Forum

assistent creed unity

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: assistent creed unity

Indlægaf Krede1972 » tirs 11 nov 2014 17:39

xEskildsen94 skrev:Har et ret dumt spørgsmål.
Har købt AC over PS Store på US
Har spillet de første 2 missioner hvor jeg herefter får beskeden:
Locked until game is installed.
Går så ind under Administration af Systemlager - Applikationer og finder AC, hvor den kun har downloadet knap 4 GB ud af 33
Er det grunden til at jeg ikke kan spille videre på min EU profil, og vil det virke når den har ramt de 33 GB? :-)
Håber, I kan hjælpe


Der er en del spil som man kan begynde at spille inden spillet er helt downloaded og installeret, men når man når et lille stykke ind i spillet, så får man typisk besked om at man ikke kan komme længere før spillet er hentet helt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: assistent creed unity

Indlægaf fc0712 » tirs 11 nov 2014 18:20

Overvejer at købe det men ved ikke om jeg skal købe gold eller standard edition køber den over us store
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: assistent creed unity

Indlægaf Proxzyn » tirs 11 nov 2014 20:15

Er der virkelig ingen der skal kommentere titlen på tråden? :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: assistent creed unity

Indlægaf André » tirs 11 nov 2014 20:31

Assistent creed, haha
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: assistent creed unity

Indlægaf Rechain » tirs 11 nov 2014 21:13

Genial overskrift :D nå, men min "Guillotine Edition" er på vej!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » tirs 11 nov 2014 21:26

Man kan sige frameraten følger anmeldelses karakterne, hold op med middelmådige tal.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf xEskildsen94 » tirs 11 nov 2014 21:33

Hold nu kæft hvor tager det laaang tid at hente det fulde spil ned.
Nu er den gået fra knap 4 GB til 7 GB siden sidst.
Den skal helt op på 30..
Jesus !
xEskildsen94
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Nykøbing Mors


Re: assistent creed unity

Indlægaf JesperWoo » tirs 11 nov 2014 23:05

Sethos skrev:Man kan sige frameraten følger anmeldelses karakterne, hold op med middelmådige tal.


Det skal heller ikke ha mere end 6 eller 7 i karakter [-X
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: assistent creed unity

Indlægaf Combio19 » tirs 11 nov 2014 23:30

Nogle som vil spiller Co-op med mig? Add Combio19 og skriv lige om i er herinde fra ;)
Har modtaget mange friend-requests fordi jeg postede mit gamertag på youtube.
Combio19
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Holstebro


Re: assistent creed unity

Indlægaf Warmingmand » tirs 11 nov 2014 23:35

Surt med framedrops, men det håber ikke jeg komme til at opleve. :) Men hvad synes folket ? er det på højder med AC2 ?
Jeg glæder mig ihvertfald til at få det på torsdag! Nu har jeg ikke købt en spil siden Watch dogs og det var fanme et køb jeg hurtigt fik fortrudt.
Warmingmand
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » tirs 11 nov 2014 23:53

Jeg har faktisk lige gennemført Watch Dogs, men jeg har så også spillet det et halvt år efter udgivelsen og det er som regel der, at de fleste Ubisoft spil er bedst :)

Jeg er dog ikke bekymret for Far Cry 4, vi har set mange gameplay videoer fra det og der virker det lovende, samt Far Cry 3 var ikke med de store problemer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » ons 12 nov 2014 00:07

Lyder forresten til at performance problemerne har ramt alle platform. PC versionen skulle være helt ude og skide.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf Blauwy » ons 12 nov 2014 00:21

Sethos skrev:Lyder forresten til at performance problemerne har ramt alle platform. PC versionen skulle være helt ude og skide.


Parity! Parity! Wooo..

Det lyder som classic Ubisoft. I kan sgu ikke se over de cinematiske 30fps alligevel, så nyd jeres PC 30fps låst.

Det er heldigvis ikke et spil jeg havde tænkt mig at købe da jeg godt frygtede den elendige version, især på PC.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » ons 12 nov 2014 00:25

Blauwy skrev:
Sethos skrev:Lyder forresten til at performance problemerne har ramt alle platform. PC versionen skulle være helt ude og skide.


Parity! Parity! Wooo..

Det lyder som classic Ubisoft. I kan sgu ikke se over de cinematiske 30fps alligevel, så nyd jeres PC 30fps låst.

Det er heldigvis ikke et spil jeg havde tænkt mig at købe da jeg godt frygtede den elendige version, især på PC.


Gid det var 30FPS låst og bare virkede ... Folk snakker om spillet ikke engang kan nå 60FPS ved 720p / alt på low med et GTX 980 :| Det skulle stå virkelig skidt til.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf Blauwy » ons 12 nov 2014 00:30

Sethos skrev:
Blauwy skrev:
Sethos skrev:Lyder forresten til at performance problemerne har ramt alle platform. PC versionen skulle være helt ude og skide.


Parity! Parity! Wooo..

Det lyder som classic Ubisoft. I kan sgu ikke se over de cinematiske 30fps alligevel, så nyd jeres PC 30fps låst.

Det er heldigvis ikke et spil jeg havde tænkt mig at købe da jeg godt frygtede den elendige version, især på PC.


Gid det var 30FPS låst og bare virkede ... Folk snakker om spillet ikke engang kan nå 60FPS ved 720p / alt på low med et GTX 980 :| Det skulle stå virkelig skidt til.


Hvordan er det overhovedet muligt at slippe et spil løst, når der tydeligvis er kæmpe problemer med det.
Jeg forbløffes.

Jeg begynder at kunne se hvorfor folk afskyr Ubisoft efterhånden.
Glæder mig til at læse nogle PC user reviews i morgen engang.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] og 78 gæster