Forum

Fifa 15 Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Schmidty » søn 21 sep 2014 21:42

Cena skrev:Jeg står i et dilemma.

Skal jeg købe Fifa 15 fra US, og spare penge, og samtidig sikre at jeg ikke bruger en masse penge på FUT. Eller skal jeg købe EU versionen dyrere og dermed nærmest med statsgaranti vide at jeg bruger penge på Fifa points igen i år :P Svært valg!


Køb EU-versionen. Pakker har man altid godt af! :D
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf tue69 » søn 21 sep 2014 23:01

Schmidty skrev:
Cena skrev:Jeg står i et dilemma.

Skal jeg købe Fifa 15 fra US, og spare penge, og samtidig sikre at jeg ikke bruger en masse penge på FUT. Eller skal jeg købe EU versionen dyrere og dermed nærmest med statsgaranti vide at jeg bruger penge på Fifa points igen i år :P Svært valg!


Køb EU-versionen. Pakker har man altid godt af! :D


Sundhedsstyrelsen anbefaler 21 pakker om dagen.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 21 sep 2014 23:26

Men lad nu værd med at bruge mors dankort. Jeg gider ikke læse endnu en artikel i ekstrabladet om en mor der føler sig snydt :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf eldodeldo » søn 21 sep 2014 23:28

Billede

Vi er klar boys =D> =D>
Billede
eldodeldo
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: Skanderborg


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Capperdude » søn 21 sep 2014 23:36

Erroneus skrev:Men lad nu værd med at bruge mors dankort. Jeg gider ikke læse endnu en artikel i ekstrabladet om en mor der føler sig snydt :D


This. Jeg kan mærke mine celler udvikle kræft i stor hast, hver gang den slags dukker op, i ren og skær ønske om at dø. Jeg bliver suicidal når jeg hører om folk der er så dumme og passer så lidt på deres penge/kortoplysninger.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Jables » søn 21 sep 2014 23:40

Cena skrev:Jeg står i et dilemma.

Skal jeg købe Fifa 15 fra US, og spare penge, og samtidig sikre at jeg ikke bruger en masse penge på FUT. Eller skal jeg købe EU versionen dyrere og dermed nærmest med statsgaranti vide at jeg bruger penge på Fifa points igen i år :P Svært valg!


Packs er overrated.
Man ender alligevel altid med at fortryde det i sidste ende.
Jeg skal være den første til at indrømme at der ikke findes nogen bedre feeling, end når man trækker én af de helt dyre, men hvor ofte er det lige der sker?
Trak Messi tilbage i Fut 13 og har ikke fået nogen i nærheden af samme pris siden dengang.

Jeg glæder mig selv til for første gang at lave et Free 2 play hold, og jeg syntes bestemt ikke at det ser helt håbløst ud fra starten af. :)
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... JnLiBH:ps3

Men hvis du stadig er i tvivl, så gå ind og se en af de mange streams på twitch.
Langt størstedelen har allerede brugt på den anden side af 50.000 fifa points og selvom de selvfølgelig ender med at få gode hold, så er der fandeme også langt mellem snapsene, når det kommer til de enkelte gode spillere i pakkerne. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf st.rams » man 22 sep 2014 00:34

Så er FIFA 15 preloaded.. Lige knap 3 GB fylder spillet, er det ik ret lidt ? Eller er det bare mig :)
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf LarsGL » man 22 sep 2014 07:56

Det er meget lidt. Demoen fylder det samme. Måske vi bare får lov til at spille en enkelt venskabskamp, mens spillet installeres i baggrunden.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf dksiam » man 22 sep 2014 08:02

Den fortsætter med at downloade de sidste gb, efter 'spillet' er installeret. I kan tjekke hvor langt i er ved at trykke på options knappen på Fifa, og så trykke på information. :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 08:26

Jeg tror jeg ender med US udgaven. Det er federe at lave et hold udelukkende ud fra det man tjener på at spille. Og det er sikkert også sundest for min mors dankort som i nævner :lol: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf dksiam » man 22 sep 2014 08:56

Cena skrev:Og det er sikkert også sundest for min mors dankort som i nævner :lol: :lol:


Looool :P
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Joerli » man 22 sep 2014 13:12

Hej.

Jeg skal til at købe FIFA 15 over US Store, men efter jeg har oplyst mine kortoplysninger, bliver jeg bedt om min adresseoplysninger. Skal jeg bare indtaste den adresse, som jeg også indtastede, da jeg oprettede min US-bruger?

Hvis I andre har klaret betalingen på en anden måde, så må I meget gerne lige fortælle hvordan.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 13:33

Joerli skrev:Hej.

Jeg skal til at købe FIFA 15 over US Store, men efter jeg har oplyst mine kortoplysninger, bliver jeg bedt om min adresseoplysninger. Skal jeg bare indtaste den adresse, som jeg også indtastede, da jeg oprettede min US-bruger?


Du kan desværre ikke gøre det så simpelt. Du er nødt til at oprette en US bruger på Amazon hvor du køber US pre-paid cards, som du så indtaster på din US account.

Den godkender ikke et DK kort på US PSN.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Haugboelle » man 22 sep 2014 13:37

Jeg havde en download kode til fifa 15, som jeg har hentet via min us bruger (så jeg kan spille det allerede imorgen) kan nu se at der kan være problemer med køb af point. Kan jeg stadig hente fifa via en dk profil uden problemer efterfølgende eller er det så en anden fifa konto?
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Fifa 15 Tråd

Indlægaf Haugboelle » man 22 sep 2014 13:39

Og tak for svaret tue :-)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster