Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Volpi » søn 02 nov 2014 20:19

Det er mig en gåde at man praler af piratkopiering.. Burde være en moderator der springer ind. Sikker på det ligeledes står reglementet.

Praler er måske også så meget sagt, men at tale om det smarte i det. Gad vide hvorfor det står så skidt til?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf DefenzZ » søn 02 nov 2014 20:27

Glæder mig til at kunne spille MP,når spillet bliver tilgængeligt på PSN om 4.5 time :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf pabrems » søn 02 nov 2014 22:02

Godaften.

Tillader mig at benytte denne tråd til at stille et spørgsmål ang. CoD:AW.

Jeg har i de seneste år været stor fan af Call of Duty spillene og har spillet med hen til Ghosts, men min stationære computer kan ikke klare den bedste opløsning i Ghosts, og jeg har derfor problemer med, at spille det optimalt. Jeg har siden erhvervet mig en PS4, og efter, at have set grafikken på bl.a. Xbox i dag på livestream ser det voldsomt flot ud. Jeg står derfor i et dilemma.

Jeg er i tvivl om, om jeg skal prøve, at erhverve mig spillet til min PS4 i stedet for min PC, men omvendt er jeg mere vant til, at spille FPS spil på PC, og ikke på konsol, men dilemmaet er, om jeg skal købe komponenter til min PC og så købe CoD:AW eller købe spillet til PS4 og undgå grafisk bøvl mens jeg spiller det. Multiplayerdelen er jo den samme, og fællesskabet omkring det med henblik på, hvor mange der spiller det må nogenlunde være det samme.

Hvad siger i? Jer, som har spillet det på PS/Xbox, hvad siger i til FPS på konsol?
Billede
pabrems
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Volpi » søn 02 nov 2014 22:08

pabrems skrev:Godaften.

Tillader mig at benytte denne tråd til at stille et spørgsmål ang. CoD:AW.

Jeg har i de seneste år været stor fan af Call of Duty spillene og har spillet med hen til Ghosts, men min stationære computer kan ikke klare den bedste opløsning i Ghosts, og jeg har derfor problemer med, at spille det optimalt. Jeg har siden erhvervet mig en PS4, og efter, at have set grafikken på bl.a. Xbox i dag på livestream ser det voldsomt flot ud. Jeg står derfor i et dilemma.

Jeg er i tvivl om, om jeg skal prøve, at erhverve mig spillet til min PS4 i stedet for min PC, men omvendt er jeg mere vant til, at spille FPS spil på PC, og ikke på konsol, men dilemmaet er, om jeg skal købe komponenter til min PC og så købe CoD:AW eller købe spillet til PS4 og undgå grafisk bøvl mens jeg spiller det. Multiplayerdelen er jo den samme, og fællesskabet omkring det med henblik på, hvor mange der spiller det må nogenlunde være det samme.

Hvad siger i? Jer, som har spillet det på PS/Xbox, hvad siger i til FPS på konsol?



Uden at forholde mig specifikt til CoD, vil jeg bare lige knytte en kommentar til dit dilemma:)

Jeg har spillet fps på pc i ja mange år egentlig. Men i 2011 skiftede jeg til mac og afskaffede mig dermed den mulighed for fps.
Dengang havde jeg kun ps3 til det formål. Det var battlefield Bad Company 2 dengang tror jeg. De første mange timer skulle jeg virkelig vende mig til det og var nok lidt opgivende (Gav battlefield bad company chancen i sin tid og det overbeviste mig ikke), men hurtigt vendte jeg mig alligevel til konsol fps. Ligesiden har jeg kun spillet på konsol og nyder enkeltheden i det. Førhen skulle jeg åbne specifikke programmer, lukke nogle andre. Fifle med køling. Hele tiden opgradere.
Med konsol er det ligesom bare det. Med den nye konsol´s formåen er det jo bare en større fornøjelse. Jeg vil ikke påstå at det er ligeså flot som på PC, for det ved jeg godt det ikke er. Til gengæld er det hamrende tilgængeligt. Og der er rigtig mange brugere online.
Jeg skal ikke kunne sige om der er en tendens, men ihvertfald er vi 3 gutter der alle er gået fra PC fps, til konsoller nu. Og vi er alle glade for det og oplever det ikke som et kompromis af nogen art
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » søn 02 nov 2014 22:09

Det er sgu svært at svare på.
Nogle vil nok mene at FPS'er skal spilles på PC, men jeg er selv konsol mand og spiller shooters uden problemer på konsol.

Jeg kender nogle som aldrig ville kunne spille FPS på konsol, samtidig kender jeg nogle der smider controllere i deres pc fordi de bedre kan lide komforten i en controller.

Det er svært at give et endegyldigt svar tror jeg (:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf pabrems » søn 02 nov 2014 22:21

Volpi skrev:
pabrems skrev:Godaften.

Tillader mig at benytte denne tråd til at stille et spørgsmål ang. CoD:AW.

Jeg har i de seneste år været stor fan af Call of Duty spillene og har spillet med hen til Ghosts, men min stationære computer kan ikke klare den bedste opløsning i Ghosts, og jeg har derfor problemer med, at spille det optimalt. Jeg har siden erhvervet mig en PS4, og efter, at have set grafikken på bl.a. Xbox i dag på livestream ser det voldsomt flot ud. Jeg står derfor i et dilemma.

Jeg er i tvivl om, om jeg skal prøve, at erhverve mig spillet til min PS4 i stedet for min PC, men omvendt er jeg mere vant til, at spille FPS spil på PC, og ikke på konsol, men dilemmaet er, om jeg skal købe komponenter til min PC og så købe CoD:AW eller købe spillet til PS4 og undgå grafisk bøvl mens jeg spiller det. Multiplayerdelen er jo den samme, og fællesskabet omkring det med henblik på, hvor mange der spiller det må nogenlunde være det samme.

Hvad siger i? Jer, som har spillet det på PS/Xbox, hvad siger i til FPS på konsol?



Uden at forholde mig specifikt til CoD, vil jeg bare lige knytte en kommentar til dit dilemma:)

Jeg har spillet fps på pc i ja mange år egentlig. Men i 2011 skiftede jeg til mac og afskaffede mig dermed den mulighed for fps.
Dengang havde jeg kun ps3 til det formål. Det var battlefield Bad Company 2 dengang tror jeg. De første mange timer skulle jeg virkelig vende mig til det og var nok lidt opgivende (Gav battlefield bad company chancen i sin tid og det overbeviste mig ikke), men hurtigt vendte jeg mig alligevel til konsol fps. Ligesiden har jeg kun spillet på konsol og nyder enkeltheden i det. Førhen skulle jeg åbne specifikke programmer, lukke nogle andre. Fifle med køling. Hele tiden opgradere.
Med konsol er det ligesom bare det. Med den nye konsol´s formåen er det jo bare en større fornøjelse. Jeg vil ikke påstå at det er ligeså flot som på PC, for det ved jeg godt det ikke er. Til gengæld er det hamrende tilgængeligt. Og der er rigtig mange brugere online.
Jeg skal ikke kunne sige om der er en tendens, men ihvertfald er vi 3 gutter der alle er gået fra PC fps, til konsoller nu. Og vi er alle glade for det og oplever det ikke som et kompromis af nogen art

Det med Battlefield på konsol kender jeg godt til. Da jeg havde PS3 købte jeg bl.a. Battlefield 3 fordi jeg gerne ville opleve den nye Frostbite-engine dengang, og fordi min computer ikke kunne trække det. Jeg kørte også hurtigt død i det fordi man skulle vænne sig til, at de forskellige bindings sad anderledes og ikke var med tastatur/mus, som på PC, men det kan man jo ændre, og det handler jo som så meget andet om tilvænning.

wMikkel skrev:Det er sgu svært at svare på.
Nogle vil nok mene at FPS'er skal spilles på PC, men jeg er selv konsol mand og spiller shooters uden problemer der.

Jeg kender nogle som aldrig ville kunne spille FPS på konsol, samtidig kender jeg nogle der smider controllere i deres pc fordi de bedre kan lide komforten i en controller.

Det er svært at give et endegyldigt svar tror jeg (:

Det der taler mest for, at vælge det til konsol er, at så prøver jeg noget nyt. Enkeltheden i form af, at det hele ligger i controlleren og i konsollen uden problemer. Dog igen, omvendt vil jeg gerne forbedre min computers specifikationer i form af nyt grafikkort og SSD samt CPU, men det kan jeg vente med. Jeg tror det ender med, at jeg køber det til PS4. Arbejder til dagligt i Expert så jeg regner med, at tage det med hjem og smide det i drevet, da jeg er kørt lidt død i FIFA 15.

Tak for de hurtige svar! :D
Billede
pabrems
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 03 nov 2014 16:43

Volpi skrev:Det er mig en gåde at man praler af piratkopiering.. Burde være en moderator der springer ind. Sikker på det ligeledes står reglementet.

Praler er måske også så meget sagt, men at tale om det smarte i det. Gad vide hvorfor det står så skidt til?

Man er altid velkommen til at sende en PB, hvis man spotter noget man finder rapporteringsværdigt.

Hvorend vi gerne ville, så er det svært at følge med i alt herinde - hele tiden.

Men nu har jeg set dette, så det er noget der vil blive kigget på, såvel som den tiltaleform nogen lægger for dagen...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Askinas » man 03 nov 2014 17:39

Så har jeg hentet mit COD Day Zero til PS4 :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf LilleFe » man 03 nov 2014 17:49

pabrems skrev:Godaften.

Tillader mig at benytte denne tråd til at stille et spørgsmål ang. CoD:AW.

Jeg har i de seneste år været stor fan af Call of Duty spillene og har spillet med hen til Ghosts, men min stationære computer kan ikke klare den bedste opløsning i Ghosts, og jeg har derfor problemer med, at spille det optimalt. Jeg har siden erhvervet mig en PS4, og efter, at have set grafikken på bl.a. Xbox i dag på livestream ser det voldsomt flot ud. Jeg står derfor i et dilemma.

Jeg er i tvivl om, om jeg skal prøve, at erhverve mig spillet til min PS4 i stedet for min PC, men omvendt er jeg mere vant til, at spille FPS spil på PC, og ikke på konsol, men dilemmaet er, om jeg skal købe komponenter til min PC og så købe CoD:AW eller købe spillet til PS4 og undgå grafisk bøvl mens jeg spiller det. Multiplayerdelen er jo den samme, og fællesskabet omkring det med henblik på, hvor mange der spiller det må nogenlunde være det samme.

Hvad siger i? Jer, som har spillet det på PS/Xbox, hvad siger i til FPS på konsol?


Jeg har spillet ALLE cod spil siden MW på pc. Incl ghost. Har spillet et 4 cifret antal timer.

Jeg købte PS4 i marts og har spillet adskillige hundrede timer fps. Har ikke spillet pc siden, konsol er bare meget federe når man har vænnet sig til det efter et par uger.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Da Senzai » man 03 nov 2014 18:40

Jeg sidder virkeligt og overvejer om jeg skal springe på og købe Advanced Warfare. Jeg har spillet tidligere Call of Duty spil, og de sagde mig ikke så meget, men denne her udgave ser sgu meget fed ud! :D

Omvendt har jeg ikke så mange penge, så det virker også fjollet at købe det til release pris, når der er like 50 / 50 chance for at jeg spiller det to dage, og så gider jeg ikke mere. ARGH!! For det ser nu meget sjovt ud!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf dksiam » man 03 nov 2014 18:45

Jeg har ikke spillet de seneste to Cod´s - Men mener indtil videre det her er rigtig fedt, jeg vil anbefale det indtil videre :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf MikeTheDane327 » man 03 nov 2014 19:09

man kan ihvert fald ikke komme udenom at det ser fantastisk ud, og exoskeletons er egentlig kun en lille bi ting uden at man får for meget brug af det. og nej jeg er ikke fan af cod eller BF
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Slydk1982 » man 03 nov 2014 19:53

Jeg ville også meget gerne høre et par meninger om cod:aw, da jeg tænker at andre måske har det som jeg :)
Jeg har spillet de første cod, men det var nok MW1 som fik mine øjne op for cod og jeg elskede det!! Jeg tog singleplayeren mange gange og gik total amok i mp. Jeg var også ret vildt med MW2, men der var et eller andet ved det første, som bare var bedre.. Men da tiden kom til MW3 og BO (kan næsten ikke huske hvad kom først), brændte jeg total ud og blev nærmest hater af serien..
Men nu skal jeg så være lidt ærlig! Da jeg købte min ps4, købte jeg smug også ghost! Og har læst mange anmeldelser af ghost og kan at folk ikke var vilde med. Men faktisk synes jeg at det var ret okay.. Ikke nogen super story, men meget underholdende shootouts.
Og nu står jeg så her.. Hvad skal jeg gøre?? Skal man købe det eller lade være?? Har du haft det ligesom jeg og klart kan anbefale det eller skal jeg kigge den anden vej?? Der kommer jo meget andet godt i denne månede :)
Slydk1982
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Herning


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Dyscarnate » man 03 nov 2014 20:01

Hey alle samme

Håber i kan klare et (måske) dumt spørgesmål? Hvis man køber day zero edition i dag;-) ville man så kunne spille det i dag??
Dyscarnate
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf MikeTheDane327 » man 03 nov 2014 20:07

hvis jeg havde penge købte jeg det men jeg har allerede en preorder for denne måned og det er DAI. og igen jeg spiller også kun COD og BF for campaign da jeg heller ikke er den store mp fan. så cod aw bliver når det kan fås for en 199,-
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 144 gæster