Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GTA V PS4

Indlægaf hansen_acm » tirs 04 nov 2014 22:02

Umiddelbart synes jeg GTA V til PS4 fortjener sin egen tråd, derfor starter jeg denne. Ydermere har IGN haft kig på spillet og det nye First-person kameravinkel. Det ser virkelig godt ud, må jeg indrømme, glæder mig dog til at se hvordan specielt kørslen fungerer, da jeg normal ikke er fan er cockpitview.

Hvad synes i andre?

Og lige et link til artiklen

http://www.ign.com/articles/2014/11/04/ ... erspective


Til moderator, hvis ikke GTA V fortjener sin egen tråd til PS4, så slet denne, og jeg undskylder meget. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » tirs 04 nov 2014 22:19

Det er helt fint. Vi har også den nye trailer oppe på siden: http://video.pslife.dk/playstation/3108 ... ailer.html

Det ser super fedt ud! Jeg kan godt lide at man kan justere, så man styrer hvornår det skal være i first-person, så f.eks. ved cover er det 3-person.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Stricker » tirs 04 nov 2014 22:47

Grand Theft Auto 5's next-gen version will run at 1080p resolution at 30fps on PS4 and Xbox One, Rockstar has confirmed.


:lol:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf wMikkel » ons 05 nov 2014 10:13

Jeg fik aldrig gennemført GTA V på forrige gen, så jeg skal helt klart give mig i kast med PS4 versionen ! ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » ons 05 nov 2014 11:18

wMikkel skrev:Jeg fik aldrig gennemført GTA V på forrige gen, så jeg skal helt klart give mig i kast med PS4 versionen ! ;)

Er en lille bitte smule misundelig!

Jeg fik det gennemført på PS3, men det tåler nu fint nok en gennemspilning mere, specielt med first person mode :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Blade dk » ons 05 nov 2014 12:14

Er heldigvis nået i den alder at jeg glemmer mere eller mindre handlingerne i spil, så en genspilling ville bestemt ikke gøre noget
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » ons 05 nov 2014 12:17

Selvom det bliver svært, springer jeg nok konsol udgaven over, 30FPS i det her spil dræber. Men hold kæft det ser lækkert ud, first person moddet til GTA 4 var hyldende morsomt men det var bestemt ingen finpoleret oplevelse. Så en rigtig implementering kunne være rigtig fedt, især hvis de rammer shooting aspektet rigtigt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Capperdude » ons 05 nov 2014 14:44

Det ser spændende ud med First person view, men det er dog ikke noget der får mig til at bytte min ps3 version ud. Jeg håber ikke næste udgivelse i serien er all first person, men jeg håber derimod det bliver en mulighed, men at man stadig kan køre det i 3. person view :)
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: GTA V PS4

Indlægaf schreiber77 » ons 05 nov 2014 17:00

Hejsa.

Et lille spørgsmål.
Hvis jeg køber GTA V over US psn store, vil der så være nogle problemer i det? Kan jeg spille det på min danske psn? Kan jeg stadig spille multiplayer, og vil jeg få de opgraderinger som medfølger når man også havde det på ps3?
Jeg har ikke nogen som helst forstand på det med at handle på US store, men har fået fortalt at det er lang billigere.

Tak for hjælpen.

Vh
schreiber77
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GTA V PS4

Indlægaf Matiass » fre 07 nov 2014 13:09

Sad lige og kigge på Gamestop.dk's hjemmeside.

Og der står:

PRE-ORDER NOW AND GET $1,000,000 IN-GAME

All players who pre-order the game will receive $1,000,000 in-game cash to spend across Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online.

EXCLUSIVE CONTENT FOR RETURNING PLAYERS

A host of new, exclusive content also awaits for players returning from the PlayStation®3 and Xbox 360 versions including rare versions of classic vehicles to collect from across the Grand Theft Auto series such as the Dukes, the Dodo Seaplane and a faster, more maneuverable Blimp; activities including wildlife photography and new shooting range challenges, new weapons and more.


Går du fra med hensyn til de 1 Million at det forgår ligesom BLIMP i PS3 hvor der ligger en kode i æsken.

Men hvordan kan de se at man har haft GTA V på sin PS3 før?

Nogle der har set hvor man kan købe det billigst til PS4?
Det billigste jeg har fundet indtil videre er 499 hos Elgiganten
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » fre 07 nov 2014 13:19

Jeg vil skyde på at de kigger på ens Rockstar Social profil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Matiass » fre 07 nov 2014 13:28

Men hvis jeg nu gik ned og lånte GTA V og oprettet mig hos rockstar og spiller online. Så er det vel det samme som hvis jeg købte det og spillede?

Altså, jeg mener bare at jeg kunne ikke huske jeg gjorde noget anderledes da jeg købte mit spil i fona og gik hjem og satte det i.
En min kammerat gjorde da han lånte spillet på biblioteket.
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V PS4

Indlægaf Slimjay DK » fre 07 nov 2014 14:07

it is confirmed that any PS3 gamer could easily import his GTA 5 characters as well as game progress to PS4 simply by signing into his online PSN account.

Så du skal vel bare bruge den samme PSN account på PS4 som du brugte på PS3, så får du det exclusive indhold ??
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: GTA V PS4

Indlægaf Redman DK » fre 07 nov 2014 14:15

Slimjay DK skrev:it is confirmed that any PS3 gamer could easily import his GTA 5 characters as well as game progress to PS4 simply by signing into his online PSN account.

Så du skal vel bare bruge den samme PSN account på PS4 som du brugte på PS3, så får du det exclusive indhold ??


Men man kan også overføre fra 360 til PS4, så det må vel være Rockstar social club de kigger på?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: GTA V PS4

Indlægaf Blade dk » fre 07 nov 2014 14:48

Håber man for muligheden for at starte forfra, selv om man har ps3 profilen
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 102 gæster