Forum

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » man 15 sep 2014 12:33

Selvom der er en FIFA 15 tråd, så synes jeg vi skal have en dedikeret tråd til FIFA's mest populære gamemode, Ultimate Team.

Der er nu kun to dage tilbage til at web-appen åbner, og selvom spillet ikke er på gaden, så lad os endeligt dele hold, handelsråd og heldige træk i pakker her i tråden. Jeg håber at der gemmer sig noget lækkert i loyalty packs eller blandt de daglige gaver, vi traditionen tro nok skal få når web appen åbnes onsdag.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Scoring » man 15 sep 2014 12:49

Hvilke krav er der til loyalty reward? - jeg nåede aldrig at spille FIFA 14, men jeg fik lavet et hold baseret på de loyalty pakker jeg fik åbnet dengang.

Skal man have spillet FUT14, før at man får en belønning?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Erroneus » man 15 sep 2014 13:05

God ide og reminders om daily awards er ikke en dum ide :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » man 15 sep 2014 13:42

Scoring skrev:Hvilke krav er der til loyalty reward? - jeg nåede aldrig at spille FIFA 14, men jeg fik lavet et hold baseret på de loyalty pakker jeg fik åbnet dengang.

Skal man have spillet FUT14, før at man får en belønning?


Jeps desværre. Ud fra EA's egen Q&A side, så opgøres loyalty packs vist alene efter FIFA 14 aktivitet. Jeg mener at du får 1 pakke fra 0-150 kampe, og max. 6 pakker hvis du har mere end 800 kampe, og så skalerer den ellers op fra 150 osv.

De skriver også, at det bliver det eneste man får inden release, så spørgsmålet er, om der overhovedet er daily rewards.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf j.rath » man 15 sep 2014 16:57

Er der nogen andre end mig der skal have Fifa15 Ultimate team edition? Og hvor køber i det?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Schmidty » man 15 sep 2014 20:46

j.rath skrev:Er der nogen andre end mig der skal have Fifa15 Ultimate team edition? Og hvor køber i det?


Jeg tror jeg springer over i år. Jeg synes aldrig de pakker man får med er noget værd. :)

Men jeg glæder mig sindssygt til Ultimate Team i 15'eren. Det ser endnu engang fedt ud!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf LarsGL » man 15 sep 2014 22:05

Ja, de FUT-pakker jeg har fået med Ultimate Edition har været ubrugelige i både 13 og 14. Det eneste, der frister i år, er, at man lejer Messi i fem kampe, hvor ens hold er shit, men det er en lille gevinst for 10 dollars ekstra.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » tirs 16 sep 2014 08:31

Så røg muligheden for at lave trade-offers og mængden af samtidige bud blev skåret ned til 50. Det må gøre ondt på 80 % af alle youtubers, med deres pink slips kampe og coin-giveaways. Samtidigt er det vel også for at fjerne dem, der synes det er skægt at have flere forskellige konti.

Budbegrænsningen kommer til at gøre ondt på dem der gerne vil pricefixe eller benytte sig af mass-bidding.

Jeg skal love for at EA gør noget for at komme UT problemerne og alle de mange, der forsøger at udnytte systemet på den ene eller anden måde.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf frimann80 » tirs 16 sep 2014 08:54

tue69 skrev:Så røg muligheden for at lave trade-offers og mængden af samtidige bud blev skåret ned til 50. Det må gøre ondt på 80 % af alle youtubers, med deres pink slips kampe og coin-giveaways. Samtidigt er det vel også for at fjerne dem, der synes det er skægt at have flere forskellige konti.

Budbegrænsningen kommer til at gøre ondt på dem der gerne vil pricefixe eller benytte sig af mass-bidding.

Jeg skal love for at EA gør noget for at komme UT problemerne og alle de mange, der forsøger at udnytte systemet på den ene eller anden måde.


Ja det er lækre tiltag ea har gang i.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Scoring » tirs 16 sep 2014 09:42

tue69 skrev:Så røg muligheden for at lave trade-offers og mængden af samtidige bud blev skåret ned til 50.


Altså 50 bud per dag? - lyder som om at det bliver værd at vende tilbage til FIFA i år.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » tirs 16 sep 2014 10:11

Scoring skrev:
tue69 skrev:Så røg muligheden for at lave trade-offers og mængden af samtidige bud blev skåret ned til 50.


Altså 50 bud per dag? - lyder som om at det bliver værd at vende tilbage til FIFA i år.


Nej 50 samtidige bud. Mange har jo budt på langt mere for at sætte priser på et bestemt niveau eller for at mass-bidde i handelssammenhæng. Blandt andet er det noget af det, som bots også styrer.

Derudover er der sat nogle stopklodser ind, så hvis man eksempelvis laver x-antal hændelser på meget kort tid (blandt andet bladrer 50 sider på kort tid), så bliver man automatisk bedt om at svare på et sikkerhedsspørgsmål. På den måde fjernes 59th minute-bots.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf rudivöller » tirs 16 sep 2014 11:07

Jeg synes, at EA har taget nogle rigtig fine skridt på vejen til en mere fair FUT-oplevelse for den almindelige gamer. Jeg håber, at tiltagene slår igennem. Jeg fornemmer da, at en masse Youtubere "ryster" lidt og lige nu sidder og finder alternativer til pink slips og wagers til deres kanal.

Jeg håber også, at markedet for FIFA 15 "sætter sig", så priserne på FUT-spillere bliver mere almindelige. Priserne har været skruet kunstigt i vejret, da man har kunnet skyde genvej via mønt-køb. Til frustration for mange, der har spillet sig til mønterne og efter 6000 kampe blot har kunnet købe Zimling og Kvist for en rimelig penge ;)

Jeg har selv bestilt strandard versionen af spillet via den amerikanske PS store med preload fra på søndag.
rudivöller
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: København


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf schreiber77 » tirs 16 sep 2014 11:48

rudivöller skrev: Jeg har selv bestilt strandard versionen af spillet via den amerikanske PS store med preload fra på søndag.


Hejsa.
Ked af lige at gå off topic.
Jeg går udfra man laver en "falsk" profil, hvis man skal handle på den amerikanske ps store, men kan man så spille det på sin normale profil, eller er det kun tilgængeligt den "falske profil"?
Ved i hvor meget det koster på den amerikanske, og hvor meget det fylder hvis man downloader det?

Tak.

Vh
schreiber77
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf LarsGL » tirs 16 sep 2014 13:55

Efter installering kan du sagtens spille det fra din europæiske PSN-konto, du skal bare huske, at din PS4 også skal være primær konsol for din US-bruger.

Det koster 60 dollars, så cirka 350 kroner. 10 dollars ekstra for Ultimate Edition, men der er jeg ikke sikker på, om kortene bliver hos din US-bruger.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf frimann80 » tirs 16 sep 2014 16:39

Du vil ikke kunne købe fifa points på din danske profil på us spil, ligeledes er points låst til den konto du køber dem på.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 145 gæster