Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sbergy » tors 13 nov 2014 11:21

Jeg er også klar på i aften! Er 21.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » tors 13 nov 2014 14:04

Sbergy skrev:Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.


Så slemt som det står til nu, tror jeg hurtigt folk vil falde fra. Nu er der bare en del der skal over 'Honeymoon' perioden hvor alt er nyt og spændende, best CoD evah! så bliver det hurtigt kedeligt igen. Folk falder hurtigere og hurtigere fra med hver Call of Duty udgivelse, virker det som om.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sbergy » tors 13 nov 2014 14:29

Helt enig, lige nu spiller jeg også meget fordi det er nyt, men er bare ikke så meget til det fremtids halløj! Synes man burde lave spillene i nutid, selvom det nok ville være svært at få flere fans, hvis det bare var det samme over and over...
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » tors 13 nov 2014 15:40

Muggs skrev:Jeg er klar Diz- er primært på om aftenen. En 2-4,gange om ugen. Er 33 og har headset. Er dog langt fra verdensmester :D


Samme som mig, og det skal man hellere ik være. Det handler om hygge og sammenspil :)
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » tors 13 nov 2014 17:06

Sethos skrev:
Sbergy skrev:Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.


Så slemt som det står til nu, tror jeg hurtigt folk vil falde fra. Nu er der bare en del der skal over 'Honeymoon' perioden hvor alt er nyt og spændende, best CoD evah! så bliver det hurtigt kedeligt igen. Folk falder hurtigere og hurtigere fra med hver Call of Duty udgivelse, virker det som om.


Nu skal du blot huske, at det ikke er alle, som har en dårlig oplevelse. Jeg har kun oplevet to dage at det kørte forfærdeligt, men specielt efter update kører det glimrende. Dette er selvfølgelig blot min oplevelse, så du behøver ikke lægge videoer op, som viser evidens for, at selv efter patch er der problemer. Jeg ved godt, at for flere kører det forfærdeligt, men for andre strålende, og der er jeg en af dem, som har en god oplevelse. Jeg spiller det så godt nok på xbox one, men jeg tvivler på, at det er en forskel. Det skulle selvfølgelig kun være microsoft servere, der kunne være en fordel, men det ved jeg ikke nok om deres infrastruktur til, at kunne udtale mig om konstruktivt.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf ZmimZ » fre 14 nov 2014 14:14

Mine oplevelser det sidste stykke tid har godt nok været en sløj omgang. Føler man hele tiden er et split sekund efter, og på hver killcam ser det ud som om de stort set ikke er ramt på trods af man har 5-6-7 hitmarker.

Nå, der kommet ny patch og nåede lidt er par kampe inden jeg skal smutte, og det ser ud til at PING bars er fikset, så må vi se om det hjælper på connection generelt. Kunne ikke rigtig nå at vurdere det på et par kampe.
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » lør 15 nov 2014 18:58

Bump - nogen der er interresseret i lidt spil i de næste dage?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » lør 15 nov 2014 19:08

Btw - ping og connection er epic her til aften efter ny patch
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Jables » lør 15 nov 2014 21:17

Sbergy skrev:Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.


At folk overhovedet gider købe et nyt COD år efter år, overrasker mig gang på gang.
Det samme kan så efterhånden også siges om BF, som overhovedet heller ikke prøver at genopfinde sig selv.

COD 4 var sgu ok. Men der var heller ikke så mange alternativer den gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » søn 16 nov 2014 13:40

Game?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Staalmanden » ons 17 dec 2014 16:14

Hejsa

Skal lige høre om der er nogen, der har låst op for bonus wave på Riot og i sår fald havde lyst til at smide en invite til mig så jeg kunne få det trophy for at klare denne bonus wave.

Mit PSN id er staalmanden77 så bare smid en anmodning og så kan vi aftale nærmere...

På forhånd tak!
Staalmanden
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Aalborg


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf schou132 » lør 17 jan 2015 05:11

hvor mange online players er der egentlig i alt i gennemsnittet på PS4?
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TU I Raven » lør 17 jan 2015 14:57

Jables skrev:
Sbergy skrev:Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.


At folk overhovedet gider købe et nyt COD år efter år, overrasker mig gang på gang.
Det samme kan så efterhånden også siges om BF, som overhovedet heller ikke prøver at genopfinde sig selv.

COD 4 var sgu ok. Men der var heller ikke så mange alternativer den gang.

Det kan du sige om rigtig mange spil serier. Assassins Creed, alle ea sports spil, nfs, far cry osv. :D
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » ons 25 feb 2015 11:55

Nogle der er frisk på at køre lidt Havoc DLC igennem her de næste par dage? :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf RonnÆ » tors 26 feb 2015 07:26

Hva tid bliver Havoc DLCen tilgængelig ???
Billede

Fear Is An Illusion, Pain Is Not !
RonnÆ
Niveau 0
 
Indlæg: 28
By: vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron