Forum

assistent creed unity

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

assistent creed unity

Indlægaf Rechain » tors 13 nov 2014 17:28

Den mail fik jeg i morges, men har ikke prøvet endnu. Det virker til at de har styr på det som sædvanlig. Ubisoft i en nøddeskal, hvor de tager et skridt ned af trappen hver gang de sender et spil på gaden eller melder noget ud. Virker til det er ved at være normen for deres spil udvikling og det er sku ærgerligt.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: assistent creed unity

Indlægaf MatHan1990 » tors 13 nov 2014 20:22

Er der nogen derved, hvordan det nye initiates fungere? Jeg har fx spillet de fleste af de ældre assassins creed spil med samme PSN-Konto, godt nok på ps3, men den står som om jeg ikke har spillet nogen af dem?
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » tors 13 nov 2014 20:40

MatHan1990 skrev:Er der nogen derved, hvordan det nye initiates fungere? Jeg har fx spillet de fleste af de ældre assassins creed spil med samme PSN-Konto, godt nok på ps3, men den står som om jeg ikke har spillet nogen af dem?

Samme problem her, så tror ikke data er synced endnu.

Yes de arbejder på det:

- All the new games released by Ubisoft are causing a heavy load on Uplay servers, causing some stats to display incorrectly.
- Freedom Cry XP breakdown is not functional at present and is being worked on
- On first log in, it can take some time for the XP and games you have to appear
- Event Feed: Game Synchronization entries do not show properly at present
- Event feed: Some notifications are duplicated
- Event Feed: Level Up notifications may not display correctly
- XP shown on Profile may differ from that shown in the XP Breakdown
- Rogue XP Breakdown is currently not available but is not marked “coming soon”.
- Some Avatars and badges may not be awarded at present
- Some stories never completed.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Sethos » tors 13 nov 2014 23:09

Det siges at grunden til de store FPS problemer på PC skyldes ... online. Hvis man bare går offline imens man spiller, fungere spillet fint. Nogen der kan teste om det virker på konsol, dem der har et framerate problem.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » fre 14 nov 2014 00:11

Det samme er blevet meldt på konsol udgaven. Har en bekendt der lige oplevede det, at han blev kastet af uplay og så fik han en masse framedrops imens han han var offline med uplay.

Så endnu et singleplayer spil, der bliver påvirket af dårlige online services :U Men i det mindste kan de vel fixe det, det tog dem jo kun 4 måneder af fixe Black Flag havde problemer med PSN, hvis man havde mere end 100 venner :|
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf MatHan1990 » fre 14 nov 2014 07:46

Erroneus skrev:
MatHan1990 skrev:Er der nogen derved, hvordan det nye initiates fungere? Jeg har fx spillet de fleste af de ældre assassins creed spil med samme PSN-Konto, godt nok på ps3, men den står som om jeg ikke har spillet nogen af dem?

Samme problem her, så tror ikke data er synced endnu.

Yes de arbejder på det:

- All the new games released by Ubisoft are causing a heavy load on Uplay servers, causing some stats to display incorrectly.
- Freedom Cry XP breakdown is not functional at present and is being worked on
- On first log in, it can take some time for the XP and games you have to appear
- Event Feed: Game Synchronization entries do not show properly at present
- Event feed: Some notifications are duplicated
- Event Feed: Level Up notifications may not display correctly
- XP shown on Profile may differ from that shown in the XP Breakdown
- Rogue XP Breakdown is currently not available but is not marked “coming soon”.
- Some Avatars and badges may not be awarded at present
- Some stories never completed.


Tak for info mester :)
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: assistent creed unity

Indlægaf Major Oblivious » fre 14 nov 2014 11:03

Erroneus skrev:Det samme er blevet meldt på konsol udgaven. Har en bekendt der lige oplevede det, at han blev kastet af uplay og så fik han en masse framedrops imens han han var offline med uplay.

Så endnu et singleplayer spil, der bliver påvirket af dårlige online services :U Men i det mindste kan de vel fixe det, det tog dem jo kun 4 måneder af fixe Black Flag havde problemer med PSN, hvis man havde mere end 100 venner :|


Jeg kunne ikke connecte med uplay / ubisoft online-halløj i går, og her havde jeg minimal framedrops.. Kunne være interessant, at prøve uden stik i maskinen om det forsat hjælper.. Spiller ikke online i dét, og er ikk interesseret i, at min Singleplayer oplevelse bliver smadret af deres dårlige online-infrastruktur.

Det fungerede jo udemærket i Watch_Dogs (trods alt)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: assistent creed unity

Indlægaf JesperWoo » fre 14 nov 2014 19:39

Fik det da gennemført det i går men det er en kedelig single player :( Assassin's Creed 3 er meget bedre. !!!
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: assistent creed unity

Indlægaf Rechain » fre 14 nov 2014 23:34

Major Oblivious skrev:
Erroneus skrev:Det samme er blevet meldt på konsol udgaven. Har en bekendt der lige oplevede det, at han blev kastet af uplay og så fik han en masse framedrops imens han han var offline med uplay.

Så endnu et singleplayer spil, der bliver påvirket af dårlige online services :U Men i det mindste kan de vel fixe det, det tog dem jo kun 4 måneder af fixe Black Flag havde problemer med PSN, hvis man havde mere end 100 venner :|


Jeg kunne ikke connecte med uplay / ubisoft online-halløj i går, og her havde jeg minimal framedrops.. Kunne være interessant, at prøve uden stik i maskinen om det forsat hjælper.. Spiller ikke online i dét, og er ikk interesseret i, at min Singleplayer oplevelse bliver smadret af deres dårlige online-infrastruktur.

Det fungerede jo udemærket i Watch_Dogs (trods alt)

Bliver det ikke lidt svært at spille uden stik i maskinen? Det skal der jo være fra konsollen til skærmen for at kunne se noget + strømkabel :D hehe..spøg til side, er selv optaget i weekenden, så ved ikke lige hvornår jeg prøver igen :) men har det på samme måde mht online. Er træt af at singleplayer oplevelser bliver ødelagt af online som tit ikke virker ordentligt. Det er en efterhånden irriterende tendens.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: assistent creed unity

Indlægaf Krede1972 » man 17 nov 2014 00:44

Har lige set lidt gameplay på PS Live.
Det ser da ud til at køre smooth uden problemer. Ingen framedrops mens jeg så på.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: assistent creed unity

Indlægaf Erroneus » man 17 nov 2014 01:07

Det svinger meget, så vidt jeg kan forstå, samt nogle områder er mere udsatte en andre og de har deaktiveret nogle uplay ting, som har en positivt effekt.

Personligt venter jeg på næste opdatering, før jeg begynder at spille det, da ifølge Ubisoft selv, så arbejder de på forbedring af ydelsen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: assistent creed unity

Indlægaf Major Oblivious » man 17 nov 2014 11:30

Jeg logger ud af PSN når jeg spiller. Det lader til at eliminerer 90% af framedrop-problemerne. Det er kritisk taget i betragtning af, at Unity er bygget op omkring CO-OP har en hel del CO-OP missioner. Prøvede 15 min, hvor jeg var logget ind, da jeg ville vise én spillet Gameshare (ikk muligt) og det hakkede helt vanvittigt.

Senere sidder jeg og downloader GTA V og Far Cry 4 på min US-konto og spillet er igen silke smooth.. Så jeg blaimer online-delen af spillet for problemerne.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: assistent creed unity

Indlægaf Krede1972 » man 17 nov 2014 12:09

Et lille sidespring: Jeg så også lidt GTA V på PS Live. Det så også godt ud. Specielt First-person-view i en skudduel i et varehus så rigtig godt og spændende ud. Jeg er på ingen måde GTA-mand og er ikke fanget af serien, men det så sgu godt ud. En lille spire af fristelse er plantet i mig med hensyn til GTA V.

Assasins Creed så også rigtig godt ud, men gameplayet er jo det gode gamle kendte. Ikke meget variation over det. Men jeg kaster nok penge efter det når der er kommet nogle patches og opdateringer der gør mindre problemfyldt at spille med hensyn til framedrops som jeg nu kan forstå stadigt er et problem for nogle.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: assistent creed unity

Indlægaf wMikkel » ons 26 nov 2014 21:24

Har nogle hørt det med hvis man har købt season pass kan man få et gratis spil som kompensation ?
Man kan bl.a. vælge imellem Far Cry4, The Crew mfl.

Nogle der ved om det gælder hvis man køber det nu? (:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: assistent creed unity

Indlægaf Krede1972 » ons 26 nov 2014 21:26

wMikkel skrev:Har nogle hørt det med hvis man har købt season pass kan man få et gratis spil som kompensation ?
Man kan bl.a. vælge imellem Far Cry4, The Crew mfl.

Nogle der ved om det gælder hvis man køber det nu? (:


:shock: :shock: :shock:

Hvis de har fixet problemerne med seneste patch, så gælder det nok ikke hvis du først køber det nu.
But I dunno...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 108 gæster