Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Schmidty » tors 06 nov 2014 22:36

Blauwy skrev:
Schmidty skrev:
Blauwy skrev:Under QOS indstillingen i min router :)

Satte den bare ned på 250 kb/s.

Pudsigt hvor mange Youtubere jeg render ind i, efter det her trick..
Gad vide om de laver det samme for at få gode gameplays, hmm. :P


Hvordan kan det være, at det hjælper, at gøre sit internet dårligere?


I teorien får man mere lag compensation, jo dårligere eller langsommere ens internet er.
Det er en lidt for teknisk snak til mig, så kan ikke give en grundig forklaring men kan blot sige at det hjalp hos mig og jeg har læst mange andre har samme oplevelse.

At sætte sin hastighed ned er ikke lige så effektivt som at have en skod forbindelse med dårlig upload og høj ping, men det er bedre end at blive "behandlet unfair" grundet sin hurtige hastighed online.


Det lyder sgu vildt, at spillet er bygget op på den måde. Er det gjort med vilje eller regner man med, at der kommer en patch, der løser det?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » tors 06 nov 2014 22:59

Det har været i samtlige CoDs til dato. Problemet er bare den er skruet forkert på imod folk med hurtigt internet.
MW2 var efter hvad jeg husker, ret fair med netkoden. MW3 og Bo2 var helt til grin og AW er HELT, HELT, HELT til grin. Jeg kan ikke engang grine af det længere, da det er 90% af mine gunfights jeg taber fordi netkoden synes jeg lige skulle holdes tilbage så lille peter kunne få et kill.

Det ér med vilje, fordi målgruppen der køber CoD bor hos mor og far med elendigt internet og de vil have de føler sig gode så de køber næste CoD titel, og den næste og den næste..Det bliver aldrig lavet en fair lag comp i CoD igen, uanset hvor mange der er ved at få øjnene op for hvor usselt det er mod os der betaler prisen for hurtigt net.

CoD handler ikke om evner længere, det er 95% connection baseret nu. 3% gunskill og 2% map kontrol/knowlege.

Det er fuldkommen til grin at jeg kan sidde med 70/70 fiber, kablet og Open NAT, 1ms monitor og skulle bruge 30 skud på én person og kæmpe for at gå positiv i 90% af mine kampe og føle jeg render rundt med betonsko på.

Også sætter jeg min forbindelse ned til latterlig hastighed, og BUM - så kan jeg ligepludselig dræbe folk i 3-5 skud og kan overleve gunfights, samt have en fair chance.

Hvis man brokkede sig over det samme i BO2, MW3 osv fik man at vide man suttede og skulle holde op med at tude.
Men nu hvor lag compen er så forfærdelig kan folk nu godt se at der er noget i vejen og det ikke bare er rent brok.

Man kan så håbe at SH indser hvor forkert det er og retter på det. Men jeg tvivler godt nok..
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf tue69 » tors 06 nov 2014 23:12

Hermed besluttet: jeg springer over AW og genkøber MW1 og 2.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » fre 07 nov 2014 02:05

tue69 skrev:Hermed besluttet: jeg springer over AW og genkøber MW1 og 2.


Læste lidt rundt, lyder som om der er en del hacked lobbies, snyderi og massere af noobtubing some værende et go-to våben.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf tue69 » fre 07 nov 2014 09:48

Noobtubes var der også massevis af dengang.

Jeg spurgte lidt på XBL, der har nogle drenge der spiller det, og der lyder det ikke såååå slemt igen. Det er måske et spørgsmål om held.

Lård... This is why we cant have nice things!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » lør 08 nov 2014 17:48

Læste lidt om PC versionen af AW, folk har kigget gennem config filerne og der er default max ping sat til 800! Det vil sige at den vil finde folk med en ping helt op til 800. Det er jo åndsvagt. Heldigvis kan man selv ændre den, hvilket en del har haft held med, for at få mere stabile spil.

Så det skulle ikke undre mig hvis samme indstilling var sat på konsol.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf DevRandom1729 » lør 08 nov 2014 19:08

Nogen, med headset, der har planer om at game det i aften? -Add mig!
DevRandom1729
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf armorking » tirs 11 nov 2014 06:53

Ikke pengene værd desværre. Skulle ikke have det , men blev overrasket af min bror med et kopi. Hold kæft hvor det lagger alle render rundt med rød og gul bar og for mange campere for at pynte deres K/D . Efter en time lå Bf4 i maskinen igen :D
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sbergy » ons 12 nov 2014 22:52

Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » ons 12 nov 2014 23:24

De eneste COD spil der har holdt mig fanget online i lang tid var COD4, Black Ops & Black Ops 2.
De andre droppede jeg ret hurtigt, Ghosts tror jeg endda jeg droppede efter 1 uge.

Jeg kan mærke at AW vil holde mig beskæftiget i lang lang tid.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » tors 13 nov 2014 00:33

Hvis jeg kunne forbinde til andre lande end Spanien og USA, så jeg rent faktisk kunne dræbe nogle så ville jeg også være opslugt af det her.

Selve spillet er sjovt, men problemerne med forbindelserne er simpelthen for store. Ville virkelig gerne spille det, men når det er 95% connection baseret så ryger det sjove lidt i det.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sbergy » tors 13 nov 2014 02:07

Black ops 2 var også et rigtig godt spil, men synes det med titler og emblemer var fedt i mw2
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » tors 13 nov 2014 08:16

Sbergy skrev:Hvor lang tid tror i folk falder fra?
Ærligt! Hver gang der udkommer et ny COD, så håber jeg på det bliver ligesom MW2. Bliver skuffet hver eneste gang....
Jeg elskede virkelig MW2, synes aldrig COD bliver det samme igen.



Vil give dig ret, men for mit vedkommende er jeg mere fanget af aw end noget andet cod siden mw2 - så håber :)
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Diz- » tors 13 nov 2014 08:18

Savner nogen at spille med når jeg er online. Hvis folk er friske på at lave en hygge gruppe så skriv her. For mit vedkommende er krav at man er i 20+ år. Er selv 28 og har headset :)

I er naturligvis også velkomne til at add mig direkte.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Muggs » tors 13 nov 2014 08:34

Jeg er klar Diz- er primært på om aftenen. En 2-4,gange om ugen. Er 33 og har headset. Er dog langt fra verdensmester :D
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster