Forum

Little Big Planet dlc

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Little Big Planet dlc

Indlægaf morfar » søn 20 jul 2014 10:58

Har lige kigget på min trofæliste for LBP.

Jeg har nogle af trofæerne til Pirates dlc og nogle af trofæerne til MGS dlc.

Går jeg ind på ps storen, står Pirates dlc som indkøbt, men MGS skal jeg betale 40 kr for at kunne hente igen.

Jeg har geninstalleret LBP.

Kigger jeg på min downloadliste, så fremgår Pirates kun på listen.

Hvordan hænger dette sammen? Det er fra 2010, så jeg husker ikke lige hvordan jeg gjorde dengang.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf HEADSTAR » søn 20 jul 2014 12:44

Er ikke sikker men jeg mener at du skal igennem spillet for at hente dlc'et
det er nemlig også længe siden at jeg spillede og byggede i Lbp
og hold fast jeg savner det spil :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf morfar » søn 20 jul 2014 12:50

HEADSTAR skrev:Er ikke sikker men jeg mener at du skal igennem spillet for at hente dlc'et
det er nemlig også længe siden at jeg spillede og byggede i Lbp
og hold fast jeg savner det spil :)


Man skal igennem de første 4 baner i første verden for at lukke op for online. Samtidig åbner man for alle de andre muligheder i spillet. Jeg downloadede Pirates dlc i formiddags og kan allerede spille det nu. Jeg har mistet mit savegame, så har kun spillet de første 4 baner.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf JanR » søn 20 jul 2014 12:55

Det er nok fordi at du ikke har købt MGS DLC.

Folk der har købt banerne kan sagtens invitere dig med ind i dem, gennem deres "pod".
Typisk kan man få de fleste trofæer gennem coop, hvis en person inviterer en selv til alle banerne. Dog er der vidst et enkel eller to trofæer som man ikke kan få fat i, medmindre man har købt det pågældende DLC. Sådan var det ihvertfald i LBP2.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf morfar » søn 20 jul 2014 13:17

JanR skrev:Det er nok fordi at du ikke har købt MGS DLC.

Folk der har købt banerne kan sagtens invitere dig med ind i dem, gennem deres "pod".
Typisk kan man få de fleste trofæer gennem coop, hvis en person inviterer en selv til alle banerne. Dog er der vidst et enkel eller to trofæer som man ikke kan få fat i, medmindre man har købt det pågældende DLC. Sådan var det ihvertfald i LBP2.


Jeg husker ikke at være blevet invited til noget mgs og det virker usandsynligt at jeg har fået 8 af 11 trofæer tilfældigt :D

Kan jeg havde haft en disc version hvor dlc lå på?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf JanR » søn 20 jul 2014 13:29

morfar skrev:Jeg husker ikke at være blevet invited til noget mgs og det virker usandsynligt at jeg har fået 8 af 11 trofæer tilfældigt :D

Kan jeg havde haft en disc version hvor dlc lå på?


Så må du have haft GOTY udgaven på skive, da jeg kan se at du har trofæerne for at bygge en bane med de nye ting.
Det kan man kun få ved selv at have haft MGS DLC.

Du kan eventuelt få dine sidste 3 trofæer ved at finde en på ps3trophies, der har MGS DLC.
Ellers er det med at købe det, eller se om biblioteket har GOTY udgaven.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Little Big Planet dlc

Indlægaf morfar » søn 20 jul 2014 19:23

JanR skrev:
morfar skrev:Jeg husker ikke at være blevet invited til noget mgs og det virker usandsynligt at jeg har fået 8 af 11 trofæer tilfældigt :D

Kan jeg havde haft en disc version hvor dlc lå på?


Så må du have haft GOTY udgaven på skive, da jeg kan se at du har trofæerne for at bygge en bane med de nye ting.
Det kan man kun få ved selv at have haft MGS DLC.

Du kan eventuelt få dine sidste 3 trofæer ved at finde en på ps3trophies, der har MGS DLC.
Ellers er det med at købe det, eller se om biblioteket har GOTY udgaven.


Bibliotek.dk fungerer ikke særligt godt. Har fundet lbp goty og lbp2 extras edition, men den fanger ikke rigtigt min reservation.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster