Forum

The Witcher 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Witcher 3

Indlægaf Hasani94 » tors 28 maj 2015 19:41

Jeg synes det faktum, at man har adgang til så mange quests, selv dem, som vi på ingen måde har en chance for at udføre da de er 20 levels højere, er lidt overvældende... Når man endelig har mulighed for at klare dem, har man glemt hvad der sker/skete.. -.-
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Witcher 3

Indlægaf Krede1972 » tors 28 maj 2015 19:58

Der findes skatkister med guf (ikke ligegyldigt junk) som ikke er markeret noget steder på kortet.
Der gemmer sig også interessante ting under vandet flere steder, ligesom der findes grotter rundt omkring som heller ikke markeres med ?.
Men det er klart at man som udgangspunkt fokuserer meget eller mest på quests og ?, men der er altså mange interessante ting ude i mørket... Hvis man opdager dem.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tors 28 maj 2015 20:05

Hasani94 skrev:Jeg synes det faktum, at man har adgang til så mange quests, selv dem, som vi på ingen måde har en chance for at udføre da de er 20 levels højere, er lidt overvældende... Når man endelig har mulighed for at klare dem, har man glemt hvad der sker/skete.. -.-


Har det faktisk lidt på samme måde. Har efterhånden været så længe væk fra main story at jeg ikke helt kan huske hvor jeg er nået til :) Men jeg hygger mig stadig rigtig godt med det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Blade dk » tors 28 maj 2015 20:09

Du kan jo gå i quest loggen og læse lidt om dem, præsis for at få genopfrisket glemt handling
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: The Witcher 3

Indlægaf Erroneus » tors 28 maj 2015 20:12

Eller genindlæs dit savegame, så kommer der et kort resume.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » tors 28 maj 2015 20:35

Erroneus skrev:Eller genindlæs dit savegame, så kommer der et kort resume.


Det er selvfølgelig rigtigt. Havde jeg ikke lige tænkt på. Plejer gerne at lave kaffe mens det sker :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » tors 28 maj 2015 20:44

Krede1972 skrev:Der findes skatkister med guf (ikke ligegyldigt junk) som ikke er markeret noget steder på kortet.
Der gemmer sig også interessante ting under vandet flere steder, ligesom der findes grotter rundt omkring som heller ikke markeres med ?.
Men det er klart at man som udgangspunkt fokuserer meget eller mest på quests og ?, men der er altså mange interessante ting ude i mørket... Hvis man opdager dem.


Synes kun jeg finder "junk" i de kister der ikke er markeret.

Eller junk er måske en overdrivelse, men finder typisk sværd som pt ligger på 170-200 i damage, hvor de sværd jeg finder via ? og main quests typisk ligger omkring de 300-350 i damage med mit nuværende level (og armor er ca samme historie)

At nogen kister ikke er direkte markeret med ? betyder heller ikke de nødvendigvis er hemmelige som sådan. Tit skal man bare hen til et ?, hvor man så får en sedel man skal læse og derefter bliver de "skjulte" kister så markeret på kortet.

Har fået mange af den slags mini/side quests, hvor de bare er gået fra "quest modtaget" til "quest completed" på 1 sekundt fordi jeg allerede havde fået skatten eller hvad der nu lå der. Så når du finder en ikke markeret kiste, er det ikke ensbetydende med at den ikke er forbundet til et af de ? på kortet du ikke har besøgt endnu

Er der noget ordentligt at finde er det højest sandsynligt en kiste du ville have fundet før eller siden ved at tage alle ?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf palawan » tors 28 maj 2015 22:04

Jeg er godt klar over, at det sikkert står midt på skærmen, bøjet i neon, blinkende, mens man spiller, og jeg bare ikke kan se det....
Men hvor ser man hvor lang tid man har brugt på spillet ?
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » tors 28 maj 2015 22:09

palawan skrev:Jeg er godt klar over, at det sikkert står midt på skærmen, bøjet i neon, blinkende, mens man spiller, og jeg bare ikke kan se det....
Men hvor ser man hvor lang tid man har brugt på spillet ?


inventory også R2 :) står i bunden af skærmen
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The Witcher 3

Indlægaf palawan » tors 28 maj 2015 22:34

Ah - Af hjertet tak !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The Witcher 3

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 28 maj 2015 22:50

Billede

Fed lille stikpille/ EasterEgg
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: The Witcher 3

Indlægaf BizzyVaping » fre 29 maj 2015 04:56

Andre der har oplevet at deres "time played" er glitched?

Min fungerede som den skulle indtil jeg kom op på omkring "days 1, hours 10" og så skiftede den pludseligt til "days 0, hours 0"

Ikke nogen større katastrofe, men det er da lidt irriterende
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: The Witcher 3

Indlægaf Cena » fre 29 maj 2015 06:59

BizzyVaping skrev:Andre der har oplevet at deres "time played" er glitched?

Min fungerede som den skulle indtil jeg kom op på omkring "days 1, hours 10" og så skiftede den pludseligt til "days 0, hours 0"

Ikke nogen større katastrofe, men det er da lidt irriterende


Oplever det samme. Den skifter som vinden blæser hos mig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Witcher 3

Indlægaf Hunter » fre 29 maj 2015 09:12

Nogen der kan forklare mig hvordan det der notice/quest board fungere? Synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen af de missioner jeg tar imod i hverken quest holderen eller noter eller noget i inventory :-)
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: The Witcher 3

Indlægaf Rasbred » fre 29 maj 2015 09:31

Hunter skrev:Nogen der kan forklare mig hvordan det der notice/quest board fungere? Synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen af de missioner jeg tar imod i hverken quest holderen eller noter eller noget i inventory :-)


de små noter giver ??? på kortet.. og andre gange kun ligegyldig info..

hvorimod de store giver enten witcher quest eller secondary quest..

når du har taget de noter så vil quest komme inde i menuen.. ellers tryk R3 for at starte den
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron