Forum

Warframe: erfaringer og meninger?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf andeo1707 » tors 10 apr 2014 06:33

Hej,

Jeg overvejer at kaste mig over Warframe, bare for at se hvad det er for noget. Er der nogen herinde der har nogle tanker om spillet de vil dele?
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Deezoned » tors 10 apr 2014 07:33

Det er absolut værd at prøve. Det er gratis og for mit vedkommende har det været en stor vanedannende oplevelse :)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 10 apr 2014 09:04

Virkelig sjovt og som Deezoned skriver, vanedannende.. skal stadig lige vende sig til at der kommer lyd ud af ens controller.. men klart værd at prøve
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Allanb » tors 10 apr 2014 10:23

Et super underholdende og vanedannende spil. Indlæringskurven kan være lidt stejl i forhold til opgraderinger osv. Men tager man sig tiden til lige at lære spillet, vil du have underholdning i rigtig mange timer. Jeg har selv lige rundet 60 timer spilletid og nyder stadigvæk spillet :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Allanb » tors 10 apr 2014 10:24

MikeTheDane327 skrev:Virkelig sjovt og som Deezoned skriver, vanedannende.. skal stadig lige vende sig til at der kommer lyd ud af ens controller.. men klart værd at prøve

Du kan sagtens slukke for lyden i din kontroller.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf morfar » tors 10 apr 2014 10:41

Allanb skrev:
MikeTheDane327 skrev:Virkelig sjovt og som Deezoned skriver, vanedannende.. skal stadig lige vende sig til at der kommer lyd ud af ens controller.. men klart værd at prøve

Du kan sagtens slukke for lyden i din kontroller.


Jeg har også slået lyden fra i controlleren.

Spillet er extremt fedt. Dog er det sjovest hvis man spiller coop med folk man kender.

Efter jeg har fået 3 frames i lvl30, maxet min soma riffel og fået alle trofæer, er jeg dog kørt lidt død i det. Men det har også underholdt mig i 50 timer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Hasani94 » tors 10 apr 2014 11:49

Jeg spillede det også da jeg fik min ps4, men stoppede så igen.... nu kan jeg ikke rigtigt huske controlls osv, og vil derfor begynde forfra. Hvordan gør jeg så det? Nogen der ved? :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Allanb » tors 10 apr 2014 18:24

Hasani94 skrev:Jeg spillede det også da jeg fik min ps4, men stoppede så igen.... nu kan jeg ikke rigtigt huske controlls osv, og vil derfor begynde forfra. Hvordan gør jeg så det? Nogen der ved? :D


Du kan kun starte forfra hvis du opretter et nyt psn id. Men hvis du nu starter på den første planet så kommer det nok tilbage til dig, mon ikke?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Hasani94 » tors 10 apr 2014 18:43

Allanb skrev:
Hasani94 skrev:Jeg spillede det også da jeg fik min ps4, men stoppede så igen.... nu kan jeg ikke rigtigt huske controlls osv, og vil derfor begynde forfra. Hvordan gør jeg så det? Nogen der ved? :D


Du kan kun starte forfra hvis du opretter et nyt psn id. Men hvis du nu starter på den første planet så kommer det nok tilbage til dig, mon ikke?

Det var da mærkeligt... Men tak! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 11 apr 2014 06:40

Jeg har lige et mindre spørgsmål omkring Warframe jeg håber I kan hjælpe med. Når ens våben "levels" op er det så kun Mods capacity der stiger, for jeg syntes ik dmg stiger eller er det en glitch ??
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Deezoned » fre 11 apr 2014 07:10

Du bruger jo mods til at øge damage eller andre effekter, så på den måde udvikler du dit våben når du får større mod kapacitet.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 11 apr 2014 07:15

Deezoned skrev:Du bruger jo mods til at øge damage eller andre effekter, så på den måde udvikler du dit våben når du får større mod kapacitet.


Det var også det jeg tænkte, men jeg har ikke så mange dmg mods det er primært kun Reload speed og den slags jeg er køt fat i Mercury for den nærst verden er robot med shields som tager temmelig mange skud og de selv gør nas
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Allanb » fre 11 apr 2014 07:20

Du kan også finde mere info/hjælp her http://warframe.wikia.com/wiki/WARFRAME_Wiki
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf Deezoned » fre 11 apr 2014 08:01

Husk også at MK1 Braton gør noget mindre skade end en Braton som du kan købe i Market... Bare klem på, indlæringskurven er lidt stejl, men du styrer snart for vildt :)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe: erfaringer og meninger?

Indlægaf andeo1707 » fre 11 apr 2014 09:03

Hold da op. Mange tak for de mange svar jeg fik. Jeg har sat maskinen til at downloade her til morgen så må vi se om jeg finder tid til at smide mig over det her i Påsken en gang eller to :) Der er tilsyneladende noget at glæde sig til.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 142 gæster