Forum

A Realm Reborn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

A Realm Reborn

Indlægaf ShutterDK » lør 22 feb 2014 23:21

Nogen der har spillet den nye Beta - førstehåndsindtryk? :)
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Kawwah85 » lør 22 feb 2014 23:35

Har spillet det hele dagen. På PS4 ser det pisse godt ud, og virkelig detaljeret. Det var lige før det så ud som om at regnen i spillet rent faktisk gjorde ens characters hår vådt.
Betaen er gratis, så bare giv den gas. Jeg kan varmt anbefale det.

Håber bare at man kan beholde sin character på releasen. Der var en irriterende quest jeg helst ikke vil igennem igen.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: A Realm Reborn

Indlægaf SimonThorsager » søn 23 feb 2014 00:20

Jeg har også spillet hele dagen. Virkelig fedt, på nær at alt teksten hvad angår quest-loggen i siden og så tale-boblerne er utrolig små!
Men ja, grafikken er fantastisk!

Kawwah85, desværre så bliver alting slettet når denne Fase 1 er ovre. Men når Fase 2 begynder, så bliver alt det du opnår i den, bragt videre til den fulde version.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: A Realm Reborn

Indlægaf ShutterDK » søn 23 feb 2014 02:30

Det lyder fedt med grafikken! Lækkert at høre at det sandsynligvis blir et lækkert konsol-mmo:) skal hel sikkert prøves af imorgen tidlig.
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Kawwah85 » søn 23 feb 2014 11:08

SimonThorsager skrev:Jeg har også spillet hele dagen. Virkelig fedt, på nær at alt teksten hvad angår quest-loggen i siden og så tale-boblerne er utrolig små!
Men ja, grafikken er fantastisk!

Kawwah85, desværre så bliver alting slettet når denne Fase 1 er ovre. Men når Fase 2 begynder, så bliver alt det du opnår i den, bragt videre til den fulde version.


Ahh, pis. Så kan det godt være at jeg holder lidt igen med den første beta her. Er ikke stor fan af at skulle starte forfra.

Og ja, jeg giver dig ihvertfald ret i at teksten i dialog boksen er alt alt for lille. Selv er jeg nærsynet. Jeg måtte tage en stol og sætte foran mit tv før jeg kunne læse hvad der stod. Og man kan åbenbart kun ændre tekst størrelsen i chatten, hvilket jeg synes er lidt åndsvagt.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: A Realm Reborn

Indlægaf SimonThorsager » søn 23 feb 2014 12:53

Kawwah85 skrev:
SimonThorsager skrev:Jeg har også spillet hele dagen. Virkelig fedt, på nær at alt teksten hvad angår quest-loggen i siden og så tale-boblerne er utrolig små!
Men ja, grafikken er fantastisk!

Kawwah85, desværre så bliver alting slettet når denne Fase 1 er ovre. Men når Fase 2 begynder, så bliver alt det du opnår i den, bragt videre til den fulde version.


Ahh, pis. Så kan det godt være at jeg holder lidt igen med den første beta her. Er ikke stor fan af at skulle starte forfra.

Og ja, jeg giver dig ihvertfald ret i at teksten i dialog boksen er alt alt for lille. Selv er jeg nærsynet. Jeg måtte tage en stol og sætte foran mit tv før jeg kunne læse hvad der stod. Og man kan åbenbart kun ændre tekst størrelsen i chatten, hvilket jeg synes er lidt åndsvagt.


Jeg har fundet ud af det med teksten!
Tryk Options og så gå hen og vælg HUD Layout under System. I drop-down menuen, så vælger du de forskellige ting som du vil skalere, f.eks. Parameter bar, Exp bar, Minimap og alle dem, som ligger efter alle Hotbars.
Tryk så på R3 for at skifte størrelse op til 140%.
Du kan således også flytte rundt på Minimap, Duty List og de ting.
Så nu kan jeg godt læne mig tilbage i sofaen og nyde spillet :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » søn 23 feb 2014 13:09

Kawwah85 skrev:Det var lige før det så ud som om at regnen i spillet rent faktisk gjorde ens characters hår vådt.

Det gør det også :D Det er lige kommet i den seneste patch, sammen med ens ånde i kolde områder.
Det gjorde bare en super grafik endnu bedre.

Spillede også spillet det halve af dagen i går, og jeg overvejer lidt at købe det på PS4 istedet. Jeg har spillet PC versionen siden 1.0.

Grafikken er som PC på max settings. Og det er lækkert :D
Udviklerne kommer med nyt større indhold hver 3. måned.
Massere af folk der spiller.
Og ligesom med FFXI, så er spillet designet til at være optimeret til konsol, specielt PS4. Måske ikke så meget PS3, da den ikke har nok kræfter. I hele min tid har jeg spillet med controller på PC, og det virker helt perfekt.

Kawwah85 skrev:Håber bare at man kan beholde sin character på releasen.

Det sker nok ikke. Det er meget sjældent, hvis overhovedet nogensinde, at beta karakterer bliver overført til den færdige del af et spil.

Bare spørg hvis der er noget du/i vil vide, så skal jeg nok prøve at svare på det :)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Kawwah85 » søn 23 feb 2014 13:32

Kunne ihvertfald være fedt hvis vi kunne udveksle spiller navne osv. når spillet udkommer, så vi evt. kunne spille sammen. Kan godt at det bare er mig der er noob, men som archer havde jeg kæmpe problemer med en quest i skoven hvor man skulle aktivere nogle shrines. Når man træder ind i et meget lille område af et af de shrines, spawner der 2 ildfluer man skal nakke, imens man er inden for den ramme. Døde konstant her, og det var virkelig irriterende. lol
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Unklemac » søn 23 feb 2014 14:56

Som simon skriver er det i "phase 2" at man får lov at beholde sin charater. Man får også lov til at spille med sin egen PC/PS3 character her, så der bliver nok press på serverne ;)

Det ser hammer godt ud på PS4, så jeg hopper også på når den bliver released.

Spørg gerne hvis der er noget i vil vide ( stoppede i oktober, men har 4-5 lvl 50 med Relics m.m )
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Homer00 » søn 23 feb 2014 16:48

Er der virkelig ikke tale med i spillet, eller er det blot en fejl?
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Kawwah85 » søn 23 feb 2014 17:08

Der er ikke tale i medmindre det er større story cutscenes. Derfor er det vigtigt at kunne læse dialogen. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Homer00 » søn 23 feb 2014 19:50

Det var pokkers... :)
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: A Realm Reborn

Indlægaf OmarE » søn 23 feb 2014 22:55

Hvor er det i ps store?
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Morten Rask » søn 23 feb 2014 23:21

Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: A Realm Reborn

Indlægaf OmarE » man 24 feb 2014 00:11

Morten Rask skrev:
OmarE skrev:Hvor er det i ps store?


https://store.sonyentertainmentnetwork. ... 0000000951

Tak :)
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 153 gæster