Forum

PvZ: Garden Warfare

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf Jb » tirs 23 sep 2014 11:13

Jeg har købt det til PS3 - så skulle der sidde nogen som spiller det der, må i gerne add mig. jeg er på om aftenen for det meste.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf Xainz » lør 04 okt 2014 16:49

Så er jeg også med i kampen, har længe haft lyst til at købe spillet, så håber ikke det skuffer :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf morfar » lør 04 okt 2014 23:18

Xainz skrev:Så er jeg også med i kampen, har længe haft lyst til at købe spillet, så håber ikke det skuffer :D


Sig til når vi skal tage garden ops på craaazy...
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf glyr » tirs 10 mar 2015 19:31

Tager lige en gammel tråd op.
Er starte på dette spil men har lidt svært ved at finde hoved og hale i det.
Går primært efter trofæerne, men guiden syntes jeg er lidt rodet !

Er startet som den beskrev med multiplayer for lige at kunne købe et par pakker. Jeg forsøger samtidig at stige i level på de forskellige planter og zombier. Men hvad er lige smartest ? At fortsætte multiplayer eller gå over på Garden Ops ? Handler det om at fylde klistermærkebogen op ?

Håber en venlig sjæl lige vil give mig et kort bref på hvordan jeg kommer fremad i dette spil.
Tak :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf Da Senzai » tirs 10 mar 2015 20:27

Jeg og min kammerat spiller ret meget PvZ.

Vi spiller kun Gardens and Graveyards. Det er klart den game-mode, vi synes er sjovest, da det er den med mest spil i og flest beslutninger at træffe.

Det er også den spil-mode, der giver flest mønter, da kampene generelt varer længere og alle spillere samtidigt får 1000 mønter, hver gang der bliver capturet en base.

Trofæerne er ret ligetil. De fleste er bare gør X Y gange. Det nemmeste er nok at læse trofæ beskrivelseser på din playstation.

Vi har ikke selv alle trofæ´erne, da vi er for seje til at spille Garden Ops eller lalle rundt med Droner :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf Da Senzai » tirs 10 mar 2015 20:29

Mange af trofæerne tager også en del tid eller kræver lidt arbejde at få legit. Bedste bud er nok bare at spille begynder "playlisten" indtil, du føler at du har styr på styringen og en ide om hvad klasserne kan og så bagefter give dig i kast med Gardens and Graveyards. Når du først har styr på, hvordan spillet fungerer, så kan du begynde at jage trofæer.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf glyr » tirs 10 mar 2015 22:05

Tak.
Jeg er nok mere vant til en mere lineær trofæ liste.
Sytnes bare der er mange "klasser" og spiltyper.
Men altså forsøge at tage trofæerne et af gange nærmest fra top mod bund.
Så må jeg lige give det et par timers forsøg til.
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf Redman DK » ons 11 mar 2015 00:14

Tror det letteste til at starte med vil være at spille Team Vanquish og Gardens and Graveyards og sørge for at få hver klasse i level 5.

Jeg er selv i gang med at prøve at få trofæerne i det, så du smider bare en invite hvis du vil spille sammen
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PvZ: Garden Warfare

Indlægaf glyr » ons 11 mar 2015 01:06

Redman DK skrev:Tror det letteste til at starte med vil være at spille Team Vanquish og Gardens and Graveyards og sørge for at få hver klasse i level 5.

Jeg er selv i gang med at prøve at få trofæerne i det, så du smider bare en invite hvis du vil spille sammen


Det gør jeg så. Har aldrig været god til FPS men det her er lidt mere tilgiveligt !
Jeg adder dig
Glyrman :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 131 gæster