Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V PS4

Indlægaf SimonThorsager » tors 20 nov 2014 16:50

Sethos skrev:Skal man gøre noget specielt før de billeder man tager in-game ender på ens Social Club hjemmeside? Har både PS+ og nu ventet snart 20 timer.


Har læst at på PS4 skal du selv gå ind i dit galleri in-game og vælge hvilke du vil uploade.
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » tors 20 nov 2014 16:58

Andre som oplever at de ikke kan hoste/joine online spil ?
Har NAT2 men bliver konstant smidt af når jeg prøver og joine folk :-/
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf jever » tors 20 nov 2014 17:26

Hvordan får man sine bonus penge i singleplayer? Min online profil har fået de 500000k, men mangler ligesom de sidste "små" penge. Har købt spillet via us psn store
jever
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: ringsted


Re: GTA V PS4

Indlægaf SimonThorsager » tors 20 nov 2014 17:29

Major Oblivious skrev:Andre som oplever at de ikke kan hoste/joine online spil ?
Har NAT2 men bliver konstant smidt af når jeg prøver og joine folk :-/


Online er stadig noget ustabil da alle gerne vil på.
Har prøvet at komme online et par gange, men med meget få spillere i sessionen.
Får hele tiden beskeder "Timed out session"
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » tors 20 nov 2014 17:44

jever skrev:Hvordan får man sine bonus penge i singleplayer? Min online profil har fået de 500000k, men mangler ligesom de sidste "små" penge. Har købt spillet via us psn store

Du logger ind på din US-profil og downloader pakkerne. Story-mode pengene installeres som en ADD-ON
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » tors 20 nov 2014 17:45

SimonThorsager skrev:
Major Oblivious skrev:Andre som oplever at de ikke kan hoste/joine online spil ?
Har NAT2 men bliver konstant smidt af når jeg prøver og joine folk :-/


Online er stadig noget ustabil da alle gerne vil på.
Har prøvet at komme online et par gange, men med meget få spillere i sessionen.
Får hele tiden beskeder "Timed out session"

Også jeg, men så er jeg mere "rolig" troede måske at det var mit net som skulle kigges efter i sømmene
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » tors 20 nov 2014 19:42

jever skrev:Hvordan får man sine bonus penge i singleplayer? Min online profil har fået de 500000k, men mangler ligesom de sidste "små" penge. Har købt spillet via us psn store


Hvordan fik du dine 500.000 online? Jeg læste at jeg skulle gå ind i playstation storen via spillets menu, men der sker intet og der er intet at se. Singleplayer der fik jeg pengene automatisk da jeg fik kontrollen over franklin. Har også købt via min US-konto, men spiller på min danske
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » tors 20 nov 2014 21:56

too nizzle skrev:
jever skrev:Hvordan får man sine bonus penge i singleplayer? Min online profil har fået de 500000k, men mangler ligesom de sidste "små" penge. Har købt spillet via us psn store


Hvordan fik du dine 500.000 online? Jeg læste at jeg skulle gå ind i playstation storen via spillets menu, men der sker intet og der er intet at se. Singleplayer der fik jeg pengene automatisk da jeg fik kontrollen over franklin. Har også købt via min US-konto, men spiller på min danske


Jeg fik dem til min US-profil.. temmelig irriterende :(
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » tors 20 nov 2014 23:19

ja ok - det var også hvad jeg frygtede hehe
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf JesperWoo » fre 21 nov 2014 01:43

Major Oblivious skrev:
too nizzle skrev:
jever skrev:Hvordan får man sine bonus penge i singleplayer? Min online profil har fået de 500000k, men mangler ligesom de sidste "små" penge. Har købt spillet via us psn store


Hvordan fik du dine 500.000 online? Jeg læste at jeg skulle gå ind i playstation storen via spillets menu, men der sker intet og der er intet at se. Singleplayer der fik jeg pengene automatisk da jeg fik kontrollen over franklin. Har også købt via min US-konto, men spiller på min danske


Jeg fik dem til min US-profil.. temmelig irriterende :(


Det er da klart du ikke får dem på din EU psn når du køber det på us store :lol:
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: GTA V PS4

Indlægaf jever » fre 21 nov 2014 06:12

Har selvfølgelig lavet et game på min US profil men stadig ingen penge.
jever
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: ringsted


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » fre 21 nov 2014 08:58

JesperWoo skrev:Det er da klart du ikke får dem på din EU psn når du køber det på us store :lol:


Synes jeg ikke. Siden de blev hentet som en fil på begge profiler var det da ikke helt mærkeligt - specielt ikke nu hvor man rent faktisk får de 500.000 i Singleplayer på sin EU.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf Major Oblivious » fre 21 nov 2014 09:32

too nizzle skrev:
JesperWoo skrev:Det er da klart du ikke får dem på din EU psn når du køber det på us store :lol:


Synes jeg ikke. Siden de blev hentet som en fil på begge profiler var det da ikke helt mærkeligt - specielt ikke nu hvor man rent faktisk får de 500.000 i Singleplayer på sin EU.


Singleplayer-pengene er hentet som en fil / DLC - de 500.000 online er et cash-card magen til deres Bull Shark pre-paid kort, så det hentes ikke ned som en add-on. Har nemlig selv tjekket flere gange om det virkelig kunne passe!
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: GTA V PS4

Indlægaf famulor » fre 21 nov 2014 14:16

Hvad skal der til før at man får 500k i singleplayer? pre order spillet eller sådan noget?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: GTA V PS4

Indlægaf runni1399 » fre 21 nov 2014 15:11

famulor skrev:Hvad skal der til før at man får 500k i singleplayer? pre order spillet eller sådan noget?


Ja, det var en pre-order bonus :-)
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster