Forum

A Realm Reborn

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: A Realm Reborn

Indlægaf Krede1972 » tors 17 apr 2014 13:08

lurifax skrev:Nogen der kender til problemet med at spillet ikke kan hentes fra psn store? Den starter ikke download når jeg tilføjer den til downloads..


Hvis du har spillet betaen skal det ikke downloades igen. Så kan du bare bruge betaen som opdateres.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: A Realm Reborn

Indlægaf lurifax » tors 17 apr 2014 13:36

Krede1972 skrev:
lurifax skrev:Nogen der kender til problemet med at spillet ikke kan hentes fra psn store? Den starter ikke download når jeg tilføjer den til downloads..


Hvis du har spillet betaen skal det ikke downloades igen. Så kan du bare bruge betaen som opdateres.

Det har jeg. Men der kunne jeg ikke få lov til at ændre det id den skal bruge ved login. Så tænkte jeg ville prøve at slette og hente igen. Og nu kan jeg ikke engang hente spillet igen..
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » tors 17 apr 2014 14:17

Er det heller ikke i dit bibliotek?
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf lurifax » tors 17 apr 2014 14:28

Proxzyn skrev:Er det heller ikke i dit bibliotek?

Nej :/
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » tors 17 apr 2014 14:29

Hvad med herfra :
https://store.sonyentertainmentnetwork. ... tasy%20xiv

Ved ikke hvilken version du har, så linkede bare til alle. :P

Ellers, hvad med Meddelelser > Downloads ?
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Rena » tors 17 apr 2014 15:15

Gå ind på Mogstation og redeem koden som man får ved PS4 upgrade
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Ponduus » tors 17 apr 2014 16:48

Nu har jeg nået lvl 10 og jeg må indrømme at spillet er kraftigt præget af at være en PC-port. Intet er specielt intuitivt og jeg føler mig tit fortabt i den irriterende og forvirrende UI.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Allanb » tors 17 apr 2014 16:50

Ponduus skrev:Nu har jeg nået lvl 10 og jeg må indrømme at spillet er kraftigt præget af at være en PC-port. Intet er specielt intuitivt og jeg føler mig tit fortabt i den irriterende og forvirrende UI.


+1 det værste er at finde vej.. Fatter simpelthen ikke, hvorfor man ikke kan lave en mission marker. Det er bestem en af grundende til jeg stopper med at spille....
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » tors 17 apr 2014 18:17

Ponduus skrev:Nu har jeg nået lvl 10 og jeg må indrømme at spillet er kraftigt præget af at være en PC-port. Intet er specielt intuitivt og jeg føler mig tit fortabt i den irriterende og forvirrende UI.

Bruger du Controller scheme? For med den er UI ufattelig nem at bruge.
Oh nå ja, det er altså ikke "bare" en PC port. Der er lagt meget vægt på at optimere spillet til konsol. Og synes sq de har gjort det bedre end mange andre konsol only spil. lol

Allanb skrev:+1 det værste er at finde vej.. Fatter simpelthen ikke, hvorfor man ikke kan lave en mission marker. Det er bestem en af grundende til jeg stopper med at spille....

Ehh... Der er mission marker ](*,)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Hasani94 » tors 17 apr 2014 18:24

Synes også at systemet er godt, men mappet er virkelig forvirrende.. det tror jeg dog også, at det er på pc....
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Bab » tors 17 apr 2014 18:31

Proxzyn skrev:
Allanb skrev:+1 det værste er at finde vej.. Fatter simpelthen ikke, hvorfor man ikke kan lave en mission marker. Det er bestem en af grundende til jeg stopper med at spille....

Ehh... Der er mission marker ](*,)


Der mangler mission markers, når ens mission ligger udenfor det område, som man er i.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » tors 17 apr 2014 18:34

Bab skrev:Der mangler mission markers, når ens mission ligger udenfor det område, som man er i.

Bab

Så går man da bare ind i Journal og trykker Map, på den quest man har gang i.
Hvis den er på ens Duty List, så kan man også trykke på touchpad et par gange for at komme derover, trykke på questen og så kommer man direkte ind på den i Journal.
Det er ikke sværere end i gør det til :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Allanb » tors 17 apr 2014 18:43

Proxzyn skrev:
Bab skrev:Der mangler mission markers, når ens mission ligger udenfor det område, som man er i.

Bab

Så går man da bare ind i Journal og trykker Map, på den quest man har gang i.
Hvis den er på ens Duty List, så kan man også trykke på touchpad et par gange for at komme derover, trykke på questen og så kommer man direkte ind på den i Journal.
Det er ikke sværere end i gør det til :P


Ja flot du har så fundet missionen på kortet #-o det ændre bare ikke på jeg finder det bøvlet og unødigt besværligt at finde missioner der ligger uden for kort afsnittet...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Proxzyn » tors 17 apr 2014 18:53

Allanb skrev:Ja flot du har så fundet missionen på kortet #-o det ændre bare ikke på jeg finder det bøvlet og unødigt besværligt at finde missioner der ligger uden for kort afsnittet...

Sorry, vidste ikke vi skulle ned på WoW niveau hvor man ikke skal tænke selv :P
Men når man trykker på mission kortet, så kommer zonen jo frem, og er det ikke rigeligt? Eller skal der en markør for hvert punkt du skal gå til for at kommer derover? For ellers forstår jeg ærlig talt ikke problematikken.

Btw, er der mangel på nogle DoW hos jer danskere på Odin? Har svært ved at bestemme mig for en main lol
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: A Realm Reborn

Indlægaf Allanb » tors 17 apr 2014 19:02

Proxzyn skrev:
Allanb skrev:Ja flot du har så fundet missionen på kortet #-o det ændre bare ikke på jeg finder det bøvlet og unødigt besværligt at finde missioner der ligger uden for kort afsnittet...

Sorry, vidste ikke vi skulle ned på WoW niveau hvor man ikke skal tænke selv :P
Men når man trykker på mission kortet, så kommer zonen jo frem, og er det ikke rigeligt? Eller skal der en markør for hvert punkt du skal gå til for at kommer derover? For ellers forstår jeg ærlig talt ikke problematikken.

Btw, er der mangel på nogle DoW hos jer danskere på Odin? Har svært ved at bestemme mig for en main lol


Du behøver skam heller ikke forstå problematikken. For du bidrager bestemt ikke med noget brugbart alligvel.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 147 gæster