Forum

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf rudivöller » lør 20 sep 2014 17:42

Hvis du har FIFA 14, så kan du købe FIFA pointene der på forhånd.... De bliver nemlig overført til FIFA 15
rudivöller
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: København


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Jables » søn 21 sep 2014 12:48

frimann80 skrev:Du kan ikke købe points på din danske profil med us profil. har us fifa 14 og sådan er det der :) fifa 15 på disk er mit første EU spil pga det :)


Blandt andet derfor at jeg har købt US versionen i år.

No more packs for me! [-o<
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf rudivöller » søn 21 sep 2014 14:54

Nogen der har held med trading via web app? Modtog selv 2500 coins i Daily Gift i dag, som giver lidt flere muligheder
rudivöller
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: København


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » søn 21 sep 2014 15:40

Jeg har nogenlunde held med det. Har i al fald fundet nogle områder hvor der kan handles.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Staalmanden » søn 21 sep 2014 19:05

Er det bare mig der har problemer når jeg vil ind på web app'en og den skriver at der er en internal server error eller kører det bare generelt ikke så stabilt?
Staalmanden
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Aalborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf rudivöller » søn 21 sep 2014 19:31

Staalmanden skrev:Er det bare mig der har problemer når jeg vil ind på web app'en og den skriver at der er en internal server error eller kører det bare generelt ikke så stabilt?

Det er lidt ustabilt af og til. Men som jeg læste et sted på nettet "... FIFA-folket må være de eneste, der hvert eneste år venter og venter på at udføre et DDOS-angreb på dem selv"

Gad vide hvor mange forspørgelser web-app-serveren håndterer hvert sekund?
rudivöller
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: København


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Staalmanden » man 22 sep 2014 09:28

rudivöller skrev:
Staalmanden skrev:Er det bare mig der har problemer når jeg vil ind på web app'en og den skriver at der er en internal server error eller kører det bare generelt ikke så stabilt?

Det er lidt ustabilt af og til. Men som jeg læste et sted på nettet "... FIFA-folket må være de eneste, der hvert eneste år venter og venter på at udføre et DDOS-angreb på dem selv"

Gad vide hvor mange forspørgelser web-app-serveren håndterer hvert sekund?


Nå nu lykkedes det mig at få lavet et hold... Kan det passe, at det ikke er muligt at købe FIFA point endnu på web app'en?
Staalmanden
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Aalborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 09:42

Staalmanden skrev:
rudivöller skrev:
Staalmanden skrev:Er det bare mig der har problemer når jeg vil ind på web app'en og den skriver at der er en internal server error eller kører det bare generelt ikke så stabilt?

Det er lidt ustabilt af og til. Men som jeg læste et sted på nettet "... FIFA-folket må være de eneste, der hvert eneste år venter og venter på at udføre et DDOS-angreb på dem selv"

Gad vide hvor mange forspørgelser web-app-serveren håndterer hvert sekund?


Nå nu lykkedes det mig at få lavet et hold... Kan det passe, at det ikke er muligt at købe FIFA point endnu på web app'en?


Yes. Så vidt jeg husker har det aldrig været muligt gennem webapp, da det er Sony der står for opkrævningen og "udbetalingen" af Fifa points. I og med FUT app ligger på EA's servere, uden Sony har nogen adgang, kan det derfor ikke lade sig gøre :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf issadiin » man 22 sep 2014 10:29

jeg har tænkt på at købe fifa 15 over den amerikanske PSN, da jeg både får spillet tidligere og til en bedre pris.
er der nogen herinde der har erfaring med dette som kan fortælle mig om dette er muligt?
issadiin
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Jables » man 22 sep 2014 10:31

issadiin skrev:jeg har tænkt på at købe fifa 15 over den amerikanske PSN, da jeg både får spillet tidligere og til en bedre pris.
er der nogen herinde der har erfaring med dette som kan fortælle mig om dette er muligt?


Som du kan se her på forumet, vil du ikke være den første som har gjort det. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » man 22 sep 2014 10:38

frimann80 skrev:
Cena skrev:Er der pre-load på Fifa 15 på PS4 hos jer der har bestilt fra US?

Når nu man køber Fifa 15 på US store, og vil købe Fifa points. Gad vide om man så kan købe dem på sin normale bruger eller om spillet tvinger en til at købe på US og dermed bruge points der?

For hvis det er tilfældet, så må jeg vente et par dage, for så vil jeg hellere have EU versionen.


Du kan ikke købe points på din danske profil med us profil. har us fifa 14 og sådan er det der :) fifa 15 på disk er mit første EU spil pga det :)


Hvad sker der helt præcis når du prøver at købe Fifa Points fra et US spil på din EU account?
Får du så bare en besked om det ikke kan lade sig gøre eller?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf frimann80 » man 22 sep 2014 11:58

Kan ikke oprette forbindelse til storen
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Snowflake » man 22 sep 2014 12:06

Har ligeledes lidt Xbox360 mønter fra Web App'en. Da jeg er skiftet til PS4 er jeg frisk på at bytte - hvis det er muligt.

Satser på at have omkring 18-19k når alt er solgt.

Alt jeg ønsker er 10k til PS, så jeg kan komme igang dér.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » man 22 sep 2014 12:36

Er der nogen der masseinvesterer i spillere frem mod TOTW? Rondon er et populært investeringsemne, men jeg tror at jeg kaster mig over consums frem mod release, i håb om at de stiger. Jeg kan se at der er nogle tendenser i consum-brugen på Xbox-versionen (hvor mange spiller pga. EA access), som bør få en påvirkning på PS priserne når spillet udkommer.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf LarsGL » tirs 23 sep 2014 11:01

Så er jeg godt i gang :-) kan I anbefale nogle gode, billige PL-spillere at starte holdet op med?
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron