Forum

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf frimann80 » fre 03 okt 2014 09:23

Cena skrev:
frimann80 skrev:
Cena skrev:Nå nu er jeg kølet lidt af.

For fanden det spil er træls nogle gange. I går var det helt ekstremt. Mine spillere manglede "magnet" følelsen hvor de selv søger bolden. De kunne ikke slå en aflevering over 2 meter. Bolden gik i flere tilfælde i gennem dem. Og hver gang der kom en modstander i feltet og jeg fik rørt tackle knappen blev der straffe. Og hvis jeg endelig fik scoret løb de direkte i gennem på 1. angreb og scorede.

Derimod kunne modstanderne alt. Hver gang de lagde en aflevering, lå den perfekt, og flere gange scorede de på de mest vanvittige situationer. Når man har de her dage, så er spillet ikke to potter pis værd.
Men det undre mig at man har de her dage, og det er sku ikke fordi jeg spiller anderledes end andre dage. Uheldene vælter bare ned over en. Jeg tror på det er et eller andet med serverne.


Ja ;) i fifa taber man aldrig fordi modstanderen spiller bedre :)


Jo det har jeg sku gjort. Et par enkelte gange :wink:
Ej jeg kan sku godt indrømme når jeg taber til en bedre modstander. Man det er træls når det sker pga. dumme ting ens spillere gør eller ikke gør, selvom det selvfølgelig også sker i virkeligheden. Der er det bare ikke 6 kampe i træk :P

Det der undrer mig er det sker de samme dage. Næste dag kan man spille uden problemer. Derfor jeg tror det er noget med serverne og hvor mange der spiller.


Ja det er lidt spøjst :) jeg syntes umiddelbart at langskud er totalt overpowered :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Chaui » fre 03 okt 2014 10:25

Synes nu langskud er væsentlig sværere end i fifa 14. Mine angribere scorer sjældent på andet end finesseskud.

Og ja kender udmærket til de dage hvor det bare ikke dur. Den anden dag tabte jeg stort til en med et "dårligt" hold kontra mit. Men han kunne nærmest løbe lige igennem og score.

Somme tider virker det sku os som om at ens hold bliver dårligere mod en dårligere modstander.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » fre 03 okt 2014 10:41

Chaui skrev:Synes nu langskud er væsentlig sværere end i fifa 14. Mine angribere scorer sjældent på andet end finesseskud.

Og ja kender udmærket til de dage hvor det bare ikke dur. Den anden dag tabte jeg stort til en med et "dårligt" hold kontra mit. Men han kunne nærmest løbe lige igennem og score.

Somme tider virker det sku os som om at ens hold bliver dårligere mod en dårligere modstander.


Ja lige præcis. De sidste par år har det også virket som om holdende mister gejsten med tiden. Så har jeg skiftet et par spillere og så har det gået fint igen. Det er nok bare i mit hoved :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf SaaN » fre 03 okt 2014 10:50

Jeg kender hvert fald også til den følelse. FIFA kan som intet andet spil, jeg har prøvet, få dig til at føle at ALT er rettet mod at pisse dig af. Jeg endte også med et lægge FUT på hylden i går og gå i career-mode med Real. Der kan man hvert fald ikke klage over dårligere spillere.

Mht. langskud er jeg helt enig - de er overpowered. Ikke på den måde, at skudene blafrer forbi en sagesløs keeper, men nærmere fordi målmændene konsekvent står et par meter fra stregen og høje bolde derfor bare dumper ned bag dem. Det er skide frusterende at se på, når modstanderen jerner sådan én ind efter at have været helt spillet ned.

Nu hører jeg flere steder, at folk oplever modstanderen scorer lige efter kick-off. Det oplever jeg også, og det lyder lidt som en fejl, der bliver udnyttet især online. Jeg har selv oplevet det en del gange, og det virker til, det er nemmere at drible et helt hold lige efter kick-off, end ved 'almindeligt spil'.
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » fre 03 okt 2014 11:37

Jeg tror at jeg spiller Lotto i weekenden. Investerede i nogle IF's og havde 450 coins i overskud, så købte en bronzepakke for at få lidt kontrakter og sådan og bum:

Billede

Wynne går for 20k+ :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Erroneus » fre 03 okt 2014 13:12

O_o Hvorfor går en spiller som Wynne for 20k+? O_o
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf hanZen » fre 03 okt 2014 13:19

Erroneus skrev:O_o Hvorfor går en spiller som Wynne for 20k+? O_o


Formentlig på grund af hans høje Pace rating.

Dertil er der altid nogle spillere, ofte nye talenter, som i den virkelige verden er gode (og hypet), men som i spillet kun er bronze eller sølv. Disse spillere koster altid meget, da der er stor interesse for dem.
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » fre 03 okt 2014 13:37

Erroneus skrev:O_o Hvorfor går en spiller som Wynne for 20k+? O_o


Han er den hurtigste CB i spillet. Så vidt jeg kan se, så er han den eneste non-IF der handler så højt af bronzerne foruden en eller anden hollandsk skiller, som jeg har set gå til over 30k.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Erroneus » fre 03 okt 2014 16:09

Ah, på den måde. Ja FUT har altid for mig, være at bygge det bedste hold, uden at bruge penge. Jeg laver ikke rigtig hold af specielle typer, f.eks. kun danske spillere, eller spillere kun fra nogle klubber eller bronche hold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » søn 05 okt 2014 00:58

Er der en der vil gifte mig 30+ Trade pile som ligger omkring lvl 60?

På forhånd mange tak :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Cena » søn 05 okt 2014 15:58

Cena skrev:Er der en der vil gifte mig 30+ Trade pile som ligger omkring lvl 60?

På forhånd mange tak :)


Har fået den :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Xainz » søn 05 okt 2014 19:03

Jeg tager også meget gerne imod en, hvis der er en der har mulighed for det :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Joerli » man 06 okt 2014 13:59

Bliver folk stadig disconnected efter færdigspillede kampe? Jeg tog nemlig en pause fra Ultimate Team, da det skete for tredje gang for mig :-)
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » man 06 okt 2014 14:25

Nope har ikke prøvet det siden release.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Joerli » man 06 okt 2014 14:49

Så vil jeg da starte op på det igen. Det er bare ærgerligt, at man nu optjener færre coins.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 157 gæster