Forum

Dead or Alive 5: Last Round

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » lør 17 jan 2015 12:10

Heh, Da jeg havde læst halvdelen af dit indlæg skulle jeg lige til at fremhæve, hvor vanvittige banerne er i Dead or Alive 5. Sjovt, at det er en af de ting, de fremhæver som ser kedelige ud :P.

Dead or Alive: Last Round er blot en opdatering til et spil, der udkom i 2012. Det er det samme spil bare med flere figurer, moves, baner og en bedre balance. Det er et sidste generations spil, som vi er heldige også bliver udgivet til PS4.

Jeg synes, at spillet er superflot, men da det er et last-gen spil, tror jeg, at det er urealistisk at forvente et spil "der presser en nextgen konsol" :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » lør 17 jan 2015 15:16

Ok ja, det giver mere mening. Jeg kunne ellers godt tænke mig at se hvad de kunne presse ud af en PS4
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » tirs 03 feb 2015 22:36

Hvor køber I spillet henne?

Jeg gider ikke give de 500 kroner det koster på Coolshop. Jeg har allerede købt spillet en gang før på min 360´er. Amazon, hvor jeg plejer at købe video-spil, der koster det 300, men så modtager jeg det jo først en uge til halvanden efter release.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » lør 21 feb 2015 01:07

Jeg modtager først mit kopi med posten her i løbet af næste uge.

Jeg kunne dog ikke dy mig og har derfor hentet Core Fighters udgaven af spillet og her et mit førstehåndsindtryk.

Dead or Alive 5: Last Round er fucking fedt! Det ved vi, så gameplayet vil jeg ikke komme ind på.

Det jeg var mest spændt på at prøve var onlinedelen. For mig er online-delen alfa og omega i en fighter, da jeg ikke synes, at det giver meget mening at spille disse spil mod AI´en. Jeg hyggede mig meget godt med Vanilla DOA5, da det udkom på 360´eren, men efter halvanden uges spil måtte jeg give op, da Netkoden simpelthen var for ringe.

Inden release havde vi ikke hørt Team Ninja nævne noget om netkoden, så jeg var lidt bekymret. Heldigvis er Netkoden blevet mærkbart forbedret. Den er ikke på niveau med Tekken Tag 2 (den er også crazy-god), men det er bestemt spilbart, sålænge du holder dog til spillere fra Europa. Mindst ligeså vigtigt er der også en god portion spillere online, så det er også til at finde modstandere :)

Edit:

Nogle af banerne er i det her spil er simpelthen redonkulous!

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 feb 2015 22:02

Jeg ved godt, at det er plat, men grafikken i det her spil (y) :D

Billede

Kotaku har også skrevet en artikel om det iøvrigt :)

http://kotaku.com/dead-or-alive-is-more ... 1686627572
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » søn 22 feb 2015 23:17

Har lige spillet en online 10 personers turnering! :D Fuck, det er fedt det her!

De ene jeg spiller imod kaster mig ned fra et tag, og da han så springer ned for at gøre det af med mig, så laver jeg et flyvespark i fjæset på ham, så han flyver ind i en bil! :D

Det her spil er god gammeldags sjov! :D

Det er også fedt at ryge ind i et tournament room, hvor chat boksen bare kører derud af, mens man ser de andres kampe og venter på, at det er ens tur til at kæmpe igen. This game (y)

Glæder mig til at læse PSlife´s anmeldelse af spillet! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » tirs 24 feb 2015 13:13

Fik lige prøvet demoen, eller hvad man nu skal kalde det, og gameplayed virkede til være godt! Kan man ikke købe spillet digitalt, for det virker til at blive dyrt, hvis man køber ting seperat...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » tirs 24 feb 2015 13:22

Hej!

Den fulde udgave af spillet er endnu ikke kommet op på den europæiske PSN store. Hvorfor ved jeg ikke, for den har været oppe på den amerikanske siden i fredags.

Så dit bedste bud er, at købe den fulde udgave på disc. Jeg skal selv ned og hente mit eksemplar på posthuset senere i dag. Det virker også til at være billigere, da jeg kan se, at den fulde disc-version kun koster omtrent 250 + porto på nettet.

http://www.amazon.co.uk/Dead-Alive-Last ... +round+ps4

Fedt, at du kan lide det iøvrigt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Hasani94 » ons 25 feb 2015 02:20

Da Senzai skrev:Hej!

Den fulde udgave af spillet er endnu ikke kommet op på den europæiske PSN store. Hvorfor ved jeg ikke, for den har været oppe på den amerikanske siden i fredags.

Så dit bedste bud er, at købe den fulde udgave på disc. Jeg skal selv ned og hente mit eksemplar på posthuset senere i dag. Det virker også til at være billigere, da jeg kan se, at den fulde disc-version kun koster omtrent 250 + porto på nettet.

http://www.amazon.co.uk/Dead-Alive-Last ... +round+ps4

Fedt, at du kan lide det iøvrigt! :D

Ser ud til at ligge til cirka samme pris på US-Store, dog er der ingen re-sell value derfra... What to do.. :P
EDIT: Dette er full game, altså det samme som man også får ved disc, ikke? :P
https://store.sonyentertainmentnetwork. ... 0000001324
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » tors 26 feb 2015 22:44

Fandt i ud af om disc versionen inkludere alt DLC?
Det er godt nok en værre jungle når man kigger i online store.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » tors 26 feb 2015 23:37

Spillet kom op på den Europæiske store i Onsdags.

Vreki skrev:Fandt i ud af om disc versionen inkludere alt DLC?


Nej, vi har hele tiden vidst, at disc-versionen ikke indeholder DLC. :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » fre 27 feb 2015 07:14

Ok, men hvad får man så når man køber det på disc, i forhold til den gratis core version?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Da Senzai » fre 27 feb 2015 07:28

Alle 34 figurer er spilbare og så er der låst op for story mode.

I Demoen / Core Udgaven er der "kun" 6 figurer og ingen story-mode. Resten af figurerne kan købes enkeltvis og man kan betale sig til adgang til story-mode. Har man interesse i spillet virker det dog fjollet at gøre, da det rent cash-money-wise langt bedre kan betale sig at købe disc-versionen til de ca. 250 kroner den koster.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf Vreki » fre 27 feb 2015 07:46

Så disc er alle figurer, men minus ekstra kostumer? Eller kan de også låses op via gameplay?

Amazon.uk vil forresten ikke levere spillet til Danmark længere.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Dead or Alive 5: Last Round

Indlægaf mowdy » fre 27 feb 2015 10:49

er ved at hente det, hvis nogle er frisk på at tæve hinanden så add Xenooia
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster

cron