Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V PS4

Indlægaf Blade dk » ons 19 nov 2014 14:44

er der nogen der kan komme online, virkede fint igår men for konstant at session er timed out
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » ons 19 nov 2014 16:41

Sgu en meget lækker genudgivelse, mange fede detaljer og forbedringer. Den største er dog en stabil framerate. Hold kæft det hjælper når man skal køre stærkt. Dog er jeg ikke stor fan er first person, syntes det virker lidt tamt og passer ikke rigtig ind i spillet. Så holder mig bare til third person.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » ons 19 nov 2014 16:53

famulor skrev:
Major Oblivious skrev:
Eneste problem jeg har oplevet er, at jeg købte et Bull Shark cash-card på min DK-konto, men pengene dukkede ikke på inde i spillet. Ved ikke om det skyldes at det egentlig er købt på min US-konto eller at online totalt var skudt i sænk i går aftes.


Er ret sikker på du skal købe det på din amerikanske konto da det er den spillet tilhører :) mener jeg ihvertfald jeg fik afvide at DLC og indhold (spil generelt) skal købes på den konto spillet tilhører


Har læst mig frem til at cash-kortene er regions-fri, men DLC skal købes på samme store som spillet, det kan dog uden problemer bruges af andre kontier (eksempelvis de 500.000 story dollars)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » ons 19 nov 2014 21:16

Syntes fandeme der er mange telefonsamtaler hvor den anden persons stemme ikke afspiller. Et eller andet er da vist gået galt hos mig.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tors 20 nov 2014 01:16

De har sgu fået smidt nogle detaljer ind

Billede

Billede

Billede
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Volpi » tors 20 nov 2014 02:12

Sethos skrev:Syntes fandeme der er mange telefonsamtaler hvor den anden persons stemme ikke afspiller. Et eller andet er da vist gået galt hos mig.


Kommer der ikke lyd fra din controller ved telefon samtale?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tors 20 nov 2014 04:20

Volpi skrev:
Sethos skrev:Syntes fandeme der er mange telefonsamtaler hvor den anden persons stemme ikke afspiller. Et eller andet er da vist gået galt hos mig.


Kommer der ikke lyd fra din controller ved telefon samtale?


Ah derfor, det gimmick lort. Havde skruet helt ned for det. Kan heldigvis slås fra i options menuen.

Tak!
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Volpi » tors 20 nov 2014 08:56

Det er nyt for log at blive grebet af de her sandkasse spil. Hvor ac black flag er det første faktisk. Så jeg gav gta en chance nu her også på den nye konsol, men oplever så nu her hvorfor jeg mister modet..

Ac er for mig så logisk bygget op at jeg ikke bare sejler rundt. Jeg kan nemt selv overskue hvilket der er hovedforrællingen og hvad der er side missioner mm.. Den logik savner jeg i gta, eller kører jeg bare rundt og rundt..

Hvordan "navigerer" jeg i gta5? Er det bare de spørgsmålstegn der er i mappen der er min hoved fortælling, eller hvordan tolker jeg det?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » tors 20 nov 2014 09:06

Historie missioner, er på kortet de store ikoner for den person som du har valgt, de står ofte med bogstaver. De er er blå, grønne og orange, alt efter hvilken person det er som missionen drejer sig om. Et spørgsmål tegn er et en ukendt mission, men det følger samme princip at hvis det har "din" farve og du kan aktivere det, så er det en mission for din valgte figur.

Så hvis du har valgt en figur og der er ingen missioner at aktivere, men du kan se der er missioner for de andre farve som er lidt mindre i det, skift over til en af de andre figurer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Volpi » tors 20 nov 2014 09:13

Nå ok.. Så det kan sagtens forekomme at der eks ikke e rflere "bogstaver/missioner" ved franklin og jeg så må skifte til Mike for at komme videre?

Mener nemlig det var sådan jeg slukkede igår uden andet end et F hos Franklin
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA V PS4

Indlægaf Blade dk » tors 20 nov 2014 10:56

Mit save game er låst når jeg når frem til en mission låser spillet, det fryser ikke men samtlige knapper virker pludselig. Ikke kan kun. Rende rundt og kikke på telefonen ,virkelig mærklig bug
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » tors 20 nov 2014 11:24

Volpi skrev:Nå ok.. Så det kan sagtens forekomme at der eks ikke e rflere "bogstaver/missioner" ved franklin og jeg så må skifte til Mike for at komme videre?

Præcis, det vil forekomme et par gange.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf runni1399 » tors 20 nov 2014 13:26

Der er dælme også kommet en del rotter i spillet, dem har jeg ihvertfald skudt mange af :-D
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tors 20 nov 2014 15:45

Skal man gøre noget specielt før de billeder man tager in-game ender på ens Social Club hjemmeside? Har både PS+ og nu ventet snart 20 timer.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf Erroneus » tors 20 nov 2014 16:49

Nej, de kommer op selv, men tror Rockstars's servere halter lidt efter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 137 gæster