Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » lør 02 aug 2014 09:17

Erroneus skrev:
hanZen skrev:
Erroneus skrev:Censur er kun i multiplayer delen, hvor der åbenbart er skruet lidt ned for blodet i de "executions" man kan lave.


Så det er ikke noget, der skal afholde mig fra at købe den fysiske kopi?

Er der andre, som har hentet fra US Store, der kan bekræfte hvor meget/lidt der er skruet på mængden af blod/gore?

Den fysiske EU har også censur, men nej, jeg syntes ikke det er noget problem. Det var det sammen i PS3 udgaven.


Helt enig, har spillet både på PS3 og PS4 og syntes ikke det er et problem overhovedet :-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf D_Hofgaard » lør 02 aug 2014 15:01

Fik gennemført både historien og Left Behind i dag. Sidder med præcis den samme følelse som sidste år på PS3. Jeg vil bare have mere. Hold op hvor er det spil bare godt på så mange punkter. Fantastisk. Nu kan man så bare se frem til Uncharted 4 istedet

Så lige at der er blevet offentliggjort at The Last of Us bliver filmatiseret. Er spændt på om det bliver en film der kan holde niveauet fra spillet, hvis ikke skal de bare lade være.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Lassefar76 » lør 02 aug 2014 15:04

Prøv online delen. Den er sgu meget sjov. Især den del der hedder afhøringer. Jeg morer mig gevaldigt.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » søn 03 aug 2014 07:38

D_Hofgaard skrev:Fik gennemført både historien og Left Behind i dag. Sidder med præcis den samme følelse som sidste år på PS3. Jeg vil bare have mere. Hold op hvor er det spil bare godt på så mange punkter. Fantastisk. Nu kan man så bare se frem til Uncharted 4 istedet

Så lige at der er blevet offentliggjort at The Last of Us bliver filmatiseret. Er spændt på om det bliver en film der kan holde niveauet fra spillet, hvis ikke skal de bare lade være.


Er 100 % enig.

Spillet er fantastisk og man er hoocked fra starten ad, også selvom man spillede det igennem på ps3 :-)

Jeg ser også meget frem til filmen, og skal uden tvivl ind og se den, men er lidt bange for de ikke kan leve op til mine forventninger da historien er så velskrevet og det bliver svært at få dette til live uden bare at lave film af de sekvenser vi har set :-) men vi ser og glæder os meget
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf too nizzle » søn 03 aug 2014 08:29

Mit gæt er at filmen måske mere vil følge spillet præmis end handling. Forstået på den måde at det stadig handler om De to og hvordan de overlever inficerede og jægere - men at det nødvendigvis ikke er samme "rejse" som i spillet.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Hades » søn 03 aug 2014 08:38

Lige et hurtigt spørgsmål angående TLoU til PS3 - kræver det stadig Network Pass eller har Sony fået elimineret kravene for det skidt, også på tidligere titler?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » søn 03 aug 2014 08:45

too nizzle skrev:Mit gæt er at filmen måske mere vil følge spillet præmis end handling. Forstået på den måde at det stadig handler om De to og hvordan de overlever inficerede og jægere - men at det nødvendigvis ikke er samme "rejse" som i spillet.


Det er sådan set slet ikke noget dårligt gæt, og var det virkeligt, så ville vi nok kunne få en ret så fed film ud af det :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » søn 03 aug 2014 10:38

Hades skrev:Lige et hurtigt spørgsmål angående TLoU til PS3 - kræver det stadig Network Pass eller har Sony fået elimineret kravene for det skidt, også på tidligere titler?

Så vidt jeg kan se, er det stadigvæk et krav.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » søn 03 aug 2014 13:32

Erroneus skrev:
Hades skrev:Lige et hurtigt spørgsmål angående TLoU til PS3 - kræver det stadig Network Pass eller har Sony fået elimineret kravene for det skidt, også på tidligere titler?

Så vidt jeg kan se, er det stadigvæk et krav.


Det tror jeg hellere ikke de kommer til, tror kun de tænker fremadrettet , tror ikke de gør dette ved gamle spil :-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Hades » søn 03 aug 2014 14:57

Jeg ved nemlig at EA arbejder på at eliminere Network Pass, også på tidligere titler, så man havde da et stille håb :)
Står nemlig og skal sælge mit Last of US PS3, så ville det da lige være bonus
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Bucaneer » søn 03 aug 2014 18:52

Hades skrev:Jeg ved nemlig at EA arbejder på at eliminere Network Pass, også på tidligere titler, så man havde da et stille håb :)
Står nemlig og skal sælge mit Last of US PS3, så ville det da lige være bonus


Ja så ville det da være betydeligt nemmere at komme af med ;)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Ceerial » søn 03 aug 2014 20:54

Jeg har lige et spørgsmål til MP:

De grønne supplies (dem man kan købe ammo med osv.) kan man bare bruge løs af dem, eller får man bonus point efter matchen, hvis man sparer på det?
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Muppetmilker » søn 03 aug 2014 21:04

Ceerial skrev:Jeg har lige et spørgsmål til MP:

De grønne supplies (dem man kan købe ammo med osv.) kan man bare bruge løs af dem, eller får man bonus point efter matchen, hvis man sparer på det?


Mener kun at det er de blå der tæller uden for selve kampen(Dem man samler op når man dræber en fjende).
Den andre kan man vist roligt bruge løs af.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Ceerial » man 04 aug 2014 22:20

Er jeg den eneste der oplever meget langsom matchmaking?
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » man 04 aug 2014 22:30

Ceerial skrev:Er jeg den eneste der oplever meget langsom matchmaking?

Nej, det er en bug. Der kommer en patch som fixer det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster