Forum

Call of Duty:AW

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Volpi » man 03 nov 2014 20:17

EvilNinjaMoby skrev:
Volpi skrev:Det er mig en gåde at man praler af piratkopiering.. Burde være en moderator der springer ind. Sikker på det ligeledes står reglementet.

Praler er måske også så meget sagt, men at tale om det smarte i det. Gad vide hvorfor det står så skidt til?

Man er altid velkommen til at sende en PB, hvis man spotter noget man finder rapporteringsværdigt.

Hvorend vi gerne ville, så er det svært at følge med i alt herinde - hele tiden.

Men nu har jeg set dette, så det er noget der vil blive kigget på, såvel som den tiltaleform nogen lægger for dagen...


Det var heller ikke for at påpege at i ikke holder øje:-). Jeg forstår udemærket at i ikke kan være involveret i alle tråde:-).
Det var mere min måde at påpege det forkerte i det..
Så fortsæt det fode arbejde:-)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf ZmimZ » man 03 nov 2014 23:59

Nå, nu har jeg spillet en 3-4 timer, og jeg synes det virker ganske udmærket. Vil dog mene det minder mere om MW og Ghost end de to black ops hvilket passer mig ganske glimrende.

Dog virker det som om at der er lidt server problemer ind imellem da man den ene runde kan tørre røv i alle, også i næste bane, med stort set samme lobby, skal kæmpe for at komme i plus. Men lad os se i weekenden om hvordan det kører der når de fleste har fået deres spil og der formentlig er rigtig mange på.

Noget der irritere mig lidt, er hvor ringe killstreaks er. De killstreaks der koster en del og som burde være garant for nogle kills synes jeg godt nok er sløje. Her tænker jeg primært på goliath og warbird. Især warbird er ualmindeligt ringe efter min mening. Tager et hav af skud af få dræbt nogle, og er oppe i ganske kort tid. Remote turrent får heller ikke rigtig ramt på nogle. Måske man er tvunget til at opgradere de forskellige før de hiver nogle kills hjem.
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf wMikkel » tirs 04 nov 2014 16:02

Så fik jeg lige min første prestige!
Jeg er helt hooked på multiplayeren. Den er så mange kilometer foran Ghosts.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Muggs » ons 05 nov 2014 13:23

Nu er jeg bare en ussel CoD noob. Har spillet de fleste CoD i singleplayer, og prøvet et par stykker løst i MP, spillede så Ghosts de sidste 14 dage op til denne udgivelse. Og hold da op jeg er blevet bidt. Jeg er ikke ret god, da jeg kommer fra BF:BC2, BF3 og BF4 og det her er en HELT anden spillestil, som kræver noget tilvending. Men jeg er bidt af det! Fed underholdning.
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf andibandit » ons 05 nov 2014 14:01

wMikkel skrev:Så fik jeg lige min første prestige!
Jeg er helt hooked på multiplayeren. Den er så mange kilometer foran Ghosts.


Kan du fortælle mig om man unlocker "Create a Class" når man prestiger?.
Får man en token som o MW2, som man kan bruge på at unlocke 1 våben tidligt?
andibandit
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: København Ø


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » ons 05 nov 2014 14:44

Da Senzai skrev:Jeg sidder virkeligt og overvejer om jeg skal springe på og købe Advanced Warfare. Jeg har spillet tidligere Call of Duty spil, og de sagde mig ikke så meget, men denne her udgave ser sgu meget fed ud! :D

Omvendt har jeg ikke så mange penge, så det virker også fjollet at købe det til release pris, når der er like 50 / 50 chance for at jeg spiller det to dage, og så gider jeg ikke mere. ARGH!! For det ser nu meget sjovt ud!


Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » ons 05 nov 2014 15:33

TheisDanishPride skrev:
Da Senzai skrev:Jeg sidder virkeligt og overvejer om jeg skal springe på og købe Advanced Warfare. Jeg har spillet tidligere Call of Duty spil, og de sagde mig ikke så meget, men denne her udgave ser sgu meget fed ud! :D

Omvendt har jeg ikke så mange penge, så det virker også fjollet at købe det til release pris, når der er like 50 / 50 chance for at jeg spiller det to dage, og så gider jeg ikke mere. ARGH!! For det ser nu meget sjovt ud!


Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?


*tosser. Men jo. Man elsker jo dobbeltmoralen.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Erroneus » ons 05 nov 2014 16:13

Og så stopper vi præcis den snak lige præcis der. Det er offtopic og det er hetz, det gider vi ikke se på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Blauwy » ons 05 nov 2014 16:15

Er det hetz at pointere dobbeltmoral?

Øøøh...Okay.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » ons 05 nov 2014 16:54

På pslife.dk er moral åbenbart godt, men dobbeltmoral endnu bedre, der må ikke nævnes!
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 05 nov 2014 17:44

TheisDanishPride skrev:På pslife.dk er moral åbenbart godt, men dobbeltmoral endnu bedre, der må ikke nævnes!

Har ingen idé om hvorledes du, og til dels Blauwy, kan udlede det af Erroneus' indlæg.

At påpege dobbeltmoral er altid velkomment - hvis det sker med et fornuftigt afsæt i noget som har relevans. Her var formålet jo åbenlyst kun at stikke til en anden bruger, med baggrund i tidligere uoverensstemmelse, uden at lægge op til nogen helst debat om, hvorfor denne pludselig ændrer holdning til en spil-serie. I stedet for blot at diske op med: "Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?" kunne du jo have spurgt ind til dette holdningsskift...

Og med det skrevet, så vender vi lige tilbage til emnet.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » ons 05 nov 2014 18:51

EvilNinjaMoby skrev:
TheisDanishPride skrev:På pslife.dk er moral åbenbart godt, men dobbeltmoral endnu bedre, der må ikke nævnes!

Har ingen idé om hvorledes du, og til dels Blauwy, kan udlede det af Erroneus' indlæg.

At påpege dobbeltmoral er altid velkomment - hvis det sker med et fornuftigt afsæt i noget som har relevans. Her var formålet jo åbenlyst kun at stikke til en anden bruger, med baggrund i tidligere uoverensstemmelse, uden at lægge op til nogen helst debat om, hvorfor denne pludselig ændrer holdning til en spil-serie. I stedet for blot at diske op med: "Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?" kunne du jo have spurgt ind til dette holdningsskift...

Og med det skrevet, så vender vi lige tilbage til emnet.


Jeg har den holdning, at ytrer man sig, lige meget om det er i tale eller på skrift, så må man kunne stå til ansvar for det. vedkommende har tidligere udtalt, at det er tosser, som spiller "call of duty", men nu vil han muligvis selv købe det, og det undrer mig, og det virker lidt dobbeltmoralsk, men okay, det var været en ret generel tendens i vedkommendes ytringer, så intet nyt der.
Jeg undrede mig over hans såkaldte holdningsskift, og derfor spurgte jeg "Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?" Så har jeg lagt op til, at han kan fortælle hvorfor det åbenbart ikke længere er gældende. Jo, jeg kunne sagtens have spurgt på en anden måde, men med den relativ hårde retorik som vedkommende tidligere har brugt mod andre brugere herinde, baseret på deres valg af spil, så må man vel forvente at få tilbage af samme retorik. Jeg ved ikke om du kender dette tegn "?", men det betyder, at jeg stillede ham et spørgsmål, og han kan så svare, hvis han vil.

Ang. Erroneus, med fare for, at jeg nu bliver banned for at sige min mening, snakker om hetz, men hvor er der hetz i at spørge ind til tidligere nævntes holdningsskift, når han selv har været meget angribende over for andre, hvis ikke de kunne lide PS+ spillene, fighting games etc, men derimod bla. spil som "call of duty", "Fifa" mv? Er det off-topic? Det handler om call of duty, og jeg er interesseret i et holdningsskift ang. Ja, du gættede rigtigt "call of duty", så jeg kan ikke helt se off-topic, men det er selvfølgelig bare min ydmyge subjektive vurdering.
Senest rettet af TheisDanishPride ons 05 nov 2014 19:00, rettet i alt 1 gang.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » ons 05 nov 2014 18:55

EvilNinjaMoby skrev:
TheisDanishPride skrev:På pslife.dk er moral åbenbart godt, men dobbeltmoral endnu bedre, der må ikke nævnes!

Har ingen idé om hvorledes du, og til dels Blauwy, kan udlede det af Erroneus' indlæg.

At påpege dobbeltmoral er altid velkomment - hvis det sker med et fornuftigt afsæt i noget som har relevans. Her var formålet jo åbenlyst kun at stikke til en anden bruger, med baggrund i tidligere uoverensstemmelse, uden at lægge op til nogen helst debat om, hvorfor denne pludselig ændrer holdning til en spil-serie. I stedet for blot at diske op med: "Var det ikke kun idioter, som spiller et så dårligt spil som call of duty?" kunne du jo have spurgt ind til dette holdningsskift...

Og med det skrevet, så vender vi lige tilbage til emnet.


Hvis du ikke mener vi skal snakke om det, så hold dig dog fra tasterne, for det er da virkeligt ynkeligt at blande sig, for så blot at sige "Og med det skrevet, så vender vi lige tilbage til emnet." Med mindre det giver dig en form for tilfredshed, at se dine egne ord slutte en diskussion.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf Erroneus » ons 05 nov 2014 19:07

Problemet er at du går efter manden i en hård tone og det gør i begge to. Hvis du vil oprindeligt vil have spurgt hvorfor han har skiftet mening, så kunne du have spurgt på en pæn måde og ikke på den måde det bliver lagt ud på.

Og fordi det er et spørgsmål, så kan man ikke gemme sig bag det.

EvilNinjaMoby er moderator herinde, så derfor blander han sig i tråden og forklarer ganske fint, hvad problemet er med de her typer indlæg.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Call of Duty:AW

Indlægaf TheisDanishPride » ons 05 nov 2014 19:26

Erroneus skrev:Problemet er at du går efter manden i en hård tone og det gør i begge to. Hvis du vil oprindeligt vil have spurgt hvorfor han har skiftet mening, så kunne du have spurgt på en pæn måde og ikke på den måde det bliver lagt ud på.

Og fordi det er et spørgsmål, så kan man ikke gemme sig bag det.

EvilNinjaMoby er moderator herinde, så derfor blander han sig i tråden og forklarer ganske fint, hvad problemet er med de her typer indlæg.


Jeg er da ligeglad, om han så var "Hendes majestæt Dronning af Danmark", hvis en moderator har udtalt sig, så behøver han vel ikke?
Jeg gemmer mig ikke bag mit spørgsmål, jeg står fulgt ud ved det jeg siger/skriver, og ja, jeg går efter manden i forhold til mit valg af retorik, men igen, så mener jeg ikke, at man i vedkommendes sted kan forvente bedre, når "vi" andre som spiller fifa, call of duty etc. blot er tosser, fordi vi ikke spiller fighting spil. Man ligger som man selv har redt, og møder man folk med nedladende attitude om bl.a. deres valg af spil, så må man forvente det samme igen fra andre.

Jeg kan også blande mig i en diskussion om problemet ved visse typer indlæg fra magtliderlige typer mennesker, som tror de ejer verden, hvis blot de har fået rollen som "konsol hjemmeside moderator", men jeg kan godt styre mig.

Til slut, så husker jeg ikke du henvendte dig til vedkommende, da han gik personligt efter alle der ikke delte hans spilsmag, og nedgjorde vores andres, men det er måske din praksis, at kun spille stor over for nogen enkelte? Hvis jeg derimod blot har overset, at du har henvendt dig til ham, så siger jeg selvfølgelig undskyld for de sidste par linjer.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 135 gæster