Forum

GTA V PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GTA V PS4

Indlægaf dksiam » tirs 18 nov 2014 09:03

Men man kunne dog ikke 00:00 - først 06:00
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » tirs 18 nov 2014 10:13

måtte også vente til kl 9 på min kode fra Amazon
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tirs 18 nov 2014 14:27

Øh, fik først min 'Din pakke er nu afsendt' fra Elgiganten her til formiddag, til trods for kvitteringen i går. De er da godt nok blevet sløve kontra hvad de var for bare et par måneder siden.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf frimann80 » tirs 18 nov 2014 14:52

Sethos skrev:Øh, fik først min 'Din pakke er nu afsendt' fra Elgiganten her til formiddag, til trods for kvitteringen i går. De er da godt nok blevet sløve kontra hvad de var for bare et par måneder siden.


Det samme her! RØV nederen når man nu har taget fri.....
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf Matiass » tirs 18 nov 2014 15:01

Kan i ikke finde det et sted i nærheden, også nægte modtagelse af pakken fra Elgiganten, hvis i virkelig gerne vil have det idag.

Venter på fyraften så skal jeg forbi Fona og hente mit.
Turde ikke bestille det, da der var stor sandsynlighed for det ikke ville komme idag.

Så må vi se om det bliver mig eller sønnen der for prøvet det idag :)

Nogle der ved hvor langtid det tager og installere og downloade, når man har købt det på disk?
Matiass
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tirs 18 nov 2014 15:05

Matiass skrev:Kan i ikke finde det et sted i nærheden, også nægte modtagelse af pakken fra Elgiganten, hvis i virkelig gerne vil have det idag.


Hvis jeg kunne have over 1000kr ude og svømme på et Playstation 4 spil, så kunne jeg nok, jo. Men det har jeg ikke budget til denne måned. Men jeg kan sagtens leve uden et spil et par dage, har mange andre ting at begive mig til. Derfor påpeger jeg stadig gerne dårlige service.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GTA V PS4

Indlægaf ALIE » tirs 18 nov 2014 16:31

Hvor lang tid er der gået for jeres installation af spillet?
Har downloaded fra PSstore det gik rimeligt hurtigt, men installationen hvor billederne og musik køre:( ja 10min 2%
Billede
ALIE
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Nivå


Re: GTA V PS4

Indlægaf Blade dk » tirs 18 nov 2014 16:39

min er pt ved 75 % har ventet i 15-20 min så her går den fint fremad
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: GTA V PS4

Indlægaf Dyscarnate » tirs 18 nov 2014 16:46

ALIE skrev:Hvor lang tid er der gået for jeres installation af spillet?
Har downloaded fra PSstore det gik rimeligt hurtigt, men installationen hvor billederne og musik køre:( ja 10min 2%



Mit gør det samme! Hentede det hurtige ned fra psn, men nu står den og installer ved billederne og ja 1 time = 20% ;-( det er jo helt vildt
Dyscarnate
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: GTA V PS4

Indlægaf ALIE » tirs 18 nov 2014 16:55

Ok det er vel både godt og skidt at jeg ikke er alene om det. 5% yah
Billede
ALIE
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Nivå


Re: GTA V PS4

Indlægaf Dyscarnate » tirs 18 nov 2014 17:21

Okay læste lige rundt på div. Forums, først og fremmes fuck pre-load det virker ikke, og for det andet er der en del der har været et sted mellem 12-16 timer om at installer det, sååååå der skal tålmodighed på;-)
Dyscarnate
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: GTA V PS4

Indlægaf too nizzle » tirs 18 nov 2014 18:15

Installationen tager en krig så længe den stadig henter spillet..sjovt nok :) Men da min først blev færdig med at hente de 46 gb der var installationen også færdig. Så for mig var det ca 3 timer i alt med download af spillet fra storen og installationen.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: GTA V PS4

Indlægaf lurifax » tirs 18 nov 2014 19:36

Min har preloadet det hele fint mens den stod stand-by. Da jeg kom hjem var jeg igang med at spille efter 5 min loading.
lurifax
Niveau 1
 
Indlæg: 89
By: Esbjerg


Re: GTA V PS4

Indlægaf Zinck » tirs 18 nov 2014 21:04

frimann80 skrev:
Sethos skrev:Øh, fik først min 'Din pakke er nu afsendt' fra Elgiganten her til formiddag, til trods for kvitteringen i går. De er da godt nok blevet sløve kontra hvad de var for bare et par måneder siden.


Det samme her! RØV nederen når man nu har taget fri.....


Mit kom fandeme heller ikke i dag, ikke nok med man har været på job i 12 timer og havde glædet sig til at komme hjem og gå amok som Trevor - Så finder man fandeme ikke andet end en skide regning fra vinduespudseren i ens postkasse :evil:

Lorte El-mutanten!!! :x #-o
Zinck
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: GTA V PS4

Indlægaf Sethos » tirs 18 nov 2014 21:15

Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster