Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V PS4

Indlægaf schreiber77 » tirs 18 nov 2014 23:51

Prøver lige igen eftersom der ikke har været noget hjælp at hente indtil nu, på forhånd tak.

Hejsa.

Et lille spørgsmål.
Hvis jeg køber GTA V over US psn store, vil der så være nogle problemer i det? Kan jeg spille det på min danske psn? Kan jeg stadig spille multiplayer, og vil jeg få de opgraderinger som medfølger når man også havde det på ps3?
Jeg har ikke nogen som helst forstand på det med at handle på US store, men har fået fortalt at det er lang billigere.

Tak for hjælpen.

Vh
schreiber77
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: GTA V PS4

Indlægaf RadeonXRay » tirs 18 nov 2014 23:52

What the hell...?
Købte spillet til PS4 i Føtex, kom hjem omkring 11:30, smed skiven i, installerede på forsiden, bad den om at checke for updates, downloadede den 1.14GB Day One patch på under 10 minutter, installerede patchen, startede spillet op, gennemførte den 25-30 in-game installation og fik spillet 2-3 timer...

Kommer så hjem fra Kbh, starter maskinen op og nu er den ved at gendownloade Day One Patchen blot 12-15 gange langsommere end tidligere på dage !? Jeeeez....
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » ons 19 nov 2014 00:06

De har åbenbart været en bug i det, så den vil hente patchen igen, Rockstar arbejder på det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Sv: GTA V PS4

Indlægaf Fiisker » ons 19 nov 2014 01:35

'har 10 biler og motorcykler i garagen' går ud og stjæler en bil fordi man ikke vil køre i dem.

Flere der har det sådan? Har åbenbart mine biler af sentimentale årsager :)
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: GTA V PS4

Indlægaf malau » ons 19 nov 2014 08:49

Er jeg den eneste der har pre-ordered hos Coolshop og ikke fået det d. 18? :-/
malau
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Aalborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf runni1399 » ons 19 nov 2014 09:01

malau skrev:Er jeg den eneste der har pre-ordered hos Coolshop og ikke fået det d. 18? :-/


Nope, jeg har også og heller intet fået. Håber på det kommer senere i dag...
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf lurifax » ons 19 nov 2014 09:29

Fiisker skrev:'har 10 biler og motorcykler i garagen' går ud og stjæler en bil fordi man ikke vil køre i dem.

Flere der har det sådan? Har åbenbart mine biler af sentimentale årsager :)

Hvordan kan man have mere end 1 bil i garagen? Og i så fald, hvordan vælger man mellem dem?
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » ons 19 nov 2014 09:55

schreiber77 skrev:
Hejsa.

Et lille spørgsmål.
Hvis jeg køber GTA V over US psn store, vil der så være nogle problemer i det? Kan jeg spille det på min danske psn? Kan jeg stadig spille multiplayer, og vil jeg få de opgraderinger som medfølger når man også havde det på ps3?
Jeg har ikke nogen som helst forstand på det med at handle på US store, men har fået fortalt at det er lang billigere.

Tak for hjælpen.

Vh


Du kan uden problemer spille det på din danske PSN-konto. Det bedste vil være, at sætte din US-konto som primary inde i indstillinger, så vil du heller ikke være afhængig af internetforbindelse. Linker du din PS3 PSN-konto inde i Social Club, så får du de ting med, som du havde på PS3.
Multiplayer kan du også sagtens spille med din DK PSN-konto.

Eneste problem jeg har oplevet er, at jeg købte et Bull Shark cash-card på min DK-konto, men pengene dukkede ikke på inde i spillet. Ved ikke om det skyldes at det egentlig er købt på min US-konto eller at online totalt var skudt i sænk i går aftes.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Sv: GTA V PS4

Indlægaf Fiisker » ons 19 nov 2014 11:07

lurifax skrev:
Fiisker skrev:'har 10 biler og motorcykler i garagen' går ud og stjæler en bil fordi man ikke vil køre i dem.

Flere der har det sådan? Har åbenbart mine biler af sentimentale årsager :)

Hvordan kan man have mere end 1 bil i garagen? Og i så fald, hvordan vælger man mellem dem?

Det er online delen. Der kan du købe garager og lejligheder, med plads til op til 10 biler i garagen.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: GTA V PS4

Indlægaf palawan » ons 19 nov 2014 11:53

Efter download af update og efterfølgende installation af GTA V blev jeg slutteligt mødt af fejl CE-34878-0 med mulighed for at indrapportere den til Sony, hvilket jeg så gjorde !
GTA V starter dog umiddelbart fint op.
Andre der er blevet mødt af den fejl, da de installerede spillet ? Nogle der ved hvad den betyder ?
Ellers vil jeg slette spillet og geninstallere og se om det går bedre !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: GTA V PS4

Indlægaf famulor » ons 19 nov 2014 11:57

Major Oblivious skrev:
schreiber77 skrev:
Hejsa.

Et lille spørgsmål.
Hvis jeg køber GTA V over US psn store, vil der så være nogle problemer i det? Kan jeg spille det på min danske psn? Kan jeg stadig spille multiplayer, og vil jeg få de opgraderinger som medfølger når man også havde det på ps3?
Jeg har ikke nogen som helst forstand på det med at handle på US store, men har fået fortalt at det er lang billigere.

Tak for hjælpen.

Vh


Du kan uden problemer spille det på din danske PSN-konto. Det bedste vil være, at sætte din US-konto som primary inde i indstillinger, så vil du heller ikke være afhængig af internetforbindelse. Linker du din PS3 PSN-konto inde i Social Club, så får du de ting med, som du havde på PS3.
Multiplayer kan du også sagtens spille med din DK PSN-konto.

Eneste problem jeg har oplevet er, at jeg købte et Bull Shark cash-card på min DK-konto, men pengene dukkede ikke på inde i spillet. Ved ikke om det skyldes at det egentlig er købt på min US-konto eller at online totalt var skudt i sænk i går aftes.

Er ret sikker på du skal købe det på din amerikanske konto da det er den spillet tilhører :) mener jeg ihvertfald jeg fik afvide at DLC og indhold (spil generelt) skal købes på den konto spillet tilhører
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » ons 19 nov 2014 13:10

palawan skrev:Efter download af update og efterfølgende installation af GTA V blev jeg slutteligt mødt af fejl CE-34878-0 med mulighed for at indrapportere den til Sony, hvilket jeg så gjorde !
GTA V starter dog umiddelbart fint op.
Andre der er blevet mødt af den fejl, da de installerede spillet ? Nogle der ved hvad den betyder ?
Ellers vil jeg slette spillet og geninstallere og se om det går bedre !


Prøv at tjek rockstar support - mener der stod noget med den fejlkode.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf famulor » ons 19 nov 2014 13:23

palawan skrev:Efter download af update og efterfølgende installation af GTA V blev jeg slutteligt mødt af fejl CE-34878-0 med mulighed for at indrapportere den til Sony, hvilket jeg så gjorde !
GTA V starter dog umiddelbart fint op.
Andre der er blevet mødt af den fejl, da de installerede spillet ? Nogle der ved hvad den betyder ?
Ellers vil jeg slette spillet og geninstallere og se om det går bedre !


Taget fra Rockstar selv (folk der crasher i GTA får den fejl så ville ikke gøre noget hvis du ik oplever fejl):

"This is an error generated by the Playstation 4 itself. Sony recommends the following troubleshooting for this error code:
Step 1: Close the application, install the latest system software and game update, and restart the system.
Step 2: If a PS Camera is connected to the system, remove it and reboot the system, then go to [Settings] > [User] > [Login Settings] and turn "Enable Face Recognition" OFF.
Step 3: If you have upgraded the Hard Disk Drive (HDD) in your console, please re-install the original HDD.
Step 4: If the error occurs again, back up your saved data, and then go to [Settings] > [Initialization] and choose [Initialize PS4].
Step 5: If the error continues and occurs with every application, or as soon as the application starts, please contact PlayStation Support."
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: GTA V PS4

Indlægaf palawan » ons 19 nov 2014 13:57

ja, det ser jeg nu - Tak.
Sgu da mærkeligt at PS4éren får skylden, når det virker som om, at fejlen udelukkende opleves af folk der installerer og spiller GTA V.
Hvorvidt den crasher på den lidt længere bane, ved jeg ikke endnu. Jeg startede det blot op i single player mode og konstaterede, at det kørte.
Herefter kastede jeg mig over Far Cry 4, som kørte hele aftenen uden problemer...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: GTA V PS4

Indlægaf famulor » ons 19 nov 2014 14:24

Så vidt jeg kan se har folk også oplevet det med fifa og far cry :)
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 122 gæster