Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » lør 03 maj 2014 17:37

Nu har Sledgehammer annonceret deres første CoD, så tænkte vi måtte have en tråd hvor vi kan dele info om spillet.

Billede

Official Call of Duty®: Advanced Warfare Reveal Trailer


Call of Duty® + VICE - Superpower For Hire


Opløsningen skulle allerede nu være bedre end Ghosts, men man kan lidt frygte at Xbox One versionen rykker PS4 versionen ned på dens niveau: http://www.eurogamer.net/articles/digit ... n-xbox-one
We'll update should more media becoming available, but we'll go with a ballpark 1568x882 for now. The game gives the impression of a 900p title with post-process anti-aliasing, but the framebuffer appears to be slightly lower than that, representing a 50 per cent boost in overall resolution compared to Ghosts, but only 67 per cent of the pixel density of a full 1080p presentation. Bearing in mind that Xbox One optimisations tend to carry across to PS4 with its larger GPU and fully unified RAM, a native 1080p resolution for that version of the game isn't out of the question. However, we should remember that Advanced Warfare is still deep in development and could see substantial changes before it is released - though for a game like COD where a sustained 60fps is so important, we would hope for solid frame-rates taking priority over resolution increases.

5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » lør 03 maj 2014 17:46

Vil sgu med glæde tage 900p hvis det ordner de framedrop problemer vi ser i Ghosts på PS4.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » lør 03 maj 2014 17:50

Sethos skrev:Vil sgu med glæde tage 900p hvis det ordner de framedrop problemer vi ser i Ghosts på PS4.


Der har været framedrop problemer i alle versionerne, selv på PC - så Infinity Ward har haft for travlt..
Man må håbe at en 3 års cyklus gør CoD til noget bedre end det har været siden CoD4.
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » lør 03 maj 2014 17:52

Ja, har også haft snitterne i PC versionen og den døjer ikke med de samme framedrops som PS4, den har dog bare et ocean af andre helt katastrofale performance problemer. Deres nuværende next-gen portering af motoren virker godt nok ringe.

Så ja, håber den ekstra cyklus giver dem tid til at polere.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » søn 04 maj 2014 17:19

Der har været debat på nettet om AW har stjålet elementer fra TitanFall, men AW blev allerede i 2010 registeret. Dette var både før Black Ops og MW3 blev udgivet.
http://m.mtv.com/blogs/multiplayer_post ... layer.rbml
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » søn 04 maj 2014 23:43



Advanced Warfare is the newest universe in Call of Duty, and it begins in 2052. Former Dead Space developers Glen Schofield and Michael Condrey (along with their talented team at Sledgehammer Games) have carried out an exhaustive level of research on future weaponry and technology, attempting to make their solo debut as authentic as possible. They’ve consulted with the government, futurists, and scientists to ensure that Advanced Warfare is a realistic vision of our future rather than a lazy collection of robots and lasers.


http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... rfare.aspx
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » man 05 maj 2014 15:28

Nye billeder

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » tirs 06 maj 2014 10:12

Troy Baker spiller hovedrollen! Kendt fra The Last of Us, Bioshock Infinite, Infamous Second Son og som Jokeren i Batman spillene m.fl.
http://www.imdb.com/name/nm1684869/
Billede
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Cena » tirs 06 maj 2014 10:58

5tranqer skrev:Nye billeder



Ser flot ud og har heller ikke noget problem med SP bliver sådan lidt future agtigt, men jeg gider bare ikke se de dragter og vilde powers i MP. Det vil ødelægge det hele for mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf 5tranqer » tirs 06 maj 2014 11:23

Jeg håber at man får superpowers - hoppe højere, kravle op af vægge og cloaking vil gøre CoD værd at spille igen. Må sige at jeg er ved at være træt af den lille opdatering som kommer hvert år.
5tranqer
 


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Sethos » tirs 06 maj 2014 11:29

Hvis de begynder på det lort, så er jeg helt ude. Så er det sidste sådan nogenlunde skydespil da også dødt. Men jeg er overbevist de ikke er så dumme, tror bare vi får en masse spøjse niche perks og streaks at se.

Black Ops 2 legede med et fremtidscenarie men multiplayer var i min optik det bedste siden CoD 4. Så jeg er fortrøstningsfuld.

Hvis jeg var helt hooked på at hoppe rundt på vægge og være supermand havde jeg nok investeret i en Xbone og Titanfall.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Cena » tirs 06 maj 2014 12:09

Sethos skrev:Hvis de begynder på det lort, så er jeg helt ude. Så er det sidste sådan nogenlunde skydespil da også dødt. Men jeg er overbevist de ikke er så dumme, tror bare vi får en masse spøjse niche perks og streaks at se.

Black Ops 2 legede med et fremtidscenarie men multiplayer var i min optik det bedste siden CoD 4. Så jeg er fortrøstningsfuld.

Hvis jeg var helt hooked på at hoppe rundt på vægge og være supermand havde jeg nok investeret i en Xbone og Titanfall.


Helt enig. Begynder de på det her pjat, så er den normale FPS shooter genre helt død for mig. Jeg kommer aldrig til at spille BF som "main game" da jeg ikke gider deres slow paced gameplay, og alle de skide tanks og lort.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » tirs 06 maj 2014 12:35

5tranqer skrev:Jeg håber at man får superpowers - hoppe højere, kravle op af vægge og cloaking vil gøre CoD værd at spille igen. Må sige at jeg er ved at være træt af den lille opdatering som kommer hvert år.


Det kan du få allerede nu - Titanfall.

De skal bare ikke begynde at rode med hvad der gør CoD til CoD. Det er ikke super jumps og cloaking fis. Det er gunskill, map knowledge og placering. - Og connection selvfølgelig! Havde jeg lige glemt, det er 90% af CoD.
Senest rettet af Blauwy tirs 06 maj 2014 12:45, rettet i alt 2 gange.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Cena » tirs 06 maj 2014 12:38

Blauwy skrev:
5tranqer skrev:Jeg håber at man får superpowers - hoppe højere, kravle op af vægge og cloaking vil gøre CoD værd at spille igen. Må sige at jeg er ved at være træt af den lille opdatering som kommer hvert år.


Det kan du få allerede nu - Titanfall.

De skal bare ikke begynde at rode med hvad der gør CoD til CoD. Det er ikke super jumps og cloaking fis. Det er gunskill, map knowledge og placering.


....og connection!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » tirs 06 maj 2014 12:45

Cena skrev:
Blauwy skrev:
5tranqer skrev:Jeg håber at man får superpowers - hoppe højere, kravle op af vægge og cloaking vil gøre CoD værd at spille igen. Må sige at jeg er ved at være træt af den lille opdatering som kommer hvert år.


Det kan du få allerede nu - Titanfall.

De skal bare ikke begynde at rode med hvad der gør CoD til CoD. Det er ikke super jumps og cloaking fis. Det er gunskill, map knowledge og placering.


....og connection!


Rettet :mrgreen:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster