Forum

Far Cry 4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » man 01 dec 2014 09:21

Ziem_DK skrev:Hey drenge!

Er der en af jer der er rigtig god til det der snigeri?
Mit problem er at jeg skal ha unlocket en ting og det skal gøre ved at overtage 2 forposter uden af blive opdaget og det kan jeg simpelthen ikk klare. Så hvis der er en der er sikker på han kan hjælpe mig må han gerne adde mig.


Du behøver ikke at snige dig. Du må bare ikke blive opdaget. En lyddæmpet sniper eller maskinpistol kan bruges. Du kan sidde i en busk og tage dem fra 1-200 meters afstand.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf glyr » man 01 dec 2014 10:04

Ziem_DK skrev:Hey drenge!

Er der en af jer der er rigtig god til det der snigeri?
Mit problem er at jeg skal ha unlocket en ting og det skal gøre ved at overtage 2 forposter uden af blive opdaget og det kan jeg simpelthen ikk klare. Så hvis der er en der er sikker på han kan hjælpe mig må han gerne adde mig.


Mærk dem først med dit cam og hold øje med deres "baner". Lokaliser alarmen. Kast lokkemad ind i forposten. Det lokker et rovdyr frem, skaber vild panik og tager nok et par vagter med i døden.
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Far Cry 4

Indlægaf Major Oblivious » man 01 dec 2014 11:07

glyr skrev:
Ziem_DK skrev:Hey drenge!

Er der en af jer der er rigtig god til det der snigeri?
Mit problem er at jeg skal ha unlocket en ting og det skal gøre ved at overtage 2 forposter uden af blive opdaget og det kan jeg simpelthen ikk klare. Så hvis der er en der er sikker på han kan hjælpe mig må han gerne adde mig.


Mærk dem først med dit cam og hold øje med deres "baner". Lokaliser alarmen. Kast lokkemad ind i forposten. Det lokker et rovdyr frem, skaber vild panik og tager nok et par vagter med i døden.


Ellers løb rundt og klar nok side-missions indtil at du kan låse R700-sniper riflen op, den kan få lyddæmper på, og når man enten har tagget dem med kamera eller hunter-syringe, så handler det om, at ramme første gang, ellers bliver de alarmeret.
Så bliver de små outposts relative nemme
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Far Cry 4

Indlægaf morfar » man 01 dec 2014 11:42

Jeg klarede en outpost uden at blive opdaget, men fik ikke trofæet for det. Nakkede dem alle med buen og ingen opdagede mig overhovedet. Jeg deaktiverede endda alarmboksen uden nogen opdagede mig.

Er der en speciel måde det skal gøres på, siden jeg ikke fik trofæet?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » man 01 dec 2014 14:12

Nej, det må være en glitch, fordi det er sådan man skal gøre.

Når man har klaret den, vil den skrive Undetected.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf tue69 » man 01 dec 2014 14:14

Erroneus skrev:Nej, det må være en glitch, fordi det er sådan man skal gøre.

Når man har klaret den, vil den skrive Undetected.


Mærkeligt. Jeg fik den ved at blive opdaget, men dog uden at alarmen blev sat igang.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » man 01 dec 2014 14:29

Tak drenge! Jeres gode råd virkede så nu har jeg fået låst op for den evne :)
Super fedt i alle er så hjælpsomme når nu jeg prøver at få mit første platinum :)

Erroneus det lyder wierd for jeg fik den på samme måde som Tue-69
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf Ziem_DK » man 01 dec 2014 14:50

Hvis nogen har lyst til at hjælpe mig med mine sidste 10 forposter og sidste 2 fæstninger er de meget velkomne :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » ons 10 dec 2014 09:54

Der er en ny opdatering her til morgen. Jeg ved ikke, hvad den indeholder, men det er der sikkert andre, som kan finde ud af ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » ons 10 dec 2014 11:38

En masse bug fixes, som dog gav mig lidt problemer i går, først virkede Uplay ikke og så manglede jeg lyd i spillet, hvilket jeg ikke har oplevet før. En total genstart efter problemerne opstod, løste det dog.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Nordskjold » man 22 dec 2014 09:36

Et rigtig godt råd til dem der gerne vil have våbenet Buskman ved Arena rank 10! Hent Farcry app'en "Farcry 4: Arena" og koble den op på din uplay konto, det tog mig 30min så var jeg rank 10 og kunne købe maskinegeværet i farcry og det sparker røv!! Man skal lige spille 1 arena kamp i spillet for at opdatere din arena rank, men det hele værd!
Billede
Nordskjold
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » man 22 dec 2014 11:47

Yep Farcry 4: Arena Master er en let genvej. Tip til Farcry 4: Arena Master er at man ikke behøves bliver ved at spille mod de svære fjender, da de ofte tager for lang tid. Jeg kom op til level 10 ved at grinde en af de første fjender, som jeg så kunne dræbe på ingen tid. Husk også at se hvad de forskellige fjenders svagheder er.

Bushman er super god og indtil man kan få den, så gå efter Shredder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Far Cry 4

Indlægaf Bab » man 22 dec 2014 14:16

Man behøver kun en Buzzsaw. Den får man ved at åbne for alle tårne. En gyrokopter kan godt lande på øverste etage af et tårn, så det kan gå ret hurtigt, når først man har fået åbnet for Nord. Fire kugler lægger en Heavy ned. Og der kan være 300 kugler i af gangen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Far Cry 4

Indlægaf Nordskjold » man 22 dec 2014 15:14

Er der egentlig nogen af jer der mangler 2 Jagt side-missioner? Jeg har gennemført 26/34 hoved-missioner og vil gerne lave alle side-missioner før jeg fortsætter. Har alle foreposter, fæstninger og klokketårne men har åbenbart ikke åbnet op for den sidste side-mission i både "Jagt: Kontrol" og "Jagt: Forsyning".
Billede
Nordskjold
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Far Cry 4

Indlægaf Erroneus » man 22 dec 2014 17:35

Bab skrev:Man behøver kun en Buzzsaw. Den får man ved at åbne for alle tårne. En gyrokopter kan godt lande på øverste etage af et tårn, så det kan gå ret hurtigt, når først man har fået åbnet for Nord. Fire kugler lægger en Heavy ned. Og der kan være 300 kugler i af gangen.

Bab

Yeah Buzzsaw er fuldstændig ustyrlig og glimrende til at nedlægge helikoptere med også, men den er ikke lydløs, så der kan Shredder eller Bushman være brugbar på missioner hvor man gerne vil være stealth og sniperen ikke er praktisk.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 151 gæster