Forum

Skate 4?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Skate 4?

Indlægaf Rytteren » ons 25 mar 2015 08:29

hvis ikke det er et bioware produkt, eller et popcap spil der kan virke på mobilen som et freemium, ja så har EA det jo med at spil skal kunne udkomme årligt. det kan skate ikke, da 3'eren kom for hurtigt efter 2'eren. 3'eren havde for lidt fornyelse og serien døde.
serien skal derfor have en fanskare der kan presse dem lidt.. som med mirrors edge 2. det tror jeg heller ikke de har.

nu kommer der jo et nyt tony hawk spil til ps4, så måske dette kan presse EA til at lave skate 4?
kan i øvrigt ikke finde folk hos EA der har arbejdet med skateserien (linkedin)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Skate 4?

Indlægaf BizzyVaping » ons 25 mar 2015 09:02

Rytteren skrev:hvis ikke det er et bioware produkt, eller et popcap spil der kan virke på mobilen som et freemium, ja så har EA det jo med at spil skal kunne udkomme årligt. det kan skate ikke, da 3'eren kom for hurtigt efter 2'eren. 3'eren havde for lidt fornyelse og serien døde.
serien skal derfor have en fanskare der kan presse dem lidt.. som med mirrors edge 2. det tror jeg heller ikke de har.

nu kommer der jo et nyt tony hawk spil til ps4, så måske dette kan presse EA til at lave skate 4?
kan i øvrigt ikke finde folk hos EA der har arbejdet med skateserien (linkedin)


Det kan man da håbe for jeg kunne godt nok ikke gå tilbage til Tony hawks spillene efter at have spillet skate serien.

Offtopic: Er der nogen der har prøvet TrueSkate til mobil?

Du styrer rent faktisk boardet og laver trickene som de skal laves i virkeligheden bare med fingrene istedetfor benene. Hvis i kan lide skateboarding og har en nogenlunde kraftig telefon med en stor skærm eller en ipad f.eks så tag og prøv det. Det slår Skate med flere længder når det kommer til realisme.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Skate 4?

Indlægaf Flexx » fre 27 mar 2015 17:26

BizzyVaping skrev:
Stricker skrev:
Laffer skrev:Blackbox eller hvad de nu hed er blevet lukket af EA, så at forvente et Skate 4 er nok som at håbe på at der kommer champagne ud ad vandhanen. Desværre.


Det er jo rigtigt nok, men hjernerne bag Skate spillene er muligvis endnu ansat hos EA.


EA ejer rettighederne til spillet/serien så det er nærmest utænkeligt at der ikke skulle udkomme en 4'er på et tidspunkt. Det er/var jo en populær serie.

jeg kan heller ikke se hvorfor der ikke skulle komme en 4'er
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Skate 4?

Indlægaf christ13k » tirs 28 jul 2015 09:23

Var det noget med skate 4 på E3? - nogen der ved noget?
christ13k
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Silkeborg


Re: Skate 4?

Indlægaf Stricker » tirs 28 jul 2015 11:16

christ13k skrev:Var det noget med skate 4 på E3? - nogen der ved noget?


Nej. Der var dog THPS5 - men det er jeg ikke interesseret i.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Skate 4?

Indlægaf christ13k » tirs 28 jul 2015 13:20

THPS er det ringeste skate spil der findes... så hellere spille PS1 og THRASHER SKATE & DESTROY
christ13k
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Silkeborg


Re: Skate 4?

Indlægaf Flexx » lør 15 aug 2015 21:11

christ13k skrev:Var det noget med skate 4 på E3? - nogen der ved noget?

nej desværrre :(
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster