Forum

Sniper Elite 3 på EU store

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf JohnH » man 30 jun 2014 23:15

Hvordan virker det ved MP? Spiller alle som snipere mod hinanden ?? og hvor mange kan man spille mod hinanden ?
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf palawan » tirs 01 jul 2014 09:13

Ja, man spiller sniper imod hinanden. Mener du spiller op til 12 spillere.
Det kører desværre ikke særlig godt p.t. - Det får de forhåbentligt rettet op på.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf Dalsten » ons 02 jul 2014 19:47

Jeg skulle have spillet imorgen - ser lidt frem til coop, men mangler nogle at spille med så add mig gerne - psnID: JesperDalsten
Dalsten
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: København Ø


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf Cena » fre 11 jul 2014 14:12

Så har jeg også købt spillet, dog på US Store, da prisen er NOGET mere fordelagtig der :) Ser frem til at få det prøvet selvom det nok først bliver søndag eller mandag jeg får tid. Men det tager mig også lidt tid at hente 20 GB på min 20/3 forbindelse :) Kan vi ikke ændre trådnavn til officiel tråd, så man ved hvilken man kan skrive om spillet i? :)

EDIT:
Har sendt en pm til trådstarter om han vil gøre det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf Cena » søn 13 jul 2014 13:55

Er ikke synderlig imponeret over styringen i spillet, og især ikke kameravinklen. Der er fandme tit hvor man kommer i nogle lorte vinkler hvor man ikke kan se en skid pga. kamera. Men jeg skal nok bare lige spille lidt mere og vænne mig til det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf Krede1972 » søn 13 jul 2014 15:00

Cena skrev:Er ikke synderlig imponeret over styringen i spillet, og især ikke kameravinklen. Der er fandme tit hvor man kommer i nogle lorte vinkler hvor man ikke kan se en skid pga. kamera. Men jeg skal nok bare lige spille lidt mere og vænne mig til det :)


Det synes jeg nu ikke at jeg har oplevet på noget tidspunkt :roll:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Sniper Elite 3 på EU store

Indlægaf Cena » man 21 jul 2014 09:21

Krede1972 skrev:
Cena skrev:Er ikke synderlig imponeret over styringen i spillet, og især ikke kameravinklen. Der er fandme tit hvor man kommer i nogle lorte vinkler hvor man ikke kan se en skid pga. kamera. Men jeg skal nok bare lige spille lidt mere og vænne mig til det :)


Det synes jeg nu ikke at jeg har oplevet på noget tidspunkt :roll:


Tror bare det var mig der var dårlig til det i starten. Da jeg først lærte at styre det ordentligt var der ikke noget problem :)

Hvis der er nogen der skulle have lyst til at booste online trofæer så sig lige til :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron