Forum

FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf j.rath » man 06 okt 2014 17:05

Joerli skrev:Så vil jeg da starte op på det igen. Det er bare ærgerligt, at man nu optjener færre coins.


Husk at bruge din EASC points (mener jeg de hedder). Så kan man "købe" coins i de kampe man spiller. fx 200-500-1000 coins ekstra pr. kamp. Der er mange at købe lige i starten.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Joerli » man 06 okt 2014 17:19

j.rath skrev:
Joerli skrev:Så vil jeg da starte op på det igen. Det er bare ærgerligt, at man nu optjener færre coins.


Husk at bruge din EASC points (mener jeg de hedder). Så kan man "købe" coins i de kampe man spiller. fx 200-500-1000 coins ekstra pr. kamp. Der er mange at købe lige i starten.


Kan man godt have flere coins-bonusser aktiveret på en gang?
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf j.rath » man 06 okt 2014 17:38

Joerli skrev:
j.rath skrev:
Joerli skrev:Så vil jeg da starte op på det igen. Det er bare ærgerligt, at man nu optjener færre coins.


Husk at bruge din EASC points (mener jeg de hedder). Så kan man "købe" coins i de kampe man spiller. fx 200-500-1000 coins ekstra pr. kamp. Der er mange at købe lige i starten.


Kan man godt have flere coins-bonusser aktiveret på en gang?


Nej. Du har mulighed for at købe dem på én gang, men du bruger kun af én bonus af gangen. Dvs. 10 kampe til 200 coins, derefter 5 kampe til 1000 osv. :)
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Joerli » man 06 okt 2014 17:40

j.rath skrev:Nej. Du har mulighed for at købe dem på én gang, men du bruger kun af én bonus af gangen. Dvs. 10 kampe til 200 coins, derefter 5 kampe til 1000 osv. :)


Okay.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Joerli » man 06 okt 2014 22:24

tue69 skrev:Nope har ikke prøvet det siden release.


Det har fungeret fint hele dagen, men jeg er her til aften blev smidt af to gange. Heldigvis, så har det været imens jeg var i menuerne og ikke i kamp. Det er godt nok irriterende.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » man 06 okt 2014 22:45

Jeg har også haft problemer her til aften. Blandt andet blev nogle pro gennemførelser ikke registreret.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf lionel » tirs 07 okt 2014 02:04

Klarede lige træneropgaverne, men serverne var nede igen igen. Så har ikke fået nogen guldpakke..
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Scoring » tirs 07 okt 2014 08:54

j.rath skrev:
Joerli skrev:Så vil jeg da starte op på det igen. Det er bare ærgerligt, at man nu optjener færre coins.


Husk at bruge din EASC points (mener jeg de hedder). Så kan man "købe" coins i de kampe man spiller. fx 200-500-1000 coins ekstra pr. kamp. Der er mange at købe lige i starten.


Takker for denne reminder, det gør lige starten lidt mere overkommelig. 450 coins per kamp er godt nok i underkanten, når man ikke gider købe pakker (den har de sgu regnet godt ud).

På den anden side er det også det sjove ved FUT, at bygge et godt hold op fra absolut 0 til 100 med ingen hjælpemidler.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf st.rams » tirs 07 okt 2014 21:29

Joerli skrev:
tue69 skrev:Nope har ikke prøvet det siden release.


Det har fungeret fint hele dagen, men jeg er her til aften blev smidt af to gange. Heldigvis, så har det været imens jeg var i menuerne og ikke i kamp. Det er godt nok irriterende.


Jeg er nået til et punkt, hvor jeg knap nok tør spille FUT længere.

I går havde jeg en kamp der endte uafgjort, men hvor jeg så for 3. gang i min FIFA 15 FUT tid, fik server error til sidst og modtog et nederlag, og ingen coins. Det er sååå belastende, og jeg er ved at springe hver eneste gang :evil:

I dag oplevede jeg også at den pludselig sprand ud, da jeg var i menuen. Så jeg ved ikke om det bare er fuldstændig random hvornår man får server fejl. Men hold op hvor er det kritisk, at man ik gennemtester så noget forud for release.

Mangler virkelig den patch snart kommer!!!!
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » ons 08 okt 2014 20:52

Er der andre der ikke får XP for at spille MAtch Day udfordringer? Jeg kan kun tage hver anden af dem og det er egentligt pisseirriterende.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf tue69 » ons 08 okt 2014 21:40

Faktisk får jeg ikke XP for noget som helst? Hvad fanden sker der med denne EA-møgtitel?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Paddehansen » tors 09 okt 2014 15:38

Er der nogen i højere lvl på ps4 der vil være så elskværdig at sende transferliste og evt coin bonus til mig? så ville i være nogle rigtige guttermænd :p
Paddehansen
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf Xainz » tors 09 okt 2014 16:00

Cena skrev:Er der en der vil gifte mig 30+ Trade pile som ligger omkring lvl 60?

På forhånd mange tak :)


Jeg tager også meget gerne imod en, hvis andre har mulighed for at gift en til mig :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf JanR » tors 09 okt 2014 16:01

tue69 skrev:Faktisk får jeg ikke XP for noget som helst? Hvad fanden sker der med denne EA-møgtitel?


Der kommer en patch sammen med Fifa 16, som vil rette det pågældende problem.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: FIFA 15 Ultimate Team Lounge

Indlægaf OmarE » tors 09 okt 2014 17:30

Det er utroligt som det spil er fyldt med fejl!
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster