Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » tors 16 okt 2014 20:28

palawan skrev:HAHaaaa.... Det er næsten tragikomisk. Den nye update kræves for, at du kan tilgå on-line delen... Men den kan bare ikke downloades, da den melder fejl... Hold nu k.....

Det lyder sært, fordi det har ikke rigtigt noget med Driveclub at gøre. Prøv at sluk din PS4 helt ned (ikke standby) og så prøv at starte hentningen af opdateringen igen fra download menuen.

Ellers prøv "Settings > PSN > Restore Licences"
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » tors 16 okt 2014 21:05

Der er prøvet at lukke helt for PS4. Den melder stadig fejl for download af den nye update... Og starter du Driveclub op, bliver du klart prompted med, at updaten er nødvendig for, at kunne spille on-line.
En restore resulterer nu i en NP-34993-8 fejl... Så jeg ved ærlig talt ikke helt hvad der sker ?!

Så igen - Jeg fik spontant en Important Notification fra Playstation Networks med en voucher code (i går, tror jeg det var), så de ekstra biler, som jeg havde fået fejl på med hensyn til download i en uges pludselig kunne downloades. Her anerkender de "technical issues", så måske dette også bare er det...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » tors 16 okt 2014 21:10

Jeg kan ikke engang se min PSN venneliste her, så tror at det er dér den ligger.

http://downdetector.com/status/playstation-network
Senest rettet af Jables tors 16 okt 2014 21:20, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » tors 16 okt 2014 21:15

Ah ja, godt spottet Jables. For fanden Sony, det er bare ikke godt nok!
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » tors 16 okt 2014 21:16

Samme her nu... Du har nok ret :(
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » tors 16 okt 2014 21:20

Nu skal jeg antænde eller antyde noget her, men som gammel Xbox mand, så synes jeg altså (og jeg forsøger virkelig at forholde mig objektiv her) ikke, at der var så meget nedetid og "repair time" (eller hvad det er Sony kalder det) på XBLA...
Nuvel MS var da også nede, men jeg synes altså Sony er noget mere ustabil... Måske man bare glemmer alt skidtet...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » tors 16 okt 2014 21:22

Jeg må lige løfte på hatten for Evo Studios.. PSN sejler max, men alligevel er jeg lige re-connected til Driveclubs servere. :lol:
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » tors 16 okt 2014 21:24

palawan skrev:Nu skal jeg antænde eller antyde noget her, men som gammel Xbox mand, så synes jeg altså (og jeg forsøger virkelig at forholde mig objektiv her) ikke, at der var så meget nedetid og "repair time" (eller hvad det er Sony kalder det) på XBLA...
Nuvel MS var da også nede, men jeg synes altså Sony er noget mere ustabil... Måske man bare glemmer alt skidtet...


Du har helt ret. Jeg er også Xbox mand gennem de sidste 6 år, og jeg er virkelig skuffet over hvor dårligt netværket kører på Playstation. Det har satme været meget nede, eller bare generelle problemer de sidste 2 måneder.

Nu har konsollen været ude et år, og jeg syntes virkelig ikke Sony har gjort det ret godt mht. opdateringer af dash og netværket. Men mange af de spil jeg har prøvet på PS4 har været fantastiske, og det gør konsollen redder lidt af æren. Men Sony skal snart til at oppe sig gevaldigt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » tors 16 okt 2014 21:38

Jeg er helt enig. PSN var ikke dårligt på PS3, men ikke fantastisk og der var tydelige forbedringer af PSN lige da PS4 kom ud, så det var super. Men de seneste par måneder har simpelthen ikke være godt nok. Ja de har været ramt af DDOS, men det bliver alle store firmaer og det virker til at Sony har svært ved at håndtere det.

De skal til at oppe sig voldsomt, fordi det kan man ikke byde sine kunder, ikke mindst når folk betaler for PS+, for at få online spil på PS4.

Ang. opdateringer, så kunne det bestemt godt gå hurtigere, men de har tilgengæld ikke manglet så meget, som Microsoft gjorde da de lancede Xbox One. Men det er klart, at hvis trenden forsætter, så bliver de overhalet meget hurtigt.

De har i øvrigt lige skrevet ud om v2.00 opdateringen: http://blog.eu.playstation.com/2014/10/ ... ware-2-00/ som kommer snart.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf JesperWoo » fre 17 okt 2014 09:58

Hmmm den nye patch gøre det ikke bedre desværre, ryger af og på server hele tiden :( Det var bedre med 1.03 . hvorfor er der kun team events nu?
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 17 okt 2014 11:39

JesperWoo skrev:Hmmm den nye patch gøre det ikke bedre desværre, ryger af og på server hele tiden :( Det var bedre med 1.03 . hvorfor er der kun team events nu?


Hvor længe har du haft den nye patch?
Spillet kørte massivt bedre hele dagen i går, indtil at PSN valgte at gå ned.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf palawan » fre 17 okt 2014 14:28

Så kom jeg on-line - For første gang siden jeg købte spillet sidste onsdag...
Men det kører godt nok flaky... Startede 3 spil, hvor ingen af dem nåede i luften, før forbindelsen røg.
Fik startet et enkelt spil, som jeg rent faktisk gennemførte. Her spillede så 5 spillere on-line af de 12, som indledningsvis var i lobbyén.
Det næste spil fik jeg lov til at spille 43% af, før jeg blev smidt af.
Stadigvæk fuldstændigt ubrugeligt...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub

Indlægaf Jables » fre 17 okt 2014 15:00

Multiplayer-delen er random i disse dage. Nogle gange kan du kører 10 løb i træk uden problemer. Nogle gange kan du ikke kører ét. De har sagt at de stadig kører Essential diagnostic fra tid til anden, så dette er nok forklaringen på det.
Brug muligheden til at level din driver eller på at skaffe point til din klub, nu hvor du er online. :wink:

Udanset hvordan du ser på det, så er der fremskridt at spore, hvis du følger med dag for dag.
Man kan connecte til serverne uden de store problemer nu, leaderboards virker nogenlunde og de har lukket op for face-offs igen.

Jeg kunne sagtens sidde og brokke mig i timevis over deres lorte servers, (og det har jeg da også gjort), men i stedet har jeg også nu brugt muligheden til at blive level 50 og få min klub i top 20 på de globale leaderboards. Jeg keder mig sgu ikke. :wink:
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » lør 18 okt 2014 23:07

Kan stadig ikke komme online her til aften. Gad vide hvornår spillet kommer til at køre normalt. Hold kæft det er godt nok ringe!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » lør 18 okt 2014 23:12

For 2 timer siden: https://www.facebook.com/drivecluboffic ... 8238792539

More server updates and upgrades are coming online over the weekend, so while this work continues you may still experience some issues with connectivity but please keep trying.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster