ps4. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om spillet er et hvor man stiger levels og finder bedre udstyr eller om det bare er et action hack'n'slash??
Slydk1982
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Herning


Re: kommende titler

Indlægaf wMikkel » tirs 29 apr 2014 16:06

Nu kan der endeligt tales frit om det.

DriveClub udkommer d. 8 oktober!

wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: kommende titler

Indlægaf Cena » tirs 29 apr 2014 16:12

wMikkel skrev:Nu kan der endeligt tales frit om det.

DriveClub udkommer d. 8 oktober!



Glæder mig helt vildt, men æv det var godt nok sent! Det er jeg sku lidt skuffet over!! Kan fandme ikke vente 6 måneder MERE på et ordentligt racing game. Nå men enten må jeg køber noget til min PS3, eller overveje om jeg skal have en XO så jeg kan spille forza.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: kommende titler

Indlægaf Sethos » tirs 29 apr 2014 16:15

Ja, der var alligevel et pænt stykke tid til. Savner godt nok et ordenlig bilspil, selv Ubisoft's The Crew er ikke før i Q3.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: kommende titler

Indlægaf Abildtrup » tirs 29 apr 2014 16:17

Jeg gider ikke glæde mig til Driveclub mere.
Det er direkte pinligt og man har svært ved at tro at den nye dato holder, selv om den ligger alt for langt ude.

Sørgeligt...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: kommende titler

Indlægaf Cena » tirs 29 apr 2014 16:21

Sethos skrev:Ja, der var alligevel et pænt stykke tid til. Savner godt nok et ordenlig bilspil, selv Ubisoft's The Crew er ikke før i Q3.


Ja det er faktisk ringe at man sender en konsol ud, men først efter 10-11 mdr. har en ordenlig racer klar. Jeg ved godt det var planen at Driveclub skulle komme til launch, men det var altså ikke tilfældet, og nu står vi her og først har 1. klar efter næsten 1 år. For dårligt Sony!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: kommende titler

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 29 apr 2014 16:22

Ja, det er lige 11 måneder mere, der skulle puttes i det spil - utroligt at de meldte det klar til release, som man gjorde oprindeligt. For de er vel ikke starte forfra...? :?
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: kommende titler

Indlægaf wMikkel » tirs 29 apr 2014 16:23

Jeg tror og håber at I, i sidste ende, vil sætte mere pris på at spillet har fået længere udviklingstid.
Der er virkelig sket meget med DriveClub siden det blev rykket (-:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: kommende titler

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 29 apr 2014 16:26

Ja, det må man da håbe. De har vel ikke rykket det pga. uenighed om box-art...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: kommende titler

Indlægaf Sethos » tirs 29 apr 2014 16:26

Cena skrev:
Sethos skrev:Ja, der var alligevel et pænt stykke tid til. Savner godt nok et ordenlig bilspil, selv Ubisoft's The Crew er ikke før i Q3.


Ja det er faktisk ringe at man sender en konsol ud, men først efter 10-11 mdr. har en ordenlig racer klar. Jeg ved godt det var planen at Driveclub skulle komme til launch, men det var altså ikke tilfældet, og nu står vi her og først har 1. klar efter næsten 1 år. For dårligt Sony!


Bestemt. Måske er det bare mig, men syntes næsten et solidt bilspil er et krav til de første måneder af en konsol's levetid. I stedet er vi bare blevet tæppebombet med skydespil.

wMikkel skrev:Jeg tror og håber at I, i sidste ende, vil sætte mere pris på at spillet har fået længere udviklingstid.
Der er virkelig sket meget med DriveClub siden det blev rykket (-:


Forhåbentlig har de lavet det om til 60FPS i stedet for 30.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster