Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf Cena » fre 03 apr 2015 18:43

Da Senzai skrev:
Cena skrev:Hvad er idéen med dristig jærgermærke?


Haha! Det skal jeg sige dig!

Du kan bruge den til at respawne uden at miste dine Blood Echoes!

Jeg havde på et tidspunkt over 6000 Blood og så gik jeg ved et uheld ind til en boss! Så var jeg like, fuck, mand! Nu mister jeg alt mit blood! Men så kom jeg heldigvis i tanke om, at jeg havde Bold Hunters Mark og havde læst noget i beskrivelsen om, at man kunne bruge den til at respawne uden at miste Blood.

Du skulle have set mig! Man kan nemlig ikke sætte spillet på pause i Bloodborne, så jeg fumlede som en galning, mens jeg kæmpede mig igennem menuen fo at finde og aktivere Bold Hunters Mark! Haha, så det var en kamp mod tiden om at finde itement i menuen og bruge det inden, jeg blev slået ihjel.. "Er du sikker på, at du vil bruge Bold Hunters Mark..?" Ja, forhelvede og det kan kun gå for langsomt!

Så nu har jeg equipped dem samme sted, som jeg har sten og cocktails :P

Ps. Jeg går ud fra at Dristigt Jægermærke er det samme som Bold Hunters Mark.


Tak, selvfølgelig!

Haha jeg har lavet nøjagtig den samme. Det var bare med Molotovs, hvor jeg også rendte rundt og skulle have dem tilføjet mens jeg kæmpede med Clearic. På stressende :p
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bloodborne

Indlægaf Redman DK » fre 03 apr 2015 19:47

Fik endelig nakket Martyr Logarius i dag. Tror det har taget mig 15 forsøg, og da jeg endelig fik nakket ham havde jeg kun 5% liv tilbage, ingen vials og intet ammo. Kæft hvor var det intenst til sidst :D
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » fre 03 apr 2015 20:17

Jeg er nået til, at der er en eller anden idiot, der står oppe på taget og skyder efter mig. Jeg har ikke tålmodighed til mere Bloodborne i dag.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf runni1399 » fre 03 apr 2015 20:18

Redman DK skrev:Fik endelig nakket Martyr Logarius i dag. Tror det har taget mig 15 forsøg, og da jeg endelig fik nakket ham havde jeg kun 5% liv tilbage, ingen vials og intet ammo. Kæft hvor var det intenst til sidst :D


Det er præcis situationer som disse, der gør Bloodborne og Dark Souls spillene så fantastiske!! :D
Senest rettet af runni1399 fre 03 apr 2015 21:44, rettet i alt 1 gang.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Rechain » fre 03 apr 2015 21:37

Syntes sværhedsgraden i dette her spil er sat helt perfekt! Er først lige begyndt på det selv, møg fedt spil :D så helt klart pengene værd..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » lør 04 apr 2015 00:38

Rechain skrev:Syntes sværhedsgraden i dette her spil er sat helt perfekt! Er først lige begyndt på det selv, møg fedt spil :D så helt klart pengene værd..

/Rechain


Enig! Har nu gennemført det og vil sige at jeg på intet tidspunkt har følt det har været unfair svært. Svært til tider, specielt i starten - fuck ja. Men synes altid jeg har kunne identificere fejlen jeg lavede eller hvad hvordan jeg kunne tweake næste forsøg.
Har kun haft rigtigt store problemer en gang med blood starved beast - men så prøvede jeg en anden vej og gik til Vicar Amilia i stedet. Derefter gik jeg tilbage og rev ham over da jeg fik noget gear der passede bedre imod hans lorte gift :)

Chalice derimod - fuck de bliver hurtigt ret svære! Mistede lige 120k echoes til en boss dernede da jeg blev two-shotter på vej til blodpølen - tætteste på et rage-quit jeg har været med bloodborne.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » man 06 apr 2015 15:15

Er der ikke tilfældigvis nogen som vil spille noget co-op bloodborne? ;) er i level 30 selv, så hvis nogen deromkring (må også gerne være højere eller lavere) har lyst til noget co-op kampagne spil, så ansøg mig på PS4 :D Citer_DualHandel
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » man 06 apr 2015 17:55

Hej

Har nu fået klaret spillet i NG+ og ville nu arbejde lidt imod den Chalice-trophy. Så hvis der er nogle som ønsker at samarbejde imod dette så smid mig en invite.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf psg4ever » tirs 14 apr 2015 22:47

Hej!

Jeg har lige et spørgsmål angående klasse/origin. Jeg er ret ny til spillet og valgte derfor bare en klasse, det blev til voldelig barndom. Der bare lige noget jeg skal forstå, i min optik er det ligemeget hvilken klasse man vælger da man altid bare kan opgradere sin stats med blood echoes til den type spille man er, samt hvilke våben man bruger. Klassen er bare for at få hjulpet spilleren igang, eller er jeg galt på den? :)

Super fedt spil ellers, længe siden jeg har været så underholdt og udfordret. Har ikke spillet nogen af Dark Souls spillene før.
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Høng


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » tirs 14 apr 2015 23:07

psg4ever skrev:Hej!

Jeg har lige et spørgsmål angående klasse/origin. Jeg er ret ny til spillet og valgte derfor bare en klasse, det blev til voldelig barndom. Der bare lige noget jeg skal forstå, i min optik er det ligemeget hvilken klasse man vælger da man altid bare kan opgradere sin stats med blood echoes til den type spille man er, samt hvilke våben man bruger. Klassen er bare for at få hjulpet spilleren igang, eller er jeg galt på den? :)

Super fedt spil ellers, længe siden jeg har været så underholdt og udfordret. Har ikke spillet nogen af Dark Souls spillene før.

På en måde, ja.. Dem der går rigtigt meget op i pvp vælger dog nøje efter, for ellers er nogle stat points spildt... Så hvis du fx.ved, at du vil gå efter en "strenght build" er det klogt ikke, at vælge klassen der fokusere på dexterity eller arcane, og hvad der ellers er... :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Bloodborne

Indlægaf CookieMonster » ons 15 apr 2015 08:34

Men det er som regel et spørgsmål om 5-6 levels, for det afhænger også hvilke våben du skal have prereqs til. Så lad være med at tænke for meget over det :D
CookieMonster
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » tors 16 apr 2015 09:35

Er det kun baseret på at man kan bruge melee-våben og pistol?
Eller er der også magi eller en class som er baseret på magi, som man kender det fra klassiske RPGs?
Senest rettet af Krede1972 tors 16 apr 2015 16:18, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Bloodborne

Indlægaf dualhandel » tors 16 apr 2015 10:22

Krede1972 skrev:Er det kun baseret på at man kan bruge melee-våben og pistol?
Eller er der også magi eller en class som er baseret på magi, som man kender det fra klassiske RPGs?


Du finder nogle "magier" som du kan bruge, der er ikke en karakter/class der kun er baseret på magi, magier finder man rundt omkring/får hvis man klarer en speciel ting, og så bliver de tilgængelige for dig, når du når et bestemt lvl inden for en stat, jeg ikke lige kan huske navnet på :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Bloodborne

Indlægaf BlodbadDK » tors 16 apr 2015 11:02

Arcane.

Nej du slipper ikke for nærkamp i det her spil. Det du kan bruge arcane til bliver først tilgængeligt senere i spillet, og er selv da kun et supplement til kombinationen af et trick weapon i højre hånd og et skydevåben i venstre.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » tors 16 apr 2015 11:29

Jeg er lidt nysgerrig efter hvor meget I andre bruger pistolen?
I starten brugte jeg den en hel del, men er sidenhen gået helt væk fra at bruge den. Er det en fejl? Synes ikke den virker så effektiv - kun mod nogle enkelte monstre. Har ALLE monstre et weak-point ift. pistolen eller er det kun nogle få monstre det giver mening at bruge den i mod?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 117 gæster