Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » søn 27 jul 2014 16:51

Cena skrev:
Redman DK skrev:Den 30/7 gætter jeg på.


Det kommer d. 29 juni i US, men det jeg var interesseret i at vide er på hvilke tidspunkt man kan starte sin download. Da jeg kun har en 20 mbit tager det en del timer at hente 50 GB, så ville gerne starte den tidligst muligt :)


På den danske store står det til at udkomme den 30. og der er intet preload på det, så jeg står ved mit svar :wink:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf dr_gonzo » søn 27 jul 2014 16:55

Redman>>> vi er en del der har købt det på US store, og vi kan hente det fra på tirsdag. Men pga. tidsforskellen er det desværre oftest omkring kl. 20:00 om aften at vi kan starte vores download.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » søn 27 jul 2014 16:57

dr_gonzo skrev:Redman>>> vi er en del der har købt det på US store, og vi kan hente det fra på tirsdag. Men pga. tidsforskellen er det desværre oftest omkring kl. 20:00 om aften at vi kan starte vores download.


Det vil sige omkring kl. 20.00 +/- tirsdag aften kan vi starte?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Blauwy » søn 27 jul 2014 17:07

Jeg ved ikke om der er forskel fra spil til spil, men da jeg købte Watch Dogs fra US store kunne jeg hente det ved 6 tiden på release dagen.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf dr_gonzo » søn 27 jul 2014 17:20

Nogen gange er man heldig at de opdatere storen tidligt, men min erfaring siger omkring kl. 20. Men jeg holder nok selv øje fra omkring kl. 18.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » søn 27 jul 2014 17:49

Nååå jeg troede det var den danske udgave Cena snakkede om :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » man 28 jul 2014 09:41

Så er der lagt pre-order i US shop efter at have læst Tue's anmeldelse. Så er det bare at vente! :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf tue69 » man 28 jul 2014 09:42

Det fortryder du ikke.

Laver nok en blog her en af dagene, for der er så meget mere jeg egentligt gerne vil smide ud om The Last of Us, men som egentligt ikke passer ind i en anmeldelse.

Det er en intens oplevelse!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » man 28 jul 2014 09:52

tue69 skrev:Det fortryder du ikke.

Laver nok en blog her en af dagene, for der er så meget mere jeg egentligt gerne vil smide ud om The Last of Us, men som egentligt ikke passer ind i en anmeldelse.

Det er en intens oplevelse!


Det ville være skønt at slutte sommerferien af med en fantastisk spiloplevelse :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf tue69 » man 28 jul 2014 09:56

Cena skrev:
tue69 skrev:Det fortryder du ikke.

Laver nok en blog her en af dagene, for der er så meget mere jeg egentligt gerne vil smide ud om The Last of Us, men som egentligt ikke passer ind i en anmeldelse.

Det er en intens oplevelse!


Det ville være skønt at slutte sommerferien af med en fantastisk spiloplevelse :)


Det får du i al fald med TLoU.

Jeg kan godt mærke, at i takt med at jeg er blevet ældre og fritiden mindre, så er det blevet sværere for mig at holde mig fanget i de seriøst lange spil. Det er sjovt nok ikke noget problem i TLoU for historien er bare så fandens god og ikke mindst troværdig. Naughty Dog er seriøst overdrevent gode til at puste liv i alt fra omgivelser til figurgalleriet, og når man går rundt i de forladte bygninger, så føler man virkeligt at man befinder sig et sted, hvor andre har haft deres liv og hverdag.

Den form for troværdighed oplever man altså sjældent og når det så sker, så skal man sætte sig tilbage og nyde det.

TLoU bringer ikke meget nyt gameplaymæssigt til spilindustrien, men det er slet slet ikke det der er i centrum. Historien er en fortælling om, hvordan mennesker påvirkes af de omgivelser de befinder sig i, de mennesker de interagerer med og den fortid de bærer på, vel at mærke i en ekstrem situation.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Scoring » man 28 jul 2014 11:12

God anmeldelse Tue.

TLOU er bare en unik oplevelse, man ikke rigtig kan sætte ord på - men du fik alligevel gjort det, så det fik overbevist andre til at gennemspille det. Tommeltot opad!

Jeg er MEGET lidt til zombier, og var derfor skuffet over at mit elskede Naughty Dog skulle bruge så mange kræfter på netop denne genre - men hold da op hvor blev jeg overrasket, da jeg fik det prøvet (kun lånt på biblioteket endda). Det spil er LANGT mere end bare endnu et zombie spil.

Nu køber jeg en PS4 på onsdag, sammen med remastered. Gud hvor jeg glæder mig.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » man 28 jul 2014 11:23

Scoring skrev:God anmeldelse Tue.

TLOU er bare en unik oplevelse, man ikke rigtig kan sætte ord på - men du fik alligevel gjort det, så det fik overbevist andre til at gennemspille det. Tommeltot opad!

Jeg er MEGET lidt til zombier, og var derfor skuffet over at mit elskede Naughty Dog skulle bruge så mange kræfter på netop denne genre - men hold da op hvor blev jeg overrasket, da jeg fik det prøvet (kun lånt på biblioteket endda). Det spil er LANGT mere end bare endnu et zombie spil.

Nu køber jeg en PS4 på onsdag, sammen med remastered. Gud hvor jeg glæder mig.


Kan også garantere, at du ikke vil fortryde PS4 købet, og specielt ikke hvis du vælger TLOUR som det første spil til den, for det er ALLE pengene værd uden tvivl :)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf wMikkel » man 28 jul 2014 11:36

Nu er jeg også klar til at spille lidt senere :D

Billede
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf dr_gonzo » man 28 jul 2014 12:39

har du allerede fået spillet Mikkel, nice - hvor er det fra?
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf D_Hofgaard » man 28 jul 2014 12:49

Cena skrev:Er der nogen der ved hvornår præcist vi kan starte download af The Last Of Us fra US Store?

Har selv overvejet at købe det fra US store, da det er billigt og jeg ikke har tænkt mig at skulle af med det igen.

Jeg kan huske at du havde en del problemer med at få betalingen til din US account til at virke, hvad var løsningen? :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 152 gæster