Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 18:06

Du kan bare lave din egen...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » fre 16 jan 2015 23:14

Krede1972 skrev:
krackerlund skrev:Jeg har også lige købt spillet, og mangler en klub. Nogle der er klar ?


Erroneus har lavet en PS-life klub.
Så vis han er vågen kunne han måske acceptere og godkende den forespørgsel jeg har sendt? :roll:


Ved nærmere eftersyn kan jeg se at det vist er en Klub for exclusive medlemmer. Nemlig administratorer og moderatorer af PS-life og ikke umiddelbart en Klub for brugere her på siden - eller? Og så er det Schou som er ejer af Klubben og ikke Erroneus, så måske var jeg nok lidt for hurtig der til at melde ud...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf Megajohn » lør 17 jan 2015 00:15

Det her spil er undervurderet imo. Fantastisk grafik og skarp styring. Det er faktisk ganske habilt. Klart 189 kr. værd.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Sv: Driveclub

Indlægaf crockett » lør 17 jan 2015 18:44

Hvis der er nogen der mangler en klub, så har jeg lavet en.
Af mangel på fantasi, så har jeg kaldt den Farveller. :-)
Jeg er selv sidst i 30'erne, og vil hellere blive nummer 4, end smadre ind i samtlige modstandere for at vinde. ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » man 19 jan 2015 13:27

You can download the new game update and play all 5 of the new Japan tracks (1.10) now!
It's a big one: 3.33GB of stunning new tracks, a new online game mode, improved AI, better weather visuals and many, many more improvements based on your feedback.

Here's the full details of Game Update 1.10:
The update will happen automatically when you fire up the game.
The update size is 3.33GB. The total size of all updates so far is 5.87GB.
New Features:
* Adds a new online game mode: Multiplayer Time Trial
* Adds five new tracks in Japan, offering 11 variants in total:
* Nakasendo, Japan (2 variants) http://youtu.be/5pelsHntT_U
* Lake Shoji, Japan (2 variants) http://youtu.be/dlY6beTjTXc
* Asagiri Hills Racetrack (3 variants) http://youtu.be/20iRyYN-I3c
* Takahagi Hills (2 variants) http://youtu.be/v7x5MgMTgW4
* Goshodaira (2 variants) http://youtu.be/ll3Xtq6kbM4
Gameplay Improvements:
* Improvements to the weather visuals, including rainbows and heat haze!
* Makes changes to Drift Mode, to prevent backing up to score more points.
* Makes changes to AI drafting behaviour.
* Makes changes to the impact of world collisions whilst driving on a straight, to reduce the amount of drag and speed lost from impact.
* Adds a new option to Event Settings to race without crowd, track infrastructure and corner flags.
* Adds the option to browse and register for Multiplayer events via the Social Hub.
* Windscreen wiper speeds have been changed.
* A bug causing AI car wing mirrors to show a flase reflection has now been fixed.
* Disables overscan compensation when playing via Remote Play.
* Adds a link to the PlayStation®Store to the DRIVECLUB Home menu.
* Also includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.
Photomode Improvements:
* Adds the option to reset damage and remove dirt when taking a photo.
* Adds the option to permanently hide camera movement controls when accessing Photo Mode.
* Players can now access Photo Mode while using a steering wheel via R3.
* Players can now move the camera while OSD is disabled in photo mode.
Add-ons (coming January 27-29):
* Adds support for the Icona Vulcano, coming to PlayStation®Store as a free download later in January.
* Adds support for the Apex Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January.
This Expansion Pack includes the Apex Car Pack and Apex Tour Pack.
* The Apex Car Pack includes 5 new cars: Enzo Ferrari, Caterham R500 Superlight, Chevrolet Corvette ZR1 Centennial Edition, McLaren 650S Coupe, and Jaguar C-X75 Prototype Edition.
* The Apex Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
* Adds support for the Sakura Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January.
* The Sakura Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
* Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium download later in January. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Martinw » man 19 jan 2015 13:37

Nogen der har en mening omkring hvorvidt spillet er værd at give de 189 for hvis man kun er intereseret i singleplayer delen?
Martinw
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Strasbourg


Re: Driveclub

Indlægaf Kimosabe » man 19 jan 2015 14:13

Martinw skrev:Nogen der har en mening omkring hvorvidt spillet er værd at give de 189 for hvis man kun er intereseret i singleplayer delen?


Jeg har spillet 3-4 timers single-player, og i min verden er det ALLE 189,- værd. Det simpelthen så fedt lavet, men jeg er heller ikke så meget for alt det med at tune biler osv.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Driveclub

Indlægaf Vreki » man 19 jan 2015 14:21

Martinw skrev:Nogen der har en mening omkring hvorvidt spillet er værd at give de 189 for hvis man kun er intereseret i singleplayer delen?


Singleplayer delen kan vel godt stå på egen fod, man kan nok få mange timer til at gå med at perfektionere en bestem bane eller bil. Jeg har haft det i et par dage, og jeg har lidt svært ved at finde ud af om jeg kan lide det.

På den ene side så er det fint med de farverige omgivelser, det er en rar kontrast til den brun-skala EA altid bruger i Frostbite-spil som NFS:Rivals . Der er også noget mere udfordring i selve kørslen.

På den anden side så syntes jeg det er lidt kedeligt at kører mod AI, tit ligger de sig bare på en lang række og kører gennem banen som et modeltog. Det ville være rart hvis de også lavede lidt fejl, der syntes jeg NFS modstanderne er mere "Menneskelige". Online kunne også godt bruge en noget bedre matchmaking, een fejl og så ser du ikke resten af spillerne mere, og når du så er ved at nærme dig målet stopper den spillet og siger at man ikke gennemførte. Det bliver også hurtigt kedeligt.

Men hvis du kan lide bil-spil så er 189 da billigt for et AAA spil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Driveclub

Indlægaf Slimjay DK » man 19 jan 2015 15:09

Kimosabe skrev:
Martinw skrev:Nogen der har en mening omkring hvorvidt spillet er værd at give de 189 for hvis man kun er intereseret i singleplayer delen?


Jeg har spillet 3-4 timers single-player, og i min verden er det ALLE 189,- værd. Det simpelthen så fedt lavet, men jeg er heller ikke så meget for alt det med at tune biler osv.


Jeg har samme holdning til at tune biler osv. Det gider jeg simpelthen ikke at bruge min tid på :)

Jeg synes også spillet er de penge værd.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Driveclub

Indlægaf Krede1972 » man 19 jan 2015 17:37

Slimjay DK skrev:
Kimosabe skrev:
Martinw skrev:Nogen der har en mening omkring hvorvidt spillet er værd at give de 189 for hvis man kun er intereseret i singleplayer delen?


Jeg har spillet 3-4 timers single-player, og i min verden er det ALLE 189,- værd. Det simpelthen så fedt lavet, men jeg er heller ikke så meget for alt det med at tune biler osv.


Jeg har samme holdning til at tune biler osv. Det gider jeg simpelthen ikke at bruge min tid på :)

Jeg synes også spillet er de penge værd.


Same...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » man 19 jan 2015 22:11

Jeg har installeret det nu og hvis jeg skal sammenligne med The Crew, så vinder The Crew.

Grafikken i Driveclub er helt i top, men jeg synes hurtigt, at det bliver meget ensformigt. End i top 3, slå en tid og udfør et stunt. Næste bane. End i top 3, slå en tid, udfør et stunt. Og så videre.

Jeg er dog kun færdig med Rookie og jeg håber, at det bliver bedre, jo længere hen i spillet jeg kommer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » man 19 jan 2015 23:16

The Crew og Driveclub er så også 2 helt forskellige bilspil, hvor The Crew jo nærmest er assassin's creed på hjul med alle de ting der skal samles, en open world verden og endda et forsøg på en histore, hvor Driveclub har fokus på kun racing. Det bliver ikke anderledes længere henne, det er et racing spil i stil med gran turismo og forza.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » man 19 jan 2015 23:42

Hvor meget dlc er der planlagt har de sagt noget om det? Regner med at købe ps4 imorgen og overvejer lidt om jeg skal nappe driveclub digitalt eller på Skive. Med den digitale er jeg sikker på jeg ikke sælger det eller trade det ind for så derefter at fortryde et par måneder efter når der lander nyt dlc
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Rasbred » tirs 20 jan 2015 00:41

Jeg ville vente med at købe driveclub. Det skulle jo engang komme som psn+ version.

Den venter jeg personligt på. Selvom jeg nok kommer til at vente lidt endnu :-) vi har jo ikke ventet særlig længe på den gratis version :-D
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Driveclub

Indlægaf Bab » tirs 20 jan 2015 14:27

Jeg har oprettet en klub, hvis folk har lyst til at køre med mig eller jeg søger en klub, hvis folk har lyst til at køre med mig ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster