Forum

Bloodborne

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Bloodborne

Indlægaf Erroneus » ons 25 mar 2015 21:52

En opdatering er på vej, som skulle forbedre de load tider.

Men omvendt, udnyt loadtiderne til at gentænke ens strategi :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » ons 25 mar 2015 21:52

Ziem_DK skrev:
Hasani94 skrev:
Ziem_DK skrev:Nogle der ved hvad der er der er under ens "penge" i spillet ved min står der 4 men kan ikk helt lure hvad det er :)

Det er "insight".. Kan bruges til at købe nogle ting, ved siden af ham i kørestolen. I nogle tilfælder får du også nogle gaver i "drømme verdenen" når du har samlet en bestemt antal af dem, som foreksempel 10 stk..


Aha :)
Og hvordan optjener med dem så?

De kan samles oppe, fås ved at invade/hjælpe andre spillere, eller ved at nakke bosser. :)
Angående loadtiderne, så ja, de er fking lange! De er dog heldigvis igang med at rette op på det!
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » ons 25 mar 2015 21:53

Erroneus skrev:En opdatering er på vej, som skulle forbedre de load tider.

Men omvendt, udnyt loadtiderne til at gentænke ens strategi :D

Hah! Jeg bliver nogen gange for "comfy" omkring fjender jeg kender, også.... BANG - Dead! xD
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » ons 25 mar 2015 23:14

Hvornår/Hvordan får man adgang til at købe flere ting end de 4 armor-pieces der er til at starte med?
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » tors 26 mar 2015 07:50

Efter første boss er der kommet mere for mig - så det kommer nok løbende
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Madskimo » tors 26 mar 2015 10:02

Erroneus skrev:En opdatering er på vej, som skulle forbedre de load tider.

Men omvendt, udnyt loadtiderne til at gentænke ens strategi :D


Jeg kan godt se din pointe :) Jeg synes nu stadig at de 30-40 sekunder er ALT for meget - Jeg har slet ikke kapacitet til at tænke så længe ;) Det er jo nærmest som at sidde med en PS2.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » tors 26 mar 2015 12:33

Er der er kode som vi bruger her på sitet så vi kan joine hinadens spil og sådan?

Hvis ikke ville jeg sige "pslife" for at holde det simpelt
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » tors 26 mar 2015 13:38

Jeg fik prøvet spillet kort igår aftes. Jeg ved ikke, hvad jeg synes endnu. Men jeg synes ikke, at det er røvsygt. Jeg gider meget sjældent spille Single-player spil, så det er da vidst et godt tegn! :mrgreen:

Jeg ville dog gerne havde vidst at alle monstrerne respawner, når man vender tilbage til the Dreamlands! Jeg havde brugt lang tid på at nakke alle de der landsbytosser og jeg sad på 1700 blood og så som den kylling jeg var tog jeg tilbage til dreamlands for at bruge dem, da jeg ikke ville risikere, at komme til at smide dem væk på et dumt træk.

Herefter vendte jeg tilbage til Yharnam og så var det at starte forfra. ARGH! :P

Jeg har lige et spørgsmål! Nogen gange kommer der et spøgelse, som jeg kan se i kort tid og så er de væk igen. Er det andre spillere, der sidder og spiller i "real-time?"
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf De Sade » tors 26 mar 2015 13:57

anarchoi skrev:Hvornår/Hvordan får man adgang til at købe flere ting end de 4 armor-pieces der er til at starte med?

De badges du finder rundt omkring giver dig adgang til at købe flere ting. De er bare badges du har liggende i dit inventory.
De Sade
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: København N


Re: Bloodborne

Indlægaf Madskimo » tors 26 mar 2015 14:39

Så fik jeg lige tid til at spille lidt igen. Er jeg den eneste som so far er lidt skuffet over sværhedsgraden ? De 2 bosser jeg har taget, er henholdsvis taget på 1 og 2 forsøg. Man har utrolig meget life regen.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Bloodborne

Indlægaf Da Senzai » tors 26 mar 2015 15:56

Mon ikke det er fordi, at du har spillet de tidligere spil og derfor allerede ved, hvordan du skal gribe tingene an`?

Hvis det var dit første spil i serien havde de det nok ikke så nemt. Det kan være, at spillet bliver sværere, når du kommer længere.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Bloodborne

Indlægaf too nizzle » tors 26 mar 2015 16:01

jeg synes ikke det er lige så svært nej - men ikke så meget at jeg er skuffet. Havde stadig problemer med boss nr 2- første var dog intet problem
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Bloodborne

Indlægaf anarchoi » tors 26 mar 2015 16:25

Når jeg prøver at starte et online spil skriver den "Starting game in offline mode as game has not been fully installed". Hvordan installerer jeg det der mangler?

Og som nybegynder kan jeg kun sige at NEJ det er IKKE for let :)
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Bloodborne

Indlægaf Krede1972 » tors 26 mar 2015 17:01

anarchoi skrev:Når jeg prøver at starte et online spil skriver den "Starting game in offline mode as game has not been fully installed". Hvordan installerer jeg det der mangler?

Og som nybegynder kan jeg kun sige at NEJ det er IKKE for let :)


Du venter.

Mange spil kan spilles selvom om de ikke er fuldt installerede, men det sætter typisk en grænse hvilke dele af spillet man har adgang til indtil hele spillet er installeret helt færdigt.
Senest rettet af Krede1972 tors 26 mar 2015 19:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Bloodborne

Indlægaf Hasani94 » tors 26 mar 2015 17:13

Da Senzai skrev:Jeg fik prøvet spillet kort igår aftes. Jeg ved ikke, hvad jeg synes endnu. Men jeg synes ikke, at det er røvsygt. Jeg gider meget sjældent spille Single-player spil, så det er da vidst et godt tegn! :mrgreen:

Jeg ville dog gerne havde vidst at alle monstrerne respawner, når man vender tilbage til the Dreamlands! Jeg havde brugt lang tid på at nakke alle de der landsbytosser og jeg sad på 1700 blood og så som den kylling jeg var tog jeg tilbage til dreamlands for at bruge dem, da jeg ikke ville risikere, at komme til at smide dem væk på et dumt træk.

Herefter vendte jeg tilbage til Yharnam og så var det at starte forfra. ARGH! :P

Jeg har lige et spørgsmål! Nogen gange kommer der et spøgelse, som jeg kan se i kort tid og så er de væk igen. Er det andre spillere, der sidder og spiller i "real-time?"

Yup, real time playaaas! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 15 gæster